Dokker 1,5dci N1

prethodna tema - sledeća tema

zzechner_sk

Citat: Прашњави poslato 22.06.2017. - 10:33
има и један мали претинац за документа код возачевог лијевог кољена,

E baš ta mi fali u Loganu, a imaju moja oba Accenta...znam, većina će reći da se u velikoserijskoj proizvodnji štedi i na sitnicama, no ipak nije samo veličina polica i pretinaca bitna, koliko i funkcionalnost te ergonomija...Očito je da su Dokker radili "iz nule" svačeg novog tu se nadje. Još jednom bravo za izbor!
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

dragstar

Citat: Прашњави poslato 15.06.2017. - 11:23
Ево, да се и ја пријавим са новим возилом. Возили смо Logan MCV са седам сједишта неких 8,5 година и стварно смо били презадовољни.
Сад смо узели Докера са истим мотором.
Након пређених 1600 могу вам рећи да сам одушевљен напретком Дачије у сваком погледу.
Нисам га још истестирао како треба јер је препорука да се не вози преко 2500 обртаја до пређених 1500 километара, тако да сам Београд - Сплит возио око 130 на сат све вријеме.
Удобност, прегледност при вожњи, клима уређај... све је на задовољавајућем нивоу. О величини гепека, за нас, петочлану породицу, и да не говорим. Плус имамо и челичну мрежу између гепека и кабине тако да је комфор на нивоу.

Једина ствар, а то морам ићи да провјерим у сервису, јесте путни рачунар и његов дисплеј. Наиме, на дисплеју се појављује једна ставка плус ниво горива. Температура мотора на контролној уопште не постоји!?!?! Или, ја је на знам да нађем.

Има ли неко искуства са путним рачунаром?
I ja sam friški vlasnik Dustera, i kod njega je takav displej, gdje je u jednom momentu samo jedna stavka, plus naravno nivo goriva, i ta štednja im stvarno nije baš trebala!
Naime, mjesec dana sam vozio zamjensko vozilo Dokkera iz 2015. godine, jer je Duster kasnio, i taj iz 2015. je imao bogatiji pokazivač na displeju! Mi u BiH takvu "štednju" zovemo ciganlukom! :hm:
Prva slika je Dokker, a druga je Duster!A inače, što se tiče osjećaja u voznji, drzanja ceste, čvrstoće, razlika je nebo i zemlja, u korist Dustera!Ali mislim da je glanc novi Dokker drugačija priča od ovog iz 2015.

zzechner_sk

Pa dobro imao je i sat...Ne smeta me toliko, ima ga sad na MediaNav.
Nebo i zemlja, o da, žao mi što nisam slikao jednog prije dva mjeseca, crni, a unutra narančasti obrubi i detalji...mrak.
Ako navratim sutra do salona, uslikat ću kako je dobra naračasta boja na jednom Stepway-u, ako ga nisu isporučili...
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

bocca

Stani malo. Juče sam se vozio u jednom N1 dasteru, na zadnjem sedištu. A sinoć slušam i lika iz forda kako reklamira N1 fokus. Pa zar sva N1 vozila nisu registrovana samo za četvoro?!? A ako se dobro sećam sa početka teme vi ste petočlana porodica?!? Kako si to regulisao i da li N1 vozila imaju izofiks za dečije sedište? Pozdrav

Прашњави

#34
Citat: bocca poslato 23.06.2017. - 06:38
Stani malo. Juče sam se vozio u jednom N1 dasteru, na zadnjem sedištu. A sinoć slušam i lika iz forda kako reklamira N1 fokus. Pa zar sva N1 vozila nisu registrovana samo za četvoro?!? A ako se dobro sećam sa početka teme vi ste petočlana porodica?!? Kako si to regulisao i da li N1 vozila imaju izofiks za dečije sedište? Pozdrav

Да, регистрован је на 5 сједишта. Док смо возили MCV, три сједишта су нам једва стајала позади. У средину смо ставили "јаје" и везали га средњим појасом јер је isofix био сам на два сједишта и ово двоје старијих су морали да помјерају своја сједишта док су се везивали. Да ли је Докер мало шири, или му је клупа боље урађена, не знам, али сад сва три једишта комотно стану и они се лакше вежу, док је "јаје" сада причвршћено isofix-ом у средини.

(Хоће ли неко да ми каже зашто не могу да пишем два поста за редом? Мислио сам да ставим још слика ових претинаца, али сад морам да ставим друге слике, да покажем bocca како стоје сједишта и морам да чекам, не знам колико, да наставим са писањем.)

Edit Loganovac: Na Forumu je onemogućeno postavljanje posta za postom (double posting) pre isteka određenog vremenskog intervala, što je uobičajena opcija na forumima. Što se kačenja fotografija /fajlova) tiče, limit je 10 po postu, odnosno 10240MB ukupno po postu, dakle mogao si da okačiš i više fotografija ukoliko nisu nepotrebno velike rezolucije - ovo se uvek može regulisati adekvatnim softverom. Ništa nije neograničeno pa ni prostor za backup Foruma koji se povremeno radi. Iz tog razloga ne možemo dozvoliti neumereno korišćenje resursa. Nadam se da je sad jasno, pozdrav!  :wave:

Колики је тај временски интервал?




hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Прашњави

Хвала :)

Дакле, претинац у вратима, претинац за документа (а ту се уједно налазе и осигурачи и утичница за компјутерску анализу), кровна полица и инструмент табла, као што је већ dragstar поставио.

Veterinar

Ako se ne varam, pošto sam se raspitivao, N1 Duster i Sandero su za 4, a Doker za 5 osoba. Odustao sam zbog regulative, ograničenja brzine, skupe mrežice, razlike u ceni (Doker N1 se prodaje samo sa dci motorom, tako da je i sa odbijenim PDV-om koštao više od TNG MCV-a).

szs

@Прашњави
Jel to samo linija na slici ili crkla šoferka?
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Прашњави

Нас је коштало, са све мрежицом која је 444€, 11500€.

И, да, пукла шоферка на аутопуту ка Сплиту :(

Veterinar

 :to:  Da bi bio N1 mrežica je bila obavezna. Nisam želeo toliko da platim mrežicu, bilo mi nekako... bezobrazno.

Прашњави

Да, ужасно је безобразно. Мислим, ово је све добро али  нисмо добили прву помоћ, нисам добио ни резервну једну сијалицу, троугао, осигурач, а сад видим да морам да купим и пп апарат. Али, ми смо генерално задовољни аутом.