Logan RS 100 Kompresor by ELIA

prethodna tema - sledeća tema

DarioGTI

slika govori vise od rijeci  :too:

LOGAN 1.6 8v KOMPRESOR tuning by ELIA



da malo parimo oci  :too: :jea:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)


DarioGTI

ako neko zna gdje ima shema za izradit ovo, molio bih doticnu osobu da ovdje postavi link. hvala  :woo-hoo: :gun: :hall:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Veterinar

Impresivnih 8 s 0-100, a cini mi se oko 13 s do 140 km/h. Nije lose za jednog "Logana".

dsit

Boga mi ovo fino je ispod 8...

Veterinar

Tvrde Rumuni da su iz 1.5 dci 65 ks izvukli nepunih 150 ks (  :ces: ), a isti autic je stao na crtu pomenutom benzincu http://www.youtube.com/watch?v=oIdO5i58cOw&feature=related (startuju na 1:30, ali ne vidi se ciljna linija). Ostaje da nagadjamo kako se zavrsilo, ali i dalje smatram sve to impresivnim (makar i za dizelase  :nami:).

Keka

Dizel nema sta da trazi pored turbo benzinca sto se tice performansi.
1.4 TCE ima 130 KS fabricki, sto moze da se nasvira na vise. 1.6 turbo bi trebao fabricki da ima oko 150 KS sto bi se moglo nasvirati i do 200 KS. Ako ste primetili na snimku sa Dyno testera, turbo benzincu je blokada pomerena na 7000 rpm, a dizel posustaje na standardnih 4500 rpm (ili mozda i manje).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Citat: Keka poslato 23.05.2009. - 18:41
Danas sam isao preko Fruske Gore na neki kongres, nas 5 u kolima (Logan 1.6 MPI), a u drugim kolima (Logan 1.5 DCI 65 KS) isto 5 ljudi. Ja nisam mogao da ga stignem iako na papiru imam 25 KS vise.  :mad6:

U povratku jos ludja situacija, posto su na oba vozila bile ukljucene klime: uz brdo druga ili treca, trenutna potrosnja 22+ litara, vuce se kao slina, a drugova naftarica leti.....  :doh:

Popizdeo sam nacisto. Ili nesto nije u redu sa mojim autom, ili je stvarno DCI toliko superioran bez obzira na konjazu? Mogu da zamislim sta tek radi 1.5 DCI 85 KS  :ha:

Ovo je off topic.  :whistling:  Danas se prave sve bolji turbo-benzinci, sa sve manjim zapreminama, ali taj trend je i u cadzavom svetu, samo manje izrazen. Nastavicemo o ovome na drugom mestu, znam da 1.6 nije TB, ali i 1461 ccm je manje od 1598.

Keka

#8
Veterinar, poredis babe i zabe  :bonk:

130 TCE: 1397 cm3, 130 KS pri 5500 rpm, 190 Nm pri 2250 rpm, 9,6 s 0-100 km/h, max. 205 km/h.

dCi 85: 1461 cm3, 85 KS pri 4000 rpm, 200 Nm pri 1750 rpm, 12,9 s 0-100 km/h, max 175 km/h.
dCi 105: 1461 cm3, 105 KS pri 4000 rpm, 240 Nm pri 2000 rpm, 10,5 s 0-100 km/h, max 190 km/h.

Najlepse u celoj prici je sto benzinca mozes da ganjas na visokim obrtajima duze vreme bez posledica, a dizel ce od toga da ugine.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

dci 1461 ccm je prvo imao 55 ks, pa 65, 68, 82, 105, tako da mu kraja nema. Nema potrebe za zustrinom, slazem se, sporiji je... Jednom ce neki veterinar da smisli i street 402 race uzbrdo.
Off topic je ovo:
- vecina misli kako se u npr. Nemackoj moze pazariti dobar, ocuvan auto, dobri su putevi... Moj brat vozi astru G 2.0 dizel, 101 ks. Auto ide lepo, ali putna brzina mog brata je 200 km/h. On dizelasa vozi na 4500 obrtaja (!?). Bio sam kod njega nedelju dana 2006-te u prolece, auto je imao oko 50000 i nervirao sam se zbog njegovih ostrih startova i kocenja, okretanja pod rucnom, voznje na tim obrtajima. Auto ima sada nepunih 200 000 i nije imao ni najmanji kvar (!!!???). Ne kazem da je to dobro za dizelase, ja svoga ne poteram cesto preko 3000 o/min, ali nije mi jasno kako njegov motor to tako dobro trpi. Od brata ne bih kupio auto nikad.

Loganovac

Citat: Keka poslato 12.01.2010. - 17:34
130 TCE: 1397 cm3, 130 KS pri 5500 rpm, 190 Nm pri 2250 rpm, 9,6 s 0-100 km/h, max. 205 km/h.

dCi 85: 1461 cm3, 85 KS pri 4000 rpm, 200 Nm pri 1750 rpm, 12,9 s 0-100 km/h, max 175 km/h.
dCi 105: 1461 cm3, 105 KS pri 4000 rpm, 240 Nm pri 2000 rpm, 10,5 s 0-100 km/h, max 190 km/h.

O kom autu govoriš? Performanse motora možeš da porediš jedino u istom autu, zar ne?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Uporedi to sa mojih 10,2s i 183km/h. Dominantni parametri su masa vozila (za ubrzanje 0-100km/h) i koef. otpora vazduha (za maks.brzinu). E tu je Logan loš (0,36  :place:).
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Kao sto si sam rekao, ne mogu se porediti podaci za razlicita vozila. Megan je 200-300 kg tezi (zato relativno lose ubrzanje sa obzirom na snagu), ko zna kakav menjac ima itd. itd.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


omron

a jel ima gdje da se nabavi kompresor,koliko bi to pomoglo na 1.4 loganu