Dilema - Tce 0.9 ili Dci 1.5 ?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

#60
Ja sam izgleda K*eten.
Procitaj svoje postove.
Ja sam uspeo da zakljucim da ti auto trosi 7 litara benzina plus tng.
Onda sam procitao da ti auto trosi 6.2 litara tng-a plus benzin.
Sad sam saznao da sam ja matematicar a mozda i muzicar.
Jedino sto znam sada je da sam K*eten i da sam strasno glup.
E sad, posto smo to utvrdili, napisi ti lepo nama gluperdama koliko ti auto trosi BMB-a a koliko TNG-a.
Hvala.

Turbo


Keka

 :offtopic:

Potpuno beskorisna informacija ako nije upotpunjena sa informacijom u kojem se to Beogradu racuna potrosnja.

Npr. radnim danom u 7 ujutro nema teorijske sanse da budem ispod 10.0 litara u proseku, na potezu Drajzerova uzbrdo, pink, Crnotravska.

Npr2. oko 23h kad se spustim sa Vidikovca do Rakovice i Bul. Patrijarha Pavla do Topcidera, obicno bude 4.0 u proseku.

Sve je to Beograd, kao i autoput kad nije guzva pa lagano 80 na sat kilometrima.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Citat: dekiv68 poslato 10.02.2018. - 15:39
Da 6,20l TNG, a ostatak je BMB
Citat: Turbo poslato 10.02.2018. - 19:58
Jel to nizbrdo. :njanja:

Službeni Logan2 0.9tCe LPG: najniža dokumentovana potrošnja gasa bila je 5.45l/100km , najveća 9,72L/100km. Metoda "prazan-prazan". Sve zavisi od puta, načina vožnje i uslova saobraćaja. Samo na benzin nisam vozio pa ne znam kolika bi mogla biti potrošnja. Ono što znam je da u odnosu na aftermarket uređaje prvi prelazak na gas, pogotovo zimi, traje od 3km pa naviše, proporcionalno što je  niža temperatura. Leti mnogo brže prelazi na gas, što je normalno, tako da se udeo benzina u ukupnoj potrošnji goriva smanjuje. Nisam vadio statistiku benzina za zimu ali letos u periodu onih nenormalnih vrućina odnos utroška benzin/plin bio je oko 1 / 12 . 

dekiv68

Citat: Keka poslato 10.02.2018. - 20:22
:offtopic:

Potpuno beskorisna informacija ako nije upotpunjena sa informacijom u kojem se to Beogradu racuna potrosnja.

Npr. radnim danom u 7 ujutro nema teorijske sanse da budem ispod 10.0 litara u proseku, na potezu Drajzerova uzbrdo, pink, Crnotravska.

Npr2. oko 23h kad se spustim sa Vidikovca do Rakovice i Bul. Patrijarha Pavla do Topcidera, obicno bude 4.0 u proseku.

Sve je to Beograd, kao i autoput kad nije guzva pa lagano 80 na sat kilometrima.
Za jednog seoskog vrača i lekara (kako piše u avataru) shvatam da je ova informacija, kao i ostale tehničke prirode, potpuno beskorisna.
Voleo bih znati kako i zašto npr. nema teoretske šanse da novosađanin u 7 ujutro ne bude ispod 10 l/100km, osim  osim ako nije u pitanju trenutni podatak o potrošnji, ili ne vozi auto na navedenoj lokaciji u rikverc ili vozi rusku Volgu.
Ja većinom vremena, u radno vreme, vozim od Zrenjaninskog puta (na severu Bgd) do Vodovodske ulice (na jugu Bgd) imam napred navedenu prosečnu potrošnju sa Dacia vozilom u avataru

kiconix

Taj Novosadjanin naveo marsutu po Beogradu.
Ovom Beogradjaninu nisi objasnio nedomicu o prosecnoj potrosnji.

dekiv68

#66
Možda nisam dobro objasnio ali sada pokušavam da kažem da sam za pređenih 19.153km sipao 1.187,66l plina i 168,52l benzina. Ako dobro računam prosečna potrošnja oba goriva na 100 pređenih kilometara, po excelu, iznosi 7,08l.
Nije bitno ali kad imam podatak da iznesem da sam ukupno za oba energenta platio oko 105 hiljada dinara i to 82k za TNG i 23k za BMB. Računam da sam ukupno uštedeo oko 76.000 din u odnosu da sam stalno vozio na benzin.
:offtopic: za Punto iz avatara prosečna potrošnja na 100km je 7,06l, a za Floridu 10,2l

kiconix


slavko_bgd

To bi u slučaju dekiv68 bio prosek na ukupnoj potrošnji goriva i kilometraži 8.8L/1000km benzina ( 0.88 /100km) i 6,2L/100km plina. I odnos potrošnje plin/benzin je 7.05 / 1.  Da li dobro računam?

Loganovac

#69
Slavko - tako je. Što se onog ranijeg tiče, tehnički posmatrano sabiramo babe i žabe, de mogu da se sabiraju litri gasa i benzina i čemu to služi? Za par nedelja u firmi imam sertifikaciju ISO50001 standarda ( radi se o energetskoj efikasnosti, za neupućene), potrošju vozila koja koriste BMB+LPG pratimo sabiranjem energetskih ekvivalenata ova dva goriva, dakle jedinica je kWh/km. To naravno može da se preračuna i u ekvivalentne litre jednog ili drugog energenta po kilometru, na 100km ili kako god već oćeš, ama nema da se sabira. Pare se naravno sabiraju...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Goky

Ja sam za 18.668 km potrošio 1.085 litara BMB 95 i na to potrošio oko 152.000 dinara.
Neko napisa da im je 0.9 trom, ja upravo imam suprotan utisak...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

kiconix

Da kupujem nov auto u privatne svrhe, izbor bi bio na 0.9 tce.
Novi Stepa mi upada u oko a izbor motora se svodi upravo na njega.
Prosto mi je neverovatno da ne postoji mogucnost kupovine 0.9 u obicnoj verziji Logana/Sandera.

Veterinar

E, ovako... Vozio sam 1.5 dci 65ks, ali nije imao klima uređaj, pa ne znam kako bi se ponašao sa uključenom klimom. Mogu da kažem da sam ga tovario dosta, vukao prikolice i sl. i da nisam imao problem sa kretanjima uzbrdo. Nisam imao ni sa 0.9 tce do juče. Dakle, vozio sam do sada auto sa 0.9 tce motorom u različitim uslovima, kretao iz mesta na lakšim uzbrdicama i sa maksimalno natovarenim autom, u bukvalnom smislu. Juče sam imao dvaput situaciju, oba puta na suvom asfaltnom putu posutom rizlom, jak nagib uzbrdo, da pokušavam da krenem iz mesta sa dvoje odraslih u autu i uključenom klimom i - to ne ide. Ne ide u smislu ni makac. Kao da je povučena ručna. Ništa strašno, isključi se klima, pa sve funkcioniše. Ovo sam napisao da se neko ne uvuče u rizičnu situaciju, pogotovo sa teretnom prikolicom i sl. Dakle, klima off ako je 0.9 tce i opisani uslovi, apelujem.

bocca

Druže izvini, ovo baš ne razumem! Kako misliš neće da krene?!? A bez klime hoće? Kakav je to nagib? Nisam ni razumeo da li je rizli imala uticaj ili i ne toliki ( pošto bez klime ne smeta )?

Veterinar

#74
Ne bih da lupim %, jak nagib svakako. Situacija je bila takva da sam oba puta bio u kraju gde se put zimi očito posipa rizlom. Oba puta sam stao zbog bebaća na prosirenja na putu gde se dosta te rizle zadržalo. U pokušaju da krenem sa uključenom klimom auto bi ostao u mestu . Iskreno, nisam pokušao da krenem sa 4500-5000 obrtaja, bilo je lakše da isključim klimu. Tada bih uspeo da pokrenem auto, ali ne i da ubrzam lako do drugog stepena prenosa.  Elektronika radi svoje i što se tiče mogućnosti da se doda gas i što se tiče kontrole proklizavanja.
Pre dvadesetak godina sam svakodnevno izvlacio čamac iz Dunava Kadetom 1.4i. Kako je nagib bio jači uspeo bih da izvučem čamac, ali desetak metara kasnijeg uspona bi (još u to vreme)  bilo dosta regulisano i elektronikom, u smislu da se osetilo da ona reguliše brzinu kojom se krećem, a ne samo ja doziranjem gasa. Kadet je imao 60ks, Mcv 90, a ubeđen sam da tu istu prikolicu ne bih mogao da izvučem sa 0.9 i uključenom klimom. Ne verujem da ne umem ili da me osećaj vara. E sad, postavlja se pitanje zašto bi neko uključio klimu, pa  se upustio u takav zahvat. Ne znam, napisao sam prethodne redove da ne biste pokušavali.