Utisci nakon 100.000 (150.000) km sa Dacijom

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Pisat ću po sjećanju pa se može potkrasti neka manja bezazlena greška:
15 ooo - servis ovlašteni mi naplatio oko 130 KM (sve ostalo rađeno u vlastitoj režiji - garancija zanemarena)
25000 - filter zraka Unico 2692 12 KM, ulje INA sint 10w40 3l - 26KM,filter ulja Unico 958/3 - 10 KM i podloška 0,30 KM (25 eura ukupno), isti servis sam uradio na 35 000,45 000, 60 000, 75 000 i 90 000 km. Ventile štelovao na oko 30 000, svjećice zamijenio tek kada je počelo cukanje - oko 80 000. Veliki servis mislim raditi negdje oko 120 000.
Znači do sada utrošeno nešto oko  67 + 5x25 + 15(svjećice) = 207 eura.
Potrošio sam otprilike jednu garnituru guma  200 eura
Registracije oko 27 (mjeseci) x 25 eura = 675 eura
Veliki servis koji planiram raditi               100 eura
Pad vrijednosti vozila 6350x0,87x0,87x087 - 6350 =2180 eura ( računam za 3 cijele godine)
Ukupan trošak vozila je oko 3360 eura i goriva 6 (l) x 1,2 x 1000 = 7200 eura. Što je ukupan trošak/pređenom km oko 0,11 eura.
Sam svoj gazda - vazda.

zac

#61
 :too: Moj covek, sve radi sam i auto samo veze.   :hall:  :hall:  :hall:  :hall:

Da si ga terao u servis, verovatno bi dao duplo vise love na odrzavanje.

Jelenko

#62
Evo da i ja podijelim svoje utiske nakon 100.000 kilometara sa svojom daciom 2006 godiste.

Dacia je kupljena 2 godine stara sa predjenih 14.000 km.
Od dijelova promijenuto:

Kraj spone 3 puta, prvi put (fabricke) na oko 60.000 (obe) drugi put (zamjenska) na oko 90.000 (na vozacevoj strani) i treci put (zamjenska) na 100.000 (suvozaceva strana)
Disk plocice promijenute na 70.000

Pakne (fabricke) na 100.000 kad duze stoji (dva tri dana) blokirao mi je jedan tocak i grijao se.Na jednoj strani su ko nove dok na drugoj na kraju skroz istrosena u sredini tek na pola potrosena zasto je to tako ne znam.To je bio i razlog sto rucna nije drzala kako treba.

Uradjen veliki servis na oko 93.000,promijenuto;
-Vodena pumpa
-spaner
-PK kais
-zupcasti remen
- provjereni ventili (nisu stelovani)
-rashladna tecnost.

Ulje,filter ulja,filter zraka mijenjam na svakih 10.000 a svjecice sam zamijenio na 60.000 (fabricke) a ove jos guraju pa cu i njih uskoro vrijeme je. :c:

E,ajmo sad malo o utiscima;

Dacia me je iznenadila u pozitivnom smislu sto se tice motora,veoma je izdrzljiv,nije nesto jak ali meni licno ne smeta ne idem na trke pa tako da meni sasvim dovoljno.Malo trosi na otvorenom,ali zato popije boga oca po gradu tu je katastrofa. :bonk:

Sto se tice motora nikakvih problema,sve je ok,bilo je nekih sitnica ali to je zanemarivo.

O limariji nemam puno rijeci hvale,jednom rijecju katastrofa.Za osam godina staro auto hrdje ima kao da mu je 20 godina,ima slika na forumu ali sad je to jos gore.Bice slikano pa cu okaciti ovde za koji dan.

Do sad od kad je kod mene sa svim sam zadovoljan osim limarije to im je veliki minus i bogami sledece auto ako Bog da kad budem kupovao cisto sumnjam da ce to biti dacia,samo zbog limarije.

Slike cu okaciti za koji dan,dok nadjem vremena  :wave:




bocca

malo da osvezimo temu! danas okrenuo 100.000km!!! :woo-hoo: a pravi razlog za veselje je sledeci, apsolutno ni jedna intervencija!!! motor je 1.6 8v i to sto na ovom motoru nije bilo nista nepredvidjeno je i normalna pojava. ali i na svim ostalim sklopovima nista nije dirano. pored 6 malih servisa (na svakih 15.000km) uradjen je i veliki servis ( samo 2 kaisa i 1 spaner, bez vodene pumpe) i zamenjeno je kociono ulje. po 2 puta zamenjene i leva i desna sijalica i 3 puta stelovani ventili. i to je to. majstor mi je na poslednjem servisu nagovesto zamenu krajeva spona ali ce to biti odradjeno tek nakon predjenih 100.000km! malo je reci da sam prezadovoljan mojim Spartancem koji sve ovo vreme uopste nije ni mazen ni pazen. cesto je bio i van asfalta i najmanje 5.000km je vukao prikolicu i cesto bio pod ozbiljnim teretom... ali sve je i dalje fabricko (amortizeri, opruge, menjac, kvacilo, spone i krajevi, vodena pumpa, diskovi, plocice, sva struja........) eto, to je moje iskustvo koje i drugima zelim. pozdrav svima!!!
:fire: :fire: :fire:

kiconix


DarioGTI

To i jeste ono što se očekuje u prvih 100.000km. Neka bude tako bar idućih 400.000km, a za dalje ćeš lako...  :hihi1: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Zoran

Čestitam. Ovo diskovi i pločice fabrički, bi trebalo značiti da ja i ti imamo sličan način vožnje? :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

Saja174

#67
I ja sam gulio Ria 1 90.000km bez da sam ikada promijenio plocice (od mene otisao sa 88.000km i fabrickim plocicama). Ali u mojoj voznji ima prilicno malo grada, najvise je autoput, a kada vozim na otvorenoj stisnem kocnicu jednom u 50kilometara, ali zato mjenjac radi svako malo. :)

Uglavnom, ima tu do nacina voznje i vozaca, a ima i do toga gdje se auto najvise voza, za 40.000km po gradu da si ne znam kakav vozac plocice su satrane.

Veterinar

Citat: Saja174 poslato 08.01.2015. - 23:29
...za 40.000km po gradu da si ne znam kakav vozac plocice su satrane.

Ne slažem se. Opet, imamo temu o pločicama, pa možemo tamo izneti mišljenja o tome.  :ziveli:

Veterinar

#69
Pre nekoliko godina započeo sam ovu temu svojim utiscima o Loganu dci, a sada bih izneo utiske o Stepwayu 1.6.  Auto je danas prodat, pa dok imam volje da pišem o starom autu, da napišem nešto. Za par dana ćemo pisati o novoj Dačiji, ako bude sve po planu. Mnoge informacije o Stepwayu će biti "otprilike", jer je knjižica otišla sa autom.
Auto je kupljen pre 7 godina. Prvih četrdesetak hiljada kilometara je vožen na benzin, preostalih 90000 km mahom na plin. Auto nas nikad nije ostavio na cesti.

Na oko 55000 km je procurelo kućište termostata, rešeno zamenom gumice.

Neplanirano je menjan set kvačila na oko 70000 km, jer je majstoru upao šraf kućišta termostata u zvono menjača, pa kad je sve rastavljano, zamenismo set. Sa tim setom (Valeo) je prodat i mislim da će (uz normalnu nogu na pedalama) gurati još bar ovoliko, dakle bar još 60000 km, ili više.

Na oko 100000 km počelo je ponovo kapanje rashladne tečnosti, pisao sam o tome. Rešeno na redovnom servisu silikonom, nije više bilo curenja.

Na oko 125000 km auto je počeo da se gasi u leru. Problem je rešen čišćenjem step motora.

Nabrojao sam vanredne situacije. Da nije bilo onog šrafa, ne bi bilo ni značajnijih vanrednih troškova.
Servisi su rađeni u proseku na oko 13000 km, urađena su dva velika servisa. Pločice su menjane samo jednom (nije bilo potrebe, i sa Loganom sam se tako zaleteo bio) na oko 70000 km, stavljene su Valeo, koje imaju sada oko 7 mm "mesa".

Limarija je nakon sedam godina očuvana. Pojavio se trag korozije kod čepa rezervoara nakon četiri godine od kupovine, koji nije saniran i nije se značajno proširio u toku naredne tri godine.
Generalni utisak je takav da Dačiju kao porodični automobil nećemo menjati.

Na automobilu su, kad je prodat, pozadi bile fabričke Mišelinke.

Dodatak:
Dvaput je menjan levi kraj spone, kraj letve, deni kraj spone i desna kugla. To je sve od radova na trapu. Bilo je dosta off road vožnje, ali i parkiranja po ivičnjacima.

Keka

#70
Nastavicu se ovde kratko, posto je i moj Logan dobio novog, nadam se boljeg vlasnika. O utiscima posle 200.000 km sam detaljno pisao u odgovarajucoj temi, ovde cu reci nekoliko drugih stvari.

12 godina smo se druzili i nikad me nije ostavio. Ostavio sam ja njega.

Zao mi je. To je dobar auto. Smejali u mi se zbog njega, potcenjivali, sprdali se...Ja ga volim i nemam sustinskih zamerki. Tesko mi je, priznajem.

Najznacajnije od svega je sto sam preko njega i foruma upoznao mnoge fine ljude sa kojima se i danas druzim.

Sledeci auto nece biti Dacia, ne zbog Dacie, nego zbog Srbije.O tome neki drugi put na nekom drugom mestu.

Eto, otvorio sam dusu. Sad idem da obrisem nos.  :place:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Daniel

Keko sve ti je oprosteno....sem ako ne bude Wagen  :friends:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Čitajući Kekin post zamislio sam situaciju da gledam kako novi vlasnik odvozi mog Logana.Srce mi se steglo i obuzela me tuga i sad se tako osećam da bih potpisao da ga nikad i ni za koje pare neću prodati!Ne znam kako jedna tona gvožđa i plastike budi tolike emocije.Isto je bilo kada sam prodao mog Yuga i Keca,nije bilo suza,ali blizu.Valjda se tako oseća čovek kad izda (proda) vernog prijatelja.Keko,potpuno te razumem.Želim ti puno sreće sa novom mašinom,živo me zanima šta će to biti.

Loganovac

Do ovog trenutka nisam znao šta da napišem, ali je Saša upravo artikulisao ono što sam i sam imao da kažem.  :friends:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.