stepway 0.9 tce 2015

prethodna tema - sledeća tema

dacijas

Poštovani članovi foruma,

Veliko izvinjenje što se nisam javio čim mi je stigao auto ali vučem gadan virus cele ove nedelje bez naznaka da će popustiti uskoro.Posla preko glave a kući čim dodjem,koldreks pa u krpe, nikako da se nakanim da nešto napišem.
Elem,auto registrovan i preuzet u sredu 04.10 i taj dan sam ga samo provozao 30-tak km i to pod temperaturom.Posle toga ovih dana ukupno još oko 150.
Prvi utisci:
Ispod haube prilično prljavo,nisu prali motor a sa unutrašnje strane iste neki tragovi ulja.Samo ulje je prilično tamno ali nivo je dobar a zamena i po knjižici po instrument tabli je za 9200 Km
Sirena ne radi,rekli prodavci da su osigurači i kablovi ok i da bi trebalo to da pokrije ovlašćeni servis u gar. roku
  Gume na njemu zimske,izgledaju odlično samo niko od prijatelja nije čuo za tog proizvođača-ORIUM , made in Srbija! Još piše i m+s WINTER ali nismo provalili god. proizvodnje. U svakom slučaju lepo prianjaju pa se nadam da će me poslužiti makar ovu a verovatno i narednu sezonu.Uz auto sam dobio i četiri letnje gume Continental koje su 2015 god. i izgledaju dosta dobro očuvane
  Motor malo trese u leru,kad prislonim ruku na vrata oseti se vibracija,verovatno to tako treba ili treba podesiti ler.U vožnji se to ne oseti i zvuk je uglavnom ravnomeran.Čuje se turbo kad se uključi.Probao sam vožnju i u eko modu i ne osećam neku razliku,mada priznajem,nisam neki stručnjak po pitanju automobila.Juče kao da sam čuo i čekićanje ventila,no verovatno sada svemu još pridajem mnogo važnosti,nameravam ga svakako prvom prilikom odvesti u ovlašćeni servis na detaljan pregled da bih mirnije spavao.
Za razliku od službene škode practic sa 1.2 motorom sa tri cilindra mislim da je malo bučniji u leru ali zato u vožnji osetno bolji,čini mi se da je znatno žustriji ali škoda je i znatno teža verovatno.Inače po gradu  ne vozim još uvek oštro kao Saxa ,no da li je to stvar navike ili još nisam dovoljno upoznao novi auto,tek deluje mi sve mnogo mekše i osetljivije tako da mislim da ću morati malo da menjam i stil vožnje.Menjač mislim da bi mogao biti malo mekši,kod škode to lepše radi a možda,da se opet ponovim, je sve samo stvar navike,videću za neko vreme.
  Udobnost je solidna,mnogo veća nego u dosadašnjem Saxu,sviđa mi se visoka pozicija sedenja i ne smeta mi za sada što se ne podešava sedište niti volan.Pošto automobil koristim uglavnom u lokalnim uslovima 60-70 km dnevno,pola po naseljenom mestu,pola po magistrlnom ili auto putu,preživeću jednom godišnje dužu vožnju do mora(ako bude i toliko)
  Na opranom autu se vide još neke tačkice sa skinutom farbom kao i blaga udubljenja osim onih ogrebotina o kojima sam pričao prilikom predstavljanja novih članova, ali sve u svemu,ko mi garantuje da se ne bi oštetio i novi auto ma kako da ga pazim.
  Jedine slike auta načinjene još pre kupovine su mi ostale u neispravnom telefonu a pošto sam tek juče nabavio novi,ostajem dužan fotografije.
  Ah,da... baš mi se sviđa spoljšnji izgled i bela boja (i ako mi smeta što se vidi svaka trunka prašine i blata),tako da je dosadašnji ukupan utisak vrlo dobar,videćemo da li će preći u odličan.
  Najveća mana mu je za sada što nema audio uređaj! Ne mogu da verujem da je neko vozio auto dve godine bez najbitnije opreme.Moram da vidim kako ide ugradnja zbog garancije,eventualno da nabavim originalni polovan uređaj ali o tom kasnije.
Javljam se uskoro sa fotografijama i novim utiscima

Pozdrav svima!
:aplause:
 

Zoran

Dobro jutro, baš lijepo izlaganje, sretna vožnja.
Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68

kako nema audio uređaj :conf:. Svaka Dacia (osim najjeftinije klotare) ima fabrički radio, a pogotovo stepway 0.9TCe :conf:.

Veterinar

I mene čudi što nema radio.
Kod mene se turbina čuje od prvog dana, ali najčešće (možda i samo) kad je motor hladan.
Lepo predstavljanje automobila. Očekujemo fotografije.   :to:

trajce


dacijas

#5
Pozdrav svim članovima,

Izvinjavam se odmah na početku što nisam dugo pisao i predstavio pobliže automobil ( a ostao sam dužan I slike), ali nikako da nađem vremena da sednem za računar . Probao sam u noćnoj smeni na dežurstvu da kuckam ali mi je pravo mučenje da koristim telefon za tu namenu.

Od prošlog posta sam prešao oko 1200 km i konačno danas bio u ovlašćenom servisu Stojanov da izvrše pregled automobila što nisam uspeo pre kupovine a ni do sada. Vidim na računu da su ga pregledali po 43 stavke ali mi nisu otkucali još izveštaj pošto je bilo pred kraj radnog vremena. Pošto su zaboravili da mi pregledaju sirenu koja ne radi moraću ovih dana ponovo da odem kod njih pa su obećali da će mi tada dati izveštaj.

  -Rekli su mi da je auto generalno u dobrom stanju,da ogrebotine na vratima ne bi trebalo da korodiraju i da ne moram da brinem za to ako mi ne smeta estetski.
  -Pokazali su mi da je nešto rađeno na zadnjem braniku jer malo prelazi bela  farba preko crne plastike,fali par čepova od dole i neka plastična lajsna ispod šasije nazad je pričvršćena vezicama jer je prelomljena valjda.Ostalo je da mi provere za cenu zamene toga,ali nije to navodno razlog za neku brigu za sada. Laik sam i duduk za mehaniku pa nisam ni zapamtio šta je tačno to i čemu služi a branik meni izgleda skroz ok.
Dosuli su mi anttifriza jer mi je bio malo ispod minimuma.
  -Naštelovali su mi kratka svetla koja su slabo dobacivala ispred a više sa strane, jedino što su sada možda malo vise podignuta ali mi večeras nije niko signalizirao da mu smeta.
  -Što je najbitnije,za motor su mi rekli da je sve u redu i da je to ,,čekičanje" koje čujem povremeno u leru i malo podrhtavanje karakteristično za te motore i da je to ok.
  - Pregledali su (bar kažu) i limariju i osim vidljivih oštećenja, nema nikakvih tragova korozije.
  - Pločice će morati da se menjaju uskoro,mogu da izdrže do sledećeg servisa za 8000 a pošto će tada imati 60000, po knjizi treba menjati i svećice,tako da me na proleće očekuje izdatak veći nego veliki servis za stari auto citroen saxo ali šta je- tu je, bar se ako sam dobro razumeo ne radi veliki servis pošto motor nema lanac.
  - Najvažnije,zašto sam se odlučio za servis Stojanov: Zvao telefonom ak Sekulić u Veterniku,rekao im da mi je auto u garanciji a da ne radi sirena i pitao kad mogu da dođem.Napomenuo da je automobil održavan u servisu Točak u Zrenjaninu pošto je odande bila firma prethodni vlasnik. Na moje zaprepašćenje dobijam odgovor da taj servis "odavno" nema ugovor i da mi garancija ne važi! Zovem Zrenjanin i oni mi kažu da su u vreme kada je urađen servis poslednji put (septembar 2016) oni bili pod ugovorom! Odlazim kod Stojanovog i oni mi bez problema priznaju garanciju koja važi do kraja februara 2018-te a za karoseriju do 2021 ili 2022-ge,nisam dobro razumeo. I ko je tu sad lud? Samo,zaboraviše baš tu sirenu da mi pogledaju, ali šta sad,rekoše da za to važi garancija tako da ne sumnjam da će se to rešiti.Mogu da zamislim samo kako to izgleda u našim uslovima kad neko dobije 7 godina garancije i promeni 10 servisa za to vreme  :whistling:.

Sa prvim rezeorvarom od čepa do čepa potrošnja benzina izašla 6,66 L  :c: (baš čudan broj)-tu sam isprobavao auto,bilo je i rada pod klimom, probao ga do 160 km/h (dalje nisam smeo,nije bilo bezbedno i jako kratka relacija),vožen i u eko modu i bez eko , po auto putu i magistralnom putu,bar 40-50 % po gradu, pod klimom i bez, sa petoro putnika i sa mnom samim...
Ostala mi jedna crta do rezerve sa drugim rezeorvarom pa ću videti sledeću računicu verovatno sutra.Pržio sam ga do Aranđelovca i nazad i mogu reći da lepo povuče sa turbom,mada nemam nikako vremena da ga poteram malo po Vencu da oseti i uspon i krivine.

Večeras sam računao da mi se sa 20000 godišnje plin isplati već u prvoj polovini druge godine ali ne znam još šta da radim, ne vidim da je iko ugrađivao naknadno plin pa da vidim utiske.Ne znam ni da li je ovo EURO 5 ili EURO 6 motor pošto je 2015-to god. i da li ovi prvi možda bolje podnose plin.Ako bih promenom načina vožnje i korišćenjem češće eko moda smanjio potrošnju za blizu litre,plin bi možda mogao i da se zaboravi neko vreme, ali videću to još svakako dok ne bude pred istekom garancije.

Tako, to je to za ovaj post, u prilogu su nekoliko sličica,na jednoj se vidi maska za radio kojeg nema,kad se izvuče ta crna plastika vidi se da ima mnogo različitih konektora i priključak za antenu tako da je priprema sigurno urađena,jedino što mislim da bi se morala menjati komplet okolna maska na tabli ako bih hteo da ugradim originalni široki radio ("rupa" je za obični). Na jednoj slici je i ogrebotina na suvozačkim vratima.

LAKU NOĆ,već je 1 po ponoći, odoh brzo spavati,
Pozdrav!

P.S Nije mi jasno ne vide se slike koje sam prikačio,ni jedna a ne da mi da pokrenem ponovo post,samo da menjam ovaj?
Nešto me neće,ovde nemam opciju da uvučem slike samo da snimim promenu teksta
P.S.S Idem na MODIFY ; uvučem ponovo slike,stisnem SAVE i posle u pregledu posta nema slika,šta radim pogrešno?

szs

Možda su slike suviše velike?
CitatRestrictions: 10 per post, maximum total size 10240KB, maximum individual size 10240KB
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

dacijas

Pozdrav,

  Smanjio slike,bile su velike prilično i nadam se da će sad uspeti postavka. U međuvremu se nakupilo prilično fotografija pa je bilo još teže izabrati razuman  broj  :40:
  Nasut drugi pun rezeorvar " do čepa" i sledilo neprijatno iznenađenje: potrošnja 7,71L/ 100 km! Do duše bilo je tu vise auto-puta,čekanje uveče u autu pola sata i više sa motorom u radu( zbog hladnoće) , zatim oštrije gradske vožnje(vratile se ustaljene navike) , vožnja kroz Beograd... Sada sam uključio EKO mod i ne isključujem do sledećeg punjenja pa ćemo videti.
  U servisu Stojanov konstatovano da je neispravna ručica sirene,rekli da je poručuju i da će me zvati kad stigne.Čitao sam da je čest problem sa tom ručicom i nadam se da nova posle nekog vremena neće ispoljiti neku drugu grešku.

Evo prvih 10 sličica

Zoran

Auto je baš lijepo.
Turbobenzinac ne voli da se patosira, zato i jeste potrošnja povelika. Još ako ga goniš preko 3500 rpm. ,Onda ti je sve jasno.
Sam svoj gazda - vazda.

zzechner_sk

Slažem se u mišljenju s imenjakom u svemu...Auto je lijep i fino izgleda u bijeloj izvedbi, a unutrašnjost nema vidnih tragova korištenja. :aplause: Što se audio uređaja tiče, susjed je neki dan dovezao novog Sandera s jednakim motorom i po njegovoj izjavi nije htio doplatiti za isti, tako da se i njegov isporučen bez...

Potrošnja goriva je ionako "kontroverzna tema". Većina nas objavljuje "rekorde" nakon vrlo pažljive vožnje te u uvjetima kad je noga vrlo lagana na papučici gasa, tako da raspon potrošnje o kojem pišeš i pošteno opisuješ uvjete načina vožnje u kojoj se iskazuje svakako je u okvirima očekivanog te po mom skromnom mišljenju ne ukazuje na nedostatak / kvar na samom vozilu.

O ugradnji plinskog uređaja sam donesi zaključak, prvenstveno ovisno o stvarnoj kilometraži koju godišnje ostvaruješ te planirani vijek eksploatacije vozila. Osobno nisam nikad imao iskustva s plinom, ali s potrošnjom mojih benzinaca, godinama starosti te godišnjom kilometražom i pretežno "gradskim" uvjetima nisam našao motiv, pogotovo čitajući o problemima za koje mislim da su većinom do kvalitete plina. Hm, možda sam neupućen, ali "pola njih tvrde da je Mara nevina, a druga polovina da nije..."  :ne:

Da se pridružiš svima koji uživaju u svakom km sa Dacijom  :ziveli:
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Loganovac

Odličan komentar, svaka je na mestu.  :ziveli:

Novom vlasniku želim da ga auto dugo i dobro služi!  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

 :to:

Potrošnja normalna za opisane uslove vožnje. Što se naknadne ugradnje TNG uređaja tiče, trebalo bi proveriti da li su u Clio sa Coca-Cola obeležjima naknadno ugradjivali, jer mislim da je neko napisao da Clio sa fabričkim uređajem nije dolazio u našu zemlju.  :ne:
Ako prelazis 30000 godišnje, a voziš na plin, ušteda je na godišnjem nivou gotovo ravno 1000  evra, po trenutnim cenama.

szs

Da se pridružim pohvalama za izgled  :aplause:
Pravu potrošnju ćeš videti tek nakon godinu dana.
Opusti se i uživaj u BAŠ BAŠ lepom autu
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Zašto nakon godinu dana?

Citat: dacijas poslato 02.10.2017. - 22:13
Stepway je prešao 50.000 Km i u garanciji je do kraja februara pa se nadam da će se rešiti i ako bude nekih problema.Izgreban je na par mesta,suvozačka vrata prilično (ali ne duboko) i to mi ne smeta a verujem da nije skupo ni ako se odlučim za farbanje istih.Unutrašnjost je sasvim zadovoljavajuće očuvana s obzirom da je to ona jeftinija verzija opreme.Proizveden 2015 i prva reg. mart 2015.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

szs

@Loganovac
Ako se ne varam, kupio je auto u oktobru ove godine  :ne:
Prava potrošnja je kad se obrne ciklus, leto-zima.
Klima, grejanje, grad, more, planina pa prosek
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella