Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

Dacia2015

Pa na osnovu onoga sto sam procitao, zakljucio sam da je AC Rasic najbolji, samo sam mislio da mi neko to i potvrdi ili me ispravi.

Loganovac

Forum je ovo, nije mesto za reklamiranje. Napisali smo svoja iskustva i informacije do kojih smo došli a ti sam zaključi. Uostalom, svako ima svoje mišljenje, verujem da ni odgovor na tvoje pitanje ne bi bio jednoznačan. U svakom slučaju, Rašić je sigurno među onima kod kojih nećeš pogrešiti ako odeš.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Dacia2015

U redu, hvala loganovac, sigurno cu ugradjivati plin, a na osnovu silnih tekstova odlucicu koji je uredjaj i firma najbolja.

bugi

http://www.motor-talk.de/bilder/duster-mit-werksseitigem-lpg-g46874233/img-0066-i204942121.html

posto sam razmisljao o ugradnji plina, kao i gde ugraditi, malo sam trazio po netu i naisao na ovo kao primer ugradnje koja mi deluje lepo odradjena, e sad imam jedno pitanje:
posto vidim da uglavnom kod nas buse granu i tu postavljaju dizne, a ovde su busili pored benzinskih dizni, da li je to bolje resenje? meni barem deluje kao pedantnije, i nekako mi je razumnije da tu budu postavljene, ili gresim?

Keka

Ova grana sa slike ocito ima predvidjeno mesto za plinske uvodnike. I metalna je.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bugi

Pa jeste, a ovo je isti motor ko moj, znam po poziciji sipke za ulje da je 4x4 tako da pretpostavljam da ista mesta postoje i kod mene

Loganovac

Cenim da je ovo varijanta za motore sa fabrički ugrađenim plinom. Ipak ti pogledaj, ali nemoj mnogo da se nadaš.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bugi

Nije se ugradjivao plin fabricki u 4x4,  a ovaj to jeste, tako da mi je nada da je isto na svima, probacu da zavucem telefon da slikam, malo je nezgodno zaviriti tu... Mozda moram da skinem ono metalno cudo na sta su nasrafljene dizne kod ovog da bi mogao da vidim... Usput cemu sluzi to? Neka zastita? Znam da su skidali kad su cistili benzinske dizne...

Loganovac

Nisam snimio informaciju da je u pitanju 4x4, na sajtu piše "Duster, LPG, werksseitigem"  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bugi

pa nisam ni ja, al vidi se kardan (a i druge stvari...)  :woo-hoo:
tako da je 100% 4x4

procitah sad:

I have here times a few pictures of the installation of a Prins VSi-2 in a brand new Duster 4x4.

It definitely has a spare tire well enough for a 61l (gross) 4-hole tank without restriction. Minitankventil is behind the tank flap (man, so much space I had never been there! :) ).

There was a lot of space in the engine room. So I put the evaporator with the filter in the front left wheelbase. Some will now say "too cumbersome, not maintenance-friendly", but wheel down, inside bike run out and everything is already in front of me. And, maintenance interval at Prins the 1st at 25.000km, afterwards all 75.000km, so manageable.

Then further, the injection nozzles directly at the injection nozzles, there were so-cast blocks, I suppose that there are also in other models nozzles, because this engine is also available as an E85 version. Thus, the gas charge is located directly in front of the valves. The gasrail I then had to put up again, down was simply no more intelligent place. The control unit has its place relatively protected next to the battery

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bmiillan

#461
imaju posebni uvodnici za gas koji se postavljaju ispod benzinske dizne, tako da se ne buši usisna grana. vidjao sam to kod union karića (nije reklama, nemam baš neko lepo mišljenje o dotičnom, ali nisam ih video na drugom mestu). na engleskom se to zove quick fit gas feed. potrebni su još distanceri koji podižu benzinski reil za debljinu uvodnika. čini mi se da je to najelegantnije rešenje za uvodjenje gasa u usisnu granu
nemoj na silu uzmi veci cekic

bugi

Uh, ovo je mozda i najlepse resenje. Hvala za informaciju :too:
U medjuvremenu sam kod mene slikao granu, kad budem pri kompu okacicu sliku. nije neki kvalitet slike, al mi se cini da imaju ta mesta gde bi moglo da se busi za uvodnike, tj. da je ista grana kao na onom linku iznad.

montenegrino

Da li je neko mozda imao iskustva sa gasnim uredjajima Poljske firme AG Centrum, model gasnog uredjaja AG Compact?

montenegrino

Danas sam ugradio plin kod Majstora Miska Tadica u Niksicu, inace generalnog zastupnika poljske firme AG Centrum.
Prvi utisci posle voznje od Niksica do Kotora - vise nego zadovoljan! Motor mnogo lijepo radi, mirnije i tise nego na benzin, a ventili se uopste ne cuju. Nema razlike u performansama, bar ja nisam uocio. Posao odradjen po meni (laiku) vrlo korektno. Inace jedno taxi udruzenje iz Niksica je kupilo Sandera i Logane sa motorom 1.4 i ovaj majstor im je ugradio preko 40 gasnih instalacija, tako da se sigurno ispraksirao na ovom motoru. Vidjecemo kako ce se kretati potrosnja.
Cijena je 400 EUR, sa 5 godina garancije