Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Zanimljivo bi bilo da nam napišeš formule zpomoću kojih si ovo izračunao. Meni izgleda nerealno malo.  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

rudlow

Pa lepo razlika i ceni izmedju Stepway Tce i Dci 90ks je 2200e a izmedju Logan MCV Tce sa TNG i logan MCV Dci 90ks 1900e. 2200-1900=300. :wink:

Keka

Nije nemoguce da je nabavna cena TNG uredjaja tolika, iako takva cifra spada u domen naucne fantastike, a metoda prilicno nepouzdana.

Uvidom u konfigurator na sajtu dacia.ro razlika u ceni za model Logan MCV je 10450-9850=600e.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


rudlow

#48
Naravno da je nepouzdana jer zavisi i od cenovne strategije. Mozda nasi vise deru na servisu TNG. Ja bih voleo da se kod nas nudi 600e jeftiniji bez TNG.

saša61beograd

+1  :to:
U RNS-u verovatno sebi grizu m*da zbog cele situacije,ima slatko da se narade kad krene "flotno" rešavanje problema.
Njihova namera je bila dobra,TNG verzije jesu tražene i popularne,normalno da ih nude.Ali,da su prethodno uzeli jedan auto sa Tce/TNG pa ga provozali par hiljada km sa ovdašnjim plinom,bili bi svi u manjem problemu.

kapsid

I meni je ova opcija 0,9 + tng bila u perspektivi...a sada kad čujem sva ova iskustva  :conf:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

taksista

#51
Imao sam istih problema i negde sam već pisao dosta o tome. Bilo bi dobro kad bi moje postove prebacili ovde. Prvo je bila ECO pumpa, a nakon intervencije OMV do dana današnjeg (23tkm). Mislim da nije do izbora pumpe već do kvaliteta TNG uređaja. Ovaj Landi nije dobra varijanta svakako, ostali sistemi gutaju svašta bez većih problema. Stvarno ako ima mogućnosti trebalo bi prebaciti moje postove ovde da se ne ponavljam, ako ne pisaću ponovo za neki dan.
Treba da se zajednički borimo za ovo kako nas ne bi preveslali serviseri i RNS jer vreme ide a garancija sve kraća.Imao sam čak ideju da se jedan dan više nas pojavi sa reklamacijom u nekom od servisa jer ovako sa zakazivanjem za reklamaciju ne ide.
Šta ima ja da zakazujem za reklamaciju???? Zadnji put sam doterao uveče auto i namerno ga ostavio pred servisom čim se pojavio problem, oću odmah da mi reše problem a ne da mi zakazuje kad njima padne napamet. I kupio sam auto da vozim na TNG a ne na benzin, nema šta da ja prebacujem sad malo TNG pa malo benzin. Za šta mi služi automatika???? Neka ga podese da ona prebacuje kad šta treba ili neka vrate stari prekidač........sad ću još da gledam kilometražu i da zapisujem kad ću na šta da vozim.
I izvinte molim vas, Srećna vam svima Nova Godina!!!!

mdbokic

Evo i ja da se uključim, imam isti problem sa trzanjem i sa lampicom...
Ponovilo se preključe, na plin je baš jedva išao, trzao, na leru se skoro gasio...
Vozim ga na benzinu evo dva dana ali je počeo i sad da pali lampice i da variraju obrtaji.....
>:D

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока


Veterinar

Sipao sam plin na OMV pumpi u Čačku, u rezervoaru je bilo još 2-3l starog plina. Čim sam upalio auto na pumpi i došao do prvog semafora obrtaji su počeli da skaču (pre toga sam vozio od Beograda do Čačka bez problema, sa težom nogom na gasu) , a čim sam počeo sporo da vozim po lokalnim putevima ka Sjenici, popališe se lampice. Na samo paljenje lampica prebacio sam na benzin, ostale su na displeju cik-cak lampica i check engine. Na autoputu (Preljina) sam prebacio na plin, odmah je isključio cik-cak lampicu, check je uključena i sada. Prešao sam od tada oko 300 km, obrtaji malo variraju u leru,  samo je lampica ostala.
@taksista    Pizdimo zbog istih stvari. Neću da vozim na benzin jer sam kupio auto sa plinom kako bih vozio na plin. Takođe, zakazivanje za reklamacije smatram bezobrazlukom.
  Sve ove situacije sa lampicama sam snimio, okačiću ih na youtube uz komentar na engleskom. Preporučujem svima. Začas će da bude dvadesetak snimaka uz odgovarajuće komentare, što za Reno nije dobro. Možda ne ide to tako kako mali Perica misli, ali bih pokušao.
Takođe mislim da bismo trebali da nastupamo zajedno, zaista neće puno vremena proći, pojedini članovi će ostajati bez garancije, pa će morati sami da se nose sa ovim problemom. Ne znam samo na koju adresu se obratiti? Pokušaću od srede da saznam kakve probleme imaju u Coca-coli kod nas.
   Sam sebi postavljam pitanje - ako krenu da menjaju komponente TNG uređaja nekim varijantama koje će se kod nas bolje pokazati, da li ćemo onda morati da radimo ateste i sl. o svom trošku? Možda sam sam sebi već dao odgovor na to pitanje.

Keka

#54
Za sumiranje utisaka na YT najbolje otvoriti kanal, dobro osmisliti vrlo jasan naslov koji ce imati puno hitova, svako neka okaci svoj snimak sa problemom i eto...

Vrlo brzo ce centrala pozvati ove nase da provere ko gadja pored rupe.

Ne bih da se pravim preterano pametan, ako sam dobro razumeo, na ventilima i diznama se hvataju naslage neke materije, koja pravi problem u radu.

Ako je tako, padaju mi na pamet dva uzroka (i resenja), kao cista spekulacija:

1. nasi stavljaju los merkaptan koji se kondenzuje na delovima koji fabricki imaju male tolerancije i eto problema. Resenje je da se promeni tehnologija u rafinerijama (malo verovatno), da se ne vozi na rezervi, jer je merkaptan teze isparljiv od propana i butana, pa na rezervi ostaje procentualno vise u rezervoaru itd. Povecanje temperature prebacivanja moze da smanji ovaj problem, ali ga ne moze iskljuciti.

2. fabricki rezervoari imaju izvodnu cev do samog dna i onda pokupi sav talog (cvrsti i tecni).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mdbokic

#55
Gde više da povećaju temp, ionako pređem oko 4km pre nego prebaci...

@Veterinar
Jesi li siguran da prodaju Clio sa fabrickim plinom?

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока


Loganovac

1. kakav god da je, ako se već "kondenzuje" pitanje je vremena (i naravno tolerancija) kad će bilo koja dizna otkazati. A da te njihove svemirske dizne (neko izračuna da kompletan set fabriku košta 300 EUR) imaju neke subatomske tolerancije u odnosu na ove moje japanke - ne verujem.
2. i ovi naši rezervoari su fabrički  :crazy:  Šala mala - ali čemu služe filtri? Ja bih razumeo da su u servisu ustanovili da su filtri preko svake mere zaprljani, onda bismo mogli da kenjamo o lošem kvalitetu gasa. Pošto to očigledno nije slučaj, pitam ja njih kakvo im je to sr*nje od uređaja u fabričkoj ugradnji?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

taksista

Citat: Loganovac poslato 03.01.2017. - 14:59
.... pitam ja njih kakvo im je to sr*nje od uređaja u fabričkoj ugradnji?
E to je pravo pitanje.
Kao što već rekoh, kolega vozi 3 god 1,2 sa fabričkim Landijem (od starta je imao problem koji mi imamo) na 76tkm mu crkla dizna....Menjao sve (na BRC ili Lovato) za 200eur (ovi mu tražili 36 hiljada za diznu). Ostao mu raspršivač (u kome je dotična opruga na ventilu) i idalje ima problem. Svakih 5tkm ultrazvučno čisti oprugu.....
Toliko o Landiju.
Kad bolje razmislim šta smo i mogli da dobijemo od auta koji iz fabrike izlazi za cca 5500 eur. Ali to me se sad ne tiče, ko im je kriv što nude ono što ne ide za te pare. Bolje da su uštedeli na nekim estetskim detaljima i na kvalitetu muzike npr...

hobbista

Citat: Veterinar poslato 03.01.2017. - 09:20
   Sam sebi postavljam pitanje - ako krenu da menjaju komponente TNG uređaja nekim varijantama koje će se kod nas bolje pokazati, da li ćemo onda morati da radimo ateste i sl. o svom trošku? Možda sam sam sebi već dao odgovor na to pitanje.
Mislim da u atest ulazi isparivač i boca. Ostalo samo treba da ispunjava zahteve homologacije.


BTW tek sada ukapirah - fabrički TNG sistem je Landi?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

 :ne:   Ako tako kažu, morao bih da vidim papire.

Nakon jučerašnjeg pisanja prešao sam 150km, kada sam potrošio sav stari plin. Kad je nestalo plina, otprilike, ugasila se i check engine lampica. Sipao sam novi plin na OMV pumpi kod Ade, prešao sam normalnom vožnjom oko 65 km od tada, nije bilo lampica, obrtaji i ako su blago varirali to je bilo neosetno. Videćemo šta će se sada dešavati.