Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

Vožnja na benzin se preporučuje zbog benzinskih dizni - da ne zapeknu i "zalepe"  :ne:

Opet se vraćam na to da vozimo različite sisteme ugrađene van fabrike, uglavnom Landi, BRC i Stag. Ovakve probleme niko nema.
I opet se vraćam na pogrešno odabran sistem za ugradnju u fabrici, pa očekujem neku tehničku notu iz Renoa kao i poziv vlasnicima da dođu u servis radi otklanjanja fabričkog nedostatka.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Da li ja to imam problem u komunikaciji? Ne vidim čime sam izazvao "Kraj", sigurno je da nisam imao nameru da naturam svoje mišljenje, jednostavno sam ga napisao. A vidim da se i ostali koji su se oglasili slažu  :ne:
Normalno da si sam gazda svog novčanika, jednostavno sam komentarisao (argumentovano, bar u pokušaju) stav navodnog stručnjaka i to je to.
Početak.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Sasa_NS

Problem je kod sistema za vožnju na gas a ne benzinskog. Reći da će se sve to rešiti sa više vožnje na benzin je stvarno nebuloza. Ja sam imao iste probleme dva puta, prvi put su menjane gasne dizne a drugi put čišćene te nove. I to nakon samo 4.000 pređenih kilometara. Gas je zaista lošeg kvaliteta i pun supstanci koje brzo zapeknu i blokiraju dizne, bez obzira gde sipali jer taj gas svejedno dolazi iz istog izvora (NIS-a). Ja imam sada ugrađen još jedan (treći) poseban filter u sistemu i nadam se da će on pomoći ili bar produžiti period do sledećeg čišćenja dizni. Videćemo.

TT


dekiv68

Mislim da na ovoj hladnoći i podešenosti prebacivanja sa benzina na plin nema potrebe za naknadnom vožnjom na benzin zbog kondicioniranja benzinskog sistema za dovod goriva i zanavljanja benzina. Od kad je hladnije vreme, u poslednja 2 meseca na 25l plina troši mi oko 7,5l benzina. u suprotnom bi se dovela u pitanje isplatljivost TNG.

Od zadnje zamene EM ventila (u garantnom roku) prošao sam nešto više od 4.000 km bez problema, ali od tada pazim gde točim plin

slavko_bgd

Citat: Sasa_NS poslato 12.12.2016. - 22:56
Problem je kod sistema za vožnju na gas a ne benzinskog. Reći da će se sve to rešiti sa više vožnje na benzin je stvarno nebuloza. Ja sam imao iste probleme dva puta, prvi put su menjane gasne dizne a drugi put čišćene te nove. I to nakon samo 4.000 pređenih kilometara. Gas je zaista lošeg kvaliteta i pun supstanci koje brzo zapeknu i blokiraju dizne, bez obzira gde sipali jer taj gas svejedno dolazi iz istog izvora (NIS-a). Ja imam sada ugrađen još jedan (treći) poseban filter u sistemu i nadam se da će on pomoći ili bar produžiti period do sledećeg čišćenja dizni. Videćemo.

TT

Našao sam neke podatke na net-u da je cca 50% tng-a u Srbiji iz uvoza a cca50% domaća proizvodnja (NIS i nešto malo Standardgas u Odžacima). Na net-u se mogi naći informacije (SAT na primer) da poslednjih godina tržišna inspekcija uopšte nije kontrolisala kvalitet tng-a i stidljivo se kao nešto najavljuje za 2017-tu godinu.  Markiranje goriva u RS je počelo 2014 a markiranje tng-a 2015. Markiranje znači da je gorivo iz legalnih tokova i da je na gorivo plaćen porez i akciza.


Iako ne vozim Dačiju ( "...imam i ja istog takvog Fiću, samo žutog" :D), vozim na gas pa sam se zato uključio u ovu temu. Imao sam problema sa prljavštinom u plinu, pisao sam o tome. Imali su i moji prijatelji, rođaci i bivši klijenti sa najrazličitijim uređajima na najrazličitijim vozilima. Ne mogu da povežem na kojim pumpama je plin dobar a na kojima nije. Vidim da je Veternar napisao da njegov 0.9 nakon čišćenja dizni i sipanja isključivo na OMV-u nema nikakvih problema. Ja sam opet čuo da je EKO super, a sad čitam da je bilo problema i nakon sipanja na tim pumpama. I ovo što je napisao dekiv68 "...od tada pazim gde točim plin" meni je vrlo indikativno. Pratiću ovu temu o 0.9 i plinom, bez ikakvih komentara. Nisam merodavan da komentarišem probleme vlasnika sa 0.9 motorom, ali bih voleo da pročitam gde su sipali gas oni koji su imali probleme sa 0.9. Da znam gde da ja ne sipam gas u moj auto. Mi sipamo na OMV-u i Europetrolu, ponekad na Knez-petrolu, i za sada na ovom autu nakon cca 3500km (nov tng uređaj) nemam problema... 



Aleksabgd

Presao sam sa loganom 75000 km u toku prethodne 3 godine  koristeci tng. Uredjaj je stag 200, menjani filteri na 10.000 km kad je radjen i mali servis.Dizne nisu ciscene,nmenjane, reduktor nie diran. Apsolutno nikkavih problema nisam imao .Sipao sam gde stignem ( zbog male autonomije boce od 30ak litara) , i ono sto mogu da vam kazem je da mi je najmanja potrosnja plina mi je bila kada sam tocio na Knez petrol i bmg pumpama a najveca na gaspromu. Razlika je u Beogradu isla i do 1,4 l na 100km u zavisnosti gde tocim.
Znam da na sx 4 nismo ugradili plin zato sto su rekli da motor nije pogodan za tng. Nadam se da se nece ispostaviti da je slicna prica sa 0.9 motorom
P.s. Svi kazu da je stag ...nje ali ja se lepo navozah i jos pritom ustedih! :aplause:

Veterinar

Pisao sam ranije da nekad, prilikom kočenja motorom, auto skače kao zekan. Pre se to dešavalo povremeno na oko 1000 obrtaja u I i II stepenu prenosa. Danas sam primetio da motor zaštuca kada se skine noga sa gasa u vožnji ili u IV stepenu (možda i u drugim režimima i brzinama, nisam isprobavao)  kao i kada se, pri konstantnoj brzini, noga drži samo ovlaš na gasu. 
  Kad sam došao kući i ostavio motor da radi u leru obrtaji su varirali jako, od (mislim, čuo sam ga spolja) 500 do 1200 recimo, ali dok smo žena i ja prišli autu da snimimo to, to variranje nije bilo izraženo toliko. Na snimku se vidi da se dešava samo pri radu na plin.


Keka

#22
Ili je loss plin u rezervoaru, ili je problem u najavi.  :(

Jasno je meni da su uredjaji za Euro6 motore osetljiviji, jasno je i da na pumpama prodaju smece, cinjenica je da je jeftinije nego na BMB, ali je porazavajuce da ima toliko problema sa novim vozilima i to kvari sav uzitak. Da me ne shvatite pogresno, kad vidim ovakve muke, bude mi drago sto nemam TNG.

Do prvog odlaska na pumpu.  :crazy:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Videćemo... Posle 5000 km sipao sam na Knez Petrolu (ne mora da ima veze sa ovim, od 1000 km sipam na OMV pumpi, ali me ovako naneo put pre dva dana), problemi su počeli 30km nakon toga. Sada imam pun rezervoar...

hobbista

Najčešće sipam na Knez-petrolu na Adi, nešto ređe na Petrolu preko puta Đelmaša kao i na Eko - Vidikovac (Skojevsko). Nikakvih problema sa "starim" TNG sistemom.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

 :ne:  Sa starim nisam ni ja imao probleme tog tipa.

Veterinar

#26
Opet check engine + druga lampica, check engine ostala da gori. Voziću na benzin, imam zakazan servis 05.01., guzva je u Reno Savi. Treba da pređem 1000 km do tada.  :banghead:   
  Opet, nisam se nasekirao, ne želim. Iskreno mi je zvučao majstor Igor koji je rekao da je Reno upoznat sa ovim problemom, jer se kao ovakav (check engine) pojavljuje samo kod nas i to po pravilu, što može i ima veze samo sa samim gorivom. Navodno se razmatra ugradnja još jednog, specijalnog filtera.  :ne:  Poseban problem je Hellenic Coca-cola, imaju mnoogo novih 0.9 tce sa plinom (Clio, mislim) i jako često velike probleme. Uverava me da se problem rešava na nivou Renoa, da oni kao servis mogu da urade čišćenja, pa čak i zamene dizni i sl., što često moraju da urade, ali da se čeka neko pravo rešenje kako se i oni kao servis ne bi osećali neprijatno. Kao neko ko radi sa ljudima, cenim da je bio jako iskren.

MiM

Samo da potvrdim da smo iste informacije dobili od servisa i od Renoa (pošto smo uputili reklamaciju i njima). Rešenja još nema a kada će ne zna se. To sa dodatnim filterom su i nama pomenuli, ali još nije potvrdjeno. Od poslednje reklamacije predjeno 1.500 km na benzin, a od kako se borimo sa problemom preko 2.000 km ( Trenutno smo na 7.500 km). Kada dodjem na pumpu da sipam benzin do vrha, malo me belo gledaju   :banghead: Ali dobro idemo dalje.
Kada budem stigla postaviću snimak kada mi se pali greška šta rade obrtaji.



Veterinar

Kod mene su obrtaji pre neko veče varirali, objavio sam snimak. Auto se u laganoj vožnji nije lepo ponašao. Juče sam na autoputu u svakom stepenu prenosa vozio na prilično visokim obrtajima i nakon toga se situacija popravila. U leru je kazaljka mirovala, u vožnji je sve bilo u redu. Danas je supruga napravila 40 km lagane vožnje i upalila se lampica. Navodno radi normalno, samo lampica stoji, ali nisam još video niti čuo auto, samo sam joj rekao telefonski da prebaci na benzin.

MiM

Evi ga snimak ( nadam se da može da se učita). Ovo je drastična manifestacija nakon probe da se sa benzina prebaci na plin. Generalno se dešavalo uvek isto kao tebi.
Dešavalo se i da se obrišu obe greške, itd... U svakom lsučaju preporuka je da se vozi isključivo na benzin, pa mi to i činimo. Ne eksperimentišemo.

https://www.dropbox.com/s/itb2fccrgulhamq/MOV_0426.mp4?dl=0