stepway 0.9 tce ugradnja lpg

prethodna tema - sledeća tema

sandero2

vlasnik sam navedenog automobila i citam o problemima drugih vlasnika automobila sa istim motorom u koje je fabricki ugradjen plin.
Ne mogu naci temu o naknadnoj ugradnji plinskog uredjaja na 0.9 tce pa ako netko moze odgovoriti kakva su iskustva sa naknadno ugradjenim plinom, ima li navedenih problema kao sa fabrickim i koji plinski uredjaj ugraditi i preporuke za servis u Beogradu.
pozz

Keka

Ako zelis da zadrzis garanciju, moras se obratiti ovlascenom servisu, ali cijenim da od toga nema nista, upravo zbog problema koje imaju. Problemi su samo u Serbistanu, zbog loseg plina, u drugim drzavama nema.

Ako si ipak spreman da izgubis garanciju, iskustva sa servisima imas u posebnoj temi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sandero2

Garancija uskoro istice a koliko mi se cini probleme sa plinom imaju samo 0.9 tce sa fabricki ugradjenim plinom ili gresim.
Da li je netko od vlasnika automobila sa 0.9 tce naknadno ugradio plin i kakva su iskustva
pozz

slavko_bgd

Citat: Keka poslato 22.07.2017. - 10:21
... Problemi su samo u Serbistanu, zbog loseg plina, u drugim drzavama nema...

Nema se šta dodati na ovo. "Serbistan" je teritorija Republike Srbije, u žargonu, ako nisi razumeo.

Imaš na ovom Forumu i vrlo opširnu temu o "problemima" sa fabričkim plinom na 0.9tCe, a vrlo merodavno je i iskustvo člana "Veterinar" koji sada ima preko 22000km na satu,  sa MCV-jem i istim tim motorom sa fabričkim gasom.

Takođe, ima tema i o kvalitetu gasa, većinom u Srbiji, pa ćeš možda lakše razumeti šta je uzrok problema koji smo imali ( i još uvek imamo) i mi sa "nefabričkim" gasnim uređajima.

U vezi naknadne ugradnje gasa na 0,9tCe verovatno da nema relevantnih iskustava.  Razlozi mogu biti zato što je najveći broj tih vozila baš prodat sa fabričkim gasom. A ako su bez gasa - vozila su u ili još uvek u garanciji ili vlasnike gas ne zanima.

Raspitaj se u svom gradu kod plinadžija da li oni imaju iskustava sa tim motorom i da li možda neko od njih preko svog dobavljača gasne opreme ima dokumentaciju i/ili iskustva u vezi toga što te interesuje.


Veterinar

Sve što je Slavko napisao je tačno, kao i uvek do sada. Osim što su vozila sa 0.9 tce motorom uglavnom još pod garancijom, verovatno će i zbog male potrošnje ovog motorića teško da se pronađe neko ko je naknadno ugradio TNG uređaj. Na našem tržištu, koliko sam shvatio iz naših pisanja na forumu, prodavale su se Dačije sa fabričkim TNG uređajem, dok o vozilima Renault sa 0.9 motorima nemamo takve informacije... Ako je zaista tako, najbolje bi bilo da se pronađe neko ko je zadužen za Coca-cola flotu, jer imaju mnoštvo automobila Renault Clio 0.9tce  sa plinskim uređajima. Ja sam čuo da su, kao i mnogi drugi, imali probleme sa zimskim prebacivanjima sa benzina na plin, ali to sam saznao iz razgovora sa komercijalistima. Ne znam koji TNG sistemi su i gde ugrađeni.
  Navodno, 0.9 tce bez plina nosi oznaku H4B 408, a 0.9 tce sa plinom označen je kao H4B 410. Ne znam u čemu je razlika, da li cu ojačana sedišta ventila ili je nešto drugo drugačije (da ne lupim nešto, jer sam laik po ovom pitanju)...  :ne: