Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

Keka

#271
Aman ljudi manite se teorija zavere.

1. TNG koji nam vecina distribuira potice od jednog velikog sistema i to je djubre. U prilogu fotke isparivaca iz Srbije (preuzeto sa cbc.rs).

2. Takav TNG ne bi progutala ni dizna na plinskom sporetu, a ne nesto malo sofisticiranije.

3. Svaki proizvodjac uzima robu na velike serije, vrlo mala verovatnoca da su fabricki uredjaji za isti motor sa razlicitim diznama.

4. Iako je Dacia u pitanju, na njoj pise Renault, tako da tu eksperimenta nema. To odlicno radi u Nemackoj i Rumuniji, gde se najnormalnije prodaju i voze ovi modeli. Zasto nema Renault modela...to zna samo odeljenje prodajne politike kuce. Ako je nesto ugradjivano popodne kod majstora Mike, samo on zna sta je ugradjeno, ali to nema veze sa Renaultom i fabrickim plinom. O tome smo pisali ranije, fabricki je samo onaj koji je sa trake sisao kao takav, sve sto je naknadno montirano, makar i u servisu po odobrenju Renaulta, obicno nije isti onaj uredjaj iz fabrike i ostavlja otvorena vrata za razne marifetluke, posto to postoji samo kod nas.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


nik

I amin.

Ništa za dodati ili oduzeti.  :aplause:

Veterinar

#273
Citat: nik poslato 02.02.2017. - 23:31
...Podigli temperaturu prebacivanja da se lakše otope g**na iz gasa. To će verovatno produžiti period do javljanja problema, ali neće trajno rešiti problem.  :bullshit:

Veterinar, proveri temperaturu prebacivanja pomoću dijagnostike.

Nemam dijagnostiku.  :wave:
Jutros sam imao prvi put situaciju da neće da prebaci na plin nakon prvog paljenja ujutru. Nakon oko kilometar i po do dva vožnje, kada bi inače prebacio na plin, počelo je pištanje. Nije vredelo ni gašenje automobila, pa ponovno paljenje posle nekog vremena, situacija je bila ista. Prebacivanje je uspelo nakon dodatna dva kilometra vožnje.
E sad... Ideja kasnijeg prebacivanja na plin mi se zapravo dopada. Verujem da bi problema bilo manje i to možda i jeste rešenje, jer se ovakvi problemi ne pojavljuju leti.
Zvao sam "Reno Savu", pitao da li je to moguće izvesti. Rečeno mi je da nije, da je temperatura prebacivanja fabrički softverski podešena i da to mora tako da bude.  :ces:  No problemo. Za razliku od prethodne godine, kada je auto ujutru pokretan iz garaže, sada je situacija drugačije, jer je garažu zauzeo auto moje supruge. Razmišljam da vidim kako će se motor ponašati ubuduće, pogotovo što slede hladniji dani. Ako problem bude sporadičan, kao prošle godine, no problemo.  Ako problem bude učestao, pokušaću ručno da ga držim na benzinu i da prebacujem na plin na nešto višoj temperaturi, sebe, foruma i servisa radi. Čisto da vidimo kako stvari stoje. Prelazim uglavnom duže relacije, pa neće biti prevelikog finansijskog gubitka.

dekiv68

Dakle počela zahebancija sa plinom. Meni se još nije javljalo, iako punim na prošle godine po tom pitanju "omraženom" Knezu na Adi.

slavko_bgd

Što bi otpevao Šaban Šaulić: "Jedna lastaaaa, ne činiii prooolećeeee!"  :harmonika:

Danas nešto u garaži vrtim po svesci od prošle godine: u poređenju sa istim periodom 2016 ovo što se sada dešava je ništa - sporadični slučajevi na višestruko većim kilometražama. Prošla zima je bila pakao a uzrok je bilo ono što je Keka napisao 1.07.2017. i to naročito ono pod 1) i 2) . A od svih problema, slovom i brojem nijedan slučaj tipičnog kvara komponenti - samo prljavština. Nadam se da se stvarno nešto sa plinom promenilo na bolje...

Citat: Veterinar poslato 30.06.2017. - 21:31
To nisam znao, mislio sam da su motori kao naši u svakom pogledu. Dačija TCE TNG je bila eksperimentalna?  :ne:

Dačija uvek bila najpoželjnija za plin :) .
Priča se po čaršiji da su tvoje fabričke dizne među prvima uspešno "eksperimentalno" oprane na cca 1200km i da još uvek rade.  :whistling:

Citat: Veterinar poslato 25.11.2017. - 20:41

Jutros sam imao prvi put situaciju da neće da prebaci na plin nakon prvog paljenja ujutru. Nakon oko kilometar i po do dva vožnje, kada bi inače prebacio na plin, počelo je pištanje. Nije vredelo ni gašenje automobila, pa ponovno paljenje posle nekog vremena, situacija je bila ista. Prebacivanje je uspelo nakon dodatna dva kilometra vožnje. ...
.... Ako problem bude sporadičan, kao prošle godine, no problemo.  Ako problem bude učestao, pokušaću ručno da ga držim na benzinu i da prebacujem na plin na nešto višoj temperaturi, sebe, foruma i servisa radi. Čisto da vidimo kako stvari stoje.


Idi u Reno-Savu što pre, najkasnije do kraja ove sedmice. Neka ti skinu i operu taj ventil na isparivaču, da se ne zezaš sa prebacivanjem. Što bi bez potrebe gasio i palio motor?  To što misliš da ispitaš već i vrapci znaju jer je sve to u Srbiji već mnogo puta ispitano prošle zime.

Veterinar

#276
Dogovoreno.  :hat:

Što se tiče čaršijskih priča, da istinite su.  :friends:  Ne mogu da kažem da se nisam nasekirao kada mi se na 900km desio problem i kada je motor počeo da radi na dva cilindra. Video si moj komentar od pre par dana, motor je fenomenalan, opet bih kupio isti i opet sa plinskim uređajem. Iskreno se nadam da će situacija da bude bolja tokom zime za sve nas sa TNG uređajima.

Veterinar

Bio sam danas u Reno Savi, urađeno čišćenje. Video sam ventil, a i komentar majstora je bio da naslaga ima malo, zanemarljivo u odnosu na slučajeve koji im dolaze. Neću menjati pumpu na kojoj sipam plin.  :wave:

Loganovac

Hvala, ulepšao si mi dan, od onda i ja sipam samo na OMV.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

taksista

#279
Pozdrav drugari,
Ja na OMV-u točim cele godine i ponekad sam imao problem sa prebacivanjem i tokom toplijih dana ali vrlo retko.
E pre tri dana sam ostao bez plina u gradu (što mi se ponekad i ranije dešavalo), i nastavio sam da vozim na benz 20-30km, uveče natočih pun rez plina kao i uvek što točim ali od tada više neće na plin nikako.
Evo predjoh 200-300km ali neće da prebaci ni hladan ni vruć.
Zvao sam servis još u subotu , zakazaše mi za petak ove nedelje i usput rekoše da imaju epidemiju sa istim problemom.
Problem već godinu i više dana očigledno nije rešen a garantni rok teče. Ja sam na 63.000km a garancija je do 100.000km ,za god dana ću izaći iz garancije i biti u "milosti" raznoraznih servisera....
Nije mi samo jasno kako da samo mi sa DACIA-ma imamo ovakvih problema sa kvalitetom goriva ili bar ja nisam čuo.
Eto toliko za sada

slavko_bgd

Nisi čuo. A verovatno nisi čuo da sa istim vozilima/motorima van Srbije niko nema problema. I da se nova vozila Dačija sa tng-om normalno prodaju svuda osim u Srbiji gde je prodaja istih tih vozila prekinuta?

Biće da je u Srbiji neka loša energija, neka crna magija...kao na slikama koje je postavio Keka u ovoj temi.

saša61beograd

Auto blog objavio ADAC-ov spisak 20 ekološki najprihvatljivijih automobila na evropskom tržištu.Na tom spisku je i Dačija Logan 0,9 Tce/LPG.Naravno,ubedljivo je najjeftiniji auto na tom spisku.
U ovoj  našoj rupi tog automobila nema jer glavni diktator na tržištu ne ume ili neće da napravi TNG po evropskim standardima.Šteta.Opet ćemo,kao mnoga puta do sada,da profitiramo od SRB/RU kombinacije.

mdbokic

Evo vec 2-3 dana nece da prebaci na plin!!!! Prebaci on i posle par sekundi pocne da pistiiiiiii. Palio gasio ali ne vredi...Moracu do servisa od nedelje...a vec mi je muka od servisa

Veterinar

Jbg. Mislio sam da su takvi problemi iza nas. Ja i dalje, iako su ređe vesti o problemima sa plinom, tocim samo na određenim pumpama.  :ne:

jasho

#284
Jest da ove ne smatram novinama, ni novinarima :ksnebo: i da mi se povraća od njih al ima veze sa temom tako da...

http://informer.rs/vesti/zastitnik-potrosaca/391588/raskrinkana-dacija-za-neispravni-sandero-nije-kriv-gas-vec-greska-na-motoru