Dacia Logan 1,4 L i c n i - T e s t

prethodna tema - sledeća tema

badja007

Test Dacije Logan 1,4
Voznja po makadamskim planinskim putevima.

Ponasanje:

Vozilo je namenjeno bas za to i ako bih i imao neke zamerke onda su to pneumatici koji su veliki za ovakav jedan mali motor.

Pneumatike sam zamenio i presao na 165/70/R14
I to je vec druga prica.

Iz starta krecem sa drugom i vozim u visi stepen sa lakocom po takvim putevima.

Motor se vise tako ne greje.

Logan kupljen maja 2006.
presao 46k/km,

Vozen iskljucivo po ovakvim planinskim putevima,gde lamela proslajfuje,automobil prokuva i bukvalno se raspada od trenja,

a noga na papucici i uz zabrinuti izraz lica uvek je na gotovs,
i sa pitanjem da li ce tockovi izdrzati a ja preci preko planinskog prevoja
i da li cu se survati u neku provaliju i ostati ziv.


Sada ako bi se izvukla neka paralela i zakljucak,

a to je, da u ovakvim uslovima ako bi uporedili neko vozilo koje se krece po asfaltnom putu i naspram ovakve voznje Loganom
Onda tu i km opada,ne igra bitnu ulogu, i neki drugi faktori i kriterijumi stupaju na snagu.
Da bi prosao takav jedan put,deonicu od 10km meni je potrebno skoro sat vremena voznje.

Sa druge strane poredjenja radi;

taj neko isti sa nekim vozilom ako vozi 100km na cas asfaltiranim putem on moze da predje i 100km za isto vreme.

Ostaje i pitanje:
Kolika je ta razlika i opterecenje za vozilo naspram ovog drugog jer uslovi su skroz suprotni.
I na kraju se svede i zakljucak:
Logan placen 7200€ po meni je pobedio.

I dalje ga vozim,i duplo je jeftiniji..


Primera radi:

Ruska Vozila duplo skuplja:

- Lada Samara
Kupljena nova 87 god,izdrzala 10-tak god sa istom takvom km i istim nacinom voznje.

- Terenac Lada Niva
Kupljena isto nova 99g bas za ovakve puteve a izdrzala do 2008 sa predjenih isto toliko km (manje vise)..

Nakon toga bukvalno bila za servis i zamenu delova.

U ovom slucaju Logan je polozio TEST  pobedio i odlicno se pokazao.

Vozim ga i dalje bez zamene nekih delova,
(a do kada videcemo)

Veterinar


glavonja3

Isao sam u vise navrata mojim Loganom na mestima sa veoma losim putem, gde se ljudi samo sa terencima odlucuju da idu i dosad mojim kolima nije nista falilo. Tresao se od mnogo neravnoca po "putu", prelazio jarkove, grejao se na usponima od prve brzine a nije prokuvao ni jednom, vodu gazio, travu sekao :) Iako sam ja i eventualni putnici bili poprilicno zabrinuti kako cemo se izvuci, nikad me nije izdao ako sam pazljivo vozio. Cini mi se sve ovo zahvaljujuci visini kola i kvalitetu delova koji se oslanjaju direktno na podlogu.