Za one s toroidnom bocom - kako ste riješili problem rezervne gume?

prethodna tema - sledeća tema

petar313


Evo jednog mog pokušaja sa originalnim rezervnim točkom.
Vozim ovako već stotinak km. Ne vidim problem.
Stavio sam tri veze. Mada i dve odlično drže (čak i jedna), ali ovako sam mogao da malo popustm veze, tako da se baš lako skida. Ne pomera se upošte i nije pretegnuto.
Meni za sada ovako odgovara. Kofer koji mi je bio problematičan, sad lako ulazi.

koznazna


Da li neko može da preporuči nekog strugara?
Nabavio sam ćopavca, ali centralna rupa treba da se proširi sa 56 mm na 58 mm.


hobbista

60,2 da budemo precizni. Ja sam nosio kod nekog strugara "Kalka" u Vojvođanskoj ulici na B. Kosi i platio sam 800 din. pre 15-tak dana.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dejandelic

Ja sam danas kupio COPAVCA 15-cu u Pancevu kod jednog vulkanizera za 30eura.Centralna rupa je bila manja pa je u tu cenu uslo i prosirivanje tj,struganje centralne rupe.Ima ih jos pa ako je neko zainteresovan neka mi se javi gde da ga uputim.Ima i 14-cu i ista je cena....

samsung

Nabavio sam 14 od golfa copavac i prosirio centralnu rupu....e pa sad mi nije jasno da li je bolje da sam ipak 15 copavac nasao posto sam ovde nacitao negde da 14 kaci o klesta?

Da li to znaci da copavac 15 moze i napred i nazada a 14 samo nazad? :ces:
pozdrav iz St.Pazove

Black

Ja bih u svakom slučaju ćopavca stavio nazad, pošto je nazad doboš - dodje mu na isto! ;D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

nik

Jeste da dižem temu iz mrtvih, ali mi je posle zamene boce aktuelna.

Ukratko, nabavio "copavac" 14', ali dva metalostrugara kod kojih sam se raspitivao za prosirivanje centralne rupe kažu da mora da se skine guma.
Interesuju me iskustva onih koji su to radili.
Da menjam majstora ili da skidam gumu?

speedo

Radio svojevremeno na alu felgama, guma takođe morala biti skinuta.

Zoran

Ako nađeš strugara koji struže točkove za banseg onda guma može i ostati...
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


ivan-bgd

Citat: nik poslato 14.10.2016. - 12:31
Da menjam majstora ili da skidam gumu?
Ne sećam se da sam svoju gumu sa ćopavca skidao ali sam pitao strugara kod kog sam ja nosio,kaže negde mora negde ne mora.Uglavnom trebao bi točak da se odnese da proba da li može da uhvati felnu ,a da se ne skida guma. :ne:

nik

Samo da javim, morala je guma dole.

Odradjeno u skladu sa uputstvima kolege Borisa.

Izradjen nosač


Nosač na poziciji, uglavljen izmedju naslona sedišta i poprečnog ojačanja (Sanderaši  :njanja:)


Postavljen i pričvršćen točak


Prostor u točku sam iskoristio za smeštaj lanaca i alata za skidanje točkova (prethodno izbušen otvor na obe strane kutije za lance za prolazak šrafa)


Slikao sam večeras tako da su slike malo tamnije.

Troškovi:
Ćopavac 115/70-14 - 15 EUR (Kupujem-prodajem oglasi - poklopila se povoljna cena i najnovija guma u ponudi DOT 3604)
Ugaonik 60x60, navojna šipka 10 i leptir matica - 165 RSD (gvoždjara), pločicu od nosača bojlera imao u šteku.

Proširenje centralne rupe na 60,2 mm - 800 RSD (300 metalostrugar, 500 demontaža i montaža gume i balansiranje točka),
Varenje navojne šipke na ugaonik - 200 RSD

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Iskreno, čestitam. Jednostavno a dobro. Svaka ti čast. :ziveli:
Sam svoj gazda - vazda.