Dilema - Tce 0.9 ili Dci 1.5 ?

prethodna tema - sledeća tema

bind

Citat: vojo76 poslato 18.01.2017. - 23:26
Dok sam zagledao Stepway primetio sam onu plastičnu oblogu/zaštitu duž trepne (vidite na slici u prilogu)

Delujem mi kao potencijalno mesto gde bi se slivala kiša i spirala prašinu i  taložila unutar tih obloga i kasnije zadržavala vlagu ... pa onda problemi :)

Kakva su iskustva vlasnika stepway posle N godina?

Nema nikakvih problema ni promena  ni posle 7 godina , sto se tice toga.

Sto se tice grejanja moj dizel od piramide do  telefonske centrale  200 metara pocinje vec mlako da duva a do buvljaka 2 km vec duva toplo i uvek se zimi odusevim kako dobro greje.

Turbo

Ondak ti imas jedinstveni primerak.

vojo76

Citat: szs poslato 18.01.2017. - 16:37
3) Nije bučniji od 0.9 sigurno. Često ga i ne čujem

Da li se svi slažete da dci nije bučniji od benzinskog motora ?
Ovo pitam jer mi je prodavac upalio dci da čujem motor i meni je to delovalo šokantno bučno naspram benzinca. Naravno poredim kada su oba hladna.

szs

@vojo76
Moje iskustvo sa 2 Dačije (1.4 i 1.5) je:
Na leru ZIMI, dok se ne zagreju, je bučniji 1.5
Leti mrtva trka.
Na putu sa 80km/h tiši je 1.5 a na 120km/h ne mogu ni da se porede koliko je tiši 1.5.
E sada ako sviraš pikolo flautu i imaš apsolutan sluh možda ćeš čuti taj neki decibel u gradu sa upaljenom muzikom ali iskreno..sumnjam
Po meni..kod tebe je veći problem isplatljivost dizela zbog cene a ne buka
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Loganovac

Da sumiram ovo što kolega szs napisa: ako je novi dCi egal sa starim 1.4 onda 'ladno gubi trku sa TCe jer je ovaj znatno tiši od 1.4, naročito na putnim brzinama i to zbog bolje izolacije (1.4 se nije ugrađivao na nove modele koji imaju mnooogo bolju izolaciju od starih).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

0.9 je tih jako. I kad se potera u visoke obrtaje, kada počne da reži, tih je u odnosu na sve motore do sada koje sam vozio. Ako je muzika osrednje podešena (ne mora da bude glasna) na semaforu pomislim ponekad da je proradio Start/Stop, iako nije.

Andrix

za iste pare uzeti logan/veci gepek/ i benzinca bez plina. tako sam i ja nameravao svojevremeno nego me zena zeznu pa bi sandero.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Mislim da 0.9 nije bio u ponudi u MCV varijanti bez plinskog uređaja.

LeNgenda

#38
U nedostatku pametnijeg posla ja cackam podatke i na onom istom sajtu sa koga sam vec linkovao grafike, evo ga poredjenje motora K4M u starom MCV-u i 0.9 tCe u novom MCV Stepway, iako je off.

http://www.automobile-catalog.com/auta_cmpower.php

Po ovome ispada da su 1.6 16v i 0.9 tCe prakticno egal, sto je jako zanimljivo.

I ako je tako i u praksi, to prilicno diskvalifikuje potrebu za dizelom, makar iz mog ugla.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

hobbista

Napisah ja već negde da su se i pre... četvrt veka (al sam mator :( ) na trkama turbo motori računali kao zapremina x 1,7.
Konkretno, R5 GT turbo je vožen u klasi preko 2.000ccm.

U ovom slučaju 0,9x1,7=1,53
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

0.9 TCe i 1.6 16V nikako nisu egal.

Vozne karakteristike i potrosnja su sigurno i mnogo na strani TCe.

Max obrtni moment na skoro 2000 rpm manje, nesto veca snaga do 3000 rpm...mnogo upotrebljivije i ubedljivije u svakodnevnoj voznji, bez potrebe za visokim obrtajima.

:offtopic: Ne secam se da sam na kartingu ikad presao 5000 rpm, jednostavno nema potrebe.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Ako pričamo samo o tehničkim elementima ili, ajde da kažem performansama što je neki maksimum šta se može izvući, malo je preterivanje reći da su vozne karakteristike "sigurno i mnogo" na strani TCe. Probao sam ga i oduševio se jer nisam toliko očekivao od ovog malog zvrka, ali me je još više od samog motora tada oduševio napredak u zvučnoj izolaciji. Direktna posledica toga je da se i sam motor, traktorče  :njanja: , manje čuje i manje smeta iako ima taj mrski zvuk trocilindraša. Potpuno je tačno da ispod recimo 80km/h subjektivno nema razlike u vožnji, to me je zapravo i oduševilo, i tačno je da ne mora u obrtaje - turbo je turbo. Ali preko 100km/h je jasno gde leži razlika, velika razlika u pomeranju kazaljke brzinomera u pravcu kazaljki na satu. Drugo, ja ga sada poredim sa svojim 1.6 16V od 105 konja + TNG, ne treba zaboraviti da se danas u Dačijama nudi verzija tog motora od 115 konja. Na kraju da kažem da sam mnogo puta vozio preko 5000 obrtaja, ali da sam takođe i ovog malog zvrka saterivao u blokadu (po navici JBG), a kako sada vozim završio bi posao i onaj anemični mali atmosferac od 1000 kubika. Takođe, očigledno da manje troši, tu nema šta.
Da rezimiram, i sam cenim tehnološki napredak + turbo je turbo, odličan izbor (trenutno je moj omiljeni benzinac ovaj TCe), ali ne treba preterivati, ponekad snaga klade valja.  :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

DirtyHarry

Veoma se dvoumim izmedju Stepwaya dci i tce. Ne prelazim velike kilometraze, ali sam do sada vozio turbo-dizele (Golf 3, Punto JTD). Ipak mislim se, novo je novo, a razlika u ceni je ono sto svakako nemam trenutno i drasticno povecava potreban novac. Vozim svaki dan 7-8 kilometra po BG, i jednom nedeljno destinaciju od 40-50 km. Kada sam na odmoru, par puta godisnje vozim do KV i 2 puta do mora. Sve ostalo bi bilo vanredno, izleti ili neka ekskurzija do zemalja u komsiluku. Volim mirnu i stabilnu voznju, ali mi je bitno da auto moze da povuce kad zatreba, a ne da stuca. Godisnje sam prelazio izmedju 9 i 11K. Sta bi moglo da presudi u korist tce sem razlike u ceni?

Loganovac

#43
Vidi Harry, na tvom mestu ja bih se pre dvoumio oko Magnuma i Smith&Wesson-a...  :Smiley:

Šala na stranu, kilometraža ti je znači oko 300 x 8 + 50 x 50 + 2 x 2000 ili oko 9.000km godišnje. Kažu da nema smisla platiti razliku u ceni dizela. Tako kažu, ali je odluka samo tvoja.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

0.9 TCE  nema zupčasti remen koji bi morao zamijeniti na dizelu nakon 5  godina iako ga ne voziš puno
Sam svoj gazda - vazda.