Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

#30
Za sada takvu preporuku ne poštujem, jer sam kupio auto na plin da bih vozio na plin.  :dobro: Danas sam isterao auto na autoput,  prebacio na plin i zesce ga provozao. Nakon toga sam se zaustavio, ugasio auto, upalio ga za sat vremena, greske nema, obrtaji normalni u leru.  Prešao sam samo 10km od tada, sve radi dobro. Imam još pola rezervoara plina da potrosim, pa cu sipati na svojoj pumpi da vidim sta ce se desavati. Do tada cu sportski voziti. Pisem sa zeninog telefona, dva dana tipkam ovo.   :doh:  Primetio sam da su svi problemi kod mene mahom vezani ili za izbor pumpe ili za (spor) stil voznje. Videcemo sta cu uraditi na kraju i kakve ce biti posledice svih mojih odluka.       Ozbiljno mislim ovo - kako je rec o aktuelnom modelu, svaki problem cu snimiti i objaviti na youtube uz komentar na engleskom. Ako to jos neko uradi, više izvora, to je veći i bolji alarm i znak da se ubrza potraga za rešenjem nego sva obaveštenja iz servisa. Da sam zadužen za marketing, obratio bih pažnju.  :ne:

Veterinar

Izmenio sam prvu rečenicu u svom prethodnom postu, jer preporuka nije data meni. Dakle, primetio sam da se problemi kod mene javljaju pri sasvim laganoj vožnji/jako niskim obrtajima. Tom logikom, sada nastojim da izbegnem takvu vožnju, tako da u gužvama vozim na benzin, a na pravcima gde mogu razviti veću brzinu prebacujem na plin. Tako ću raditi dok ne potrošim gorivo koje mi je ostalo u plinskom rezervoaru. Videću kako će se ponašati motor kada budem sipao plin na drugoj pumpi nakon toga, ako uspem da potrošim ovo gorivo (u smislu, ako se ne zapuše dizne i sl.).
  Problemi se dešavaju samo kod nas. Problemi ovog tipa - lampice, variranje obrtaja...  Na stranim snimcima (konkretno snimci nekog engleskog taksiste) video sam da se i tamo dešava da se čuje pištanje i da neće da prebaci na plin i pored toga što ima pola rezervoara...
Čuo sam informacije da su nakon sipanja na pojedinim pumpama plinske dizne na 0.9 motorima bile zapušene raznim prljavštinama i opiljcima i to nedugo nakon sipanja. Ja se ne razumem mnogo u ovu problematiku, ali kakvi su to filteri koji omogućuju prolaz takvoj prljavštini?
  Poželeo sam da se obratim RNS-u direktno, revoltiran zbog svega, zbog svojih i tuđih problema... Broj sa kojeg su oni nas zvali daje signal stalnog zauzeća. Pokušao sam na zvaničnoj stranici da ostavim e-mail, nakon treće rečenice nisam mogao da unesem više karaktera.
  Nekon što sam dobio auto koji nisam platio, slušam kako se i dalje dešavaju pizdarije, kolegama sa foruma naplaćuju redovne servise koji bi trebalo da budu besplatni, a daju se i saveti da se vozi na benzin, da ne bi bilo problema na plinu.  :banghead:  Kolegi mbokic konkretno naplaćen je servis plinskog uređaja iako ima besplatne redovne servise. Plinski uređaj se redovno održava. Servis se naplaćuje debelo, navodno je sve direktiva RNS, čovek račun nije dobio, posle servisa opet ima pizdarije. Prilično me ljuti sve to, a mogu da mislim kako je onima kojima je ovo prva Dacia.  Smišljam koja bi bila adekvatna reakcija... Prilog u potrošačkom savetniku ili nekoj sličnoj emisiji? Opet mislim, da sam zadužen za marketing jako bih se zamislio u takvom slučaju. Ja automobil imam tri meseca, nisam još prešao 7000, ali mnogi članovi imaju automobil duže, imamo i taksiste sa tim motorom, RNS je, ubeđen sam, dobio sasvim dovoljno informacija o problemima (česti su, ali to su dva tipa problema, a ne pedeset varijanti), pa me zanima koliko vremena treba da se pronađe adekvatno rešenje. Za stručnjake (ipak se radi o Renou) verujem ne mnogo. Oni ga navodno još traže. Ajd' da vidimo...

Loganovac

Što kažu, stvarno nešto smrdi u državi Danskoj. Ne mogu da verujem da se ovo događa. Da mi je ikada neko rekao da će aftermarket ugradnja bilo kog sistema u bilo koje vozilo ispasti bolja od fabričke slatko bih se nasmejao. Međutim svedoci smo ovog teškog sr*nja koje nam se servira upravo iz kuće za koju smo maltene svi ovde mogli da stavimo ruku u vatru. Kad pomislim da sam prijateljima više puta iz najbolje namere preporučivao upravo 0.9TCe sa fabričkim plinom...
Smem da se u bilo šta kladim da inženjeri Renoa imaju rešenje, koje nema šanse da je kavntnomehaničke prirode, garant je prosto ko pasulj. Pitanje je samo da li su gazde procenile da je vreme da svojoj deci otkinu poneki Maserati od usta i da se ispruže možda dvaes-tries evra po vozilu da se ovakve stvari ne bi više dešavale.
Ovo što se naplaćivanja besplatnih servisa tiče posebna je priča. Verujem da neće ostati bez odjeka. Ako ne odjekne u ušima nadležnih u Renou, odjeknuće u ušima kupaca pa kom opanci kom obojci...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

rudlow

Jedno resenje bi bilo i da ponude Sandero i Logan bez plina sa 0.9Tce, za nas koji prelazimo male kilometraze. Ja sad vec ozbiljnije razmisljam o konkurenciji.

Raja

A i mnogi će razmišljati tako kada pročitaju ovu temu a učlanili se na Forum da se malo bolje informišu za šta daju desetak hiljada eura.

rudlow

Praticemo sta se desava, i moj brat hoce Logan MCV. A nacin na koji budu resavali bice ukljucen u izbor, ne samo resenje ovog konkretnog problema.

Veterinar

Zato ovaj forum služi.  :to:

Lično i dalje ne smatram da sam pogrešio, jer me auto ne ostavlja na ulici, imam uvek opciju benzina sa svakako niskom potrošnjom (dakle, ja imam benzinski 0.9 motor, ali hoću da vozim na plin), ali sam revoltiran odnosom RNS mreže, od prodajnih centara do servisa prema nama, kao kupcima i njihovim klijentima. Opet, ne želim sve da trpam u isti koš, sa kućom Reno Sava imam do sada samo pozitivno iskustvo.

silent

Da li se ovi problemi javljaju i na drugim trzistima, ili samo kod nas? Na kraju ce okriviti kvalitet plina...

kiconix

Onda treba da povuku iz prodaje vozila sa LPG-om.
Ovako ih prodaju a ne resavaju problem.
Sramota.

Goky

Možda će neko od kolega sa foruma za praznike u inostranstvo i eto prilike da se vidi kako se taj motor ponaša sa plinom koji nije sipan kod nas.
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

speedo

Ne vozim na plin i nemam 0.9 motor, ali evo malo proste logike;

- xx (čitaj skoro pa bilo koja) plinska instalacija ugrađena u nekom pristojnom servisu vozi bez problema, ljudi prelaze bukvalno milione kilometara.
- fabrička plinska instalacija pravi problem (kog nema na benzinu, dakle vezan je samo za plin) na novim autima sa malo kilometara.

Zaključak je jasan, Reno malo pere ruke, valjda dok im ne dođe par rmpalija da riješe problem sad i odmah. Tužno je da tako tretiraju klijente koji daju 10.000 E ili više za nov auto. Pri tome njihova "pamet" je tolika da ne nude 0.9 tce vozila bez plinske instalacija. Valjda im zanimljivo ubjeđivati ljude da malo voze na benzin... :fiju:

Veterinar

Da se razumemo, za 9700 sam dobio auto sa kojim bih bio prezadovoljan i da nema TNG uređaj. Ipak, hteo sam jeftiniju vožnju, izabrao sam što sam hteo. Ako ću da se vozim na benzin, čak i ako je to preporuka servisa, gde mi je fabrički rezervni točak u punoj dimenziji onda, što ću raditi ateste, zašto će mi redovan servis biti uvećan za cenu servisa na TNG uređaju...? Hteo sam vozilo na plin, koje mora da radi na plin, a ako ne radi, onda imam pravo na zamensko dok se ovo popravlja, a ako ga ne mogu popraviti u roku (lupam 45 dana) imam pravo na novce ili drugi automobil. Grešim li? Dakle, vozim auto na plin. Savet da ne vozim na plin nije rešen problem, nije logičan savet a u isto vreme ja (realno) zaista jedini moguć savet koji serviseri mogu dati.
  Danas sam prešao oko 40 km, od čega oko 25km na plin. Nije bilo problema, jedva čekam da taj rezervoar potrošim... Valjda ću uspeti.

Za inostranstvo ne znam, mada - u Vukovaru je taksi flota Logana MCV 0.9 TNG. Niko probleme nema, prešli su dosta. Zato je moja logika - ili nam je plin katastrofalan (nije nemoguće) za taj, novi sistem, ili se za naše tržište neke komponente TNG sistema razlikuju u odnosu na druga tržišta. Druga opcija mi nije neverovatna, ali nije mi logična, tako da verujem u prvu.  :ne:

szs

@Veterinar
RSava je tu koliko ja znam nemoćan i vezanih ruku SVE zavisi Renoa.. Ali treba...

Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

 :to:

Slažem se. Nisam u svom postu mislio na Savu, više sam mislio na preporuke koje se daju vlasnicima sa problemom generalno.

rudlow

Koliko vidim i u Nemackoj imaju Sandero 0.9Tce samo sa plinom. Izracunao sam da bi bez plina bio 300 evra jeftiniji uporedbom cena Stepway-a i MCV-a u dizel i TCe verziji. To i nije neka razlika u ceni.