Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

I meni 0.9 TCe LPG bolje ubrzava i mirnije radi na plinu nego na benzinu, Valjda je stvar u podešavanju ugla predpaljenja, većeg oktanskog broja plina i degradacija benzina u rezervoaru kad se malo troši

Keka

#31
Viale je direktno ubrizgavanje plina, ostali su sekventi i ne mogu se porediti ni po ceni ni po performansama. Nikad se nije ugradjivao na nasim prostorima, iz proste ekonomske neisplativosti, nedostatka servisne mreze i skupog odrzavanja.

Za 450 evra moze da se dobije vise nego pristojan uredjaj, pristojno ugradjen i podesen. Price o gubitku snage su price za malu decu, ako je sve uradjeno kako treba, nema gubitka snage.

Svako karabudzenje, pa cak i u ovlastenom servisu, je karabudzenje. Garanciju na to daje servis (za plin) i sumnjam da vazi van granica drzave u kojoj je to uradjeno, ako i tamo moze da se ostvari neka garancija. Karabudz koji su radili i Renaultu u Srbiji, sa "garancijom", je kostao skoro duplo vise, sto dodatno pali lampicu za oprez. Najvaznije, 1.0 je nov i nedokazan motor cak i na benzinu, ja ne bih voleo da budem zamorac jos i za plin.

Problemi sa fabricki ugradjenim LPG uredjajem su se desavali iskljucivo u Srbiji zbog muljanja i posledicno loseg kvaliteta plina. U BiH ne bi trebalo da bude ikakvih problema.

Ako je moguce kupiti 0.9 TCe sa fabrickim plinom, to je pravi izbor. U ostalim slucajevima bih preporucio dizel, 1.0 i 1.2 su nejaki, vrte se na velikom broju obrtaja, i znaju da budu zedni, 1.0 za nijansu manje trosi, a u performansama su tu negde.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Ovaj 1,0 sce je Smartov motor (Mercedesov,ako to bolje zvuči).Reno ga je dobio razmenom -mi vama naš Dci 1,5,a vi nama vaš 1,0 sce.Za ugrađivanje u najmanje Reno-e,Tvinga i Sandera.Možda je ok i pouzdan,ali veličina ipak nešto znači.Ne mogu da zamislim Logana,limuzinu,sa atmo motorom od 1000 ccm.Na ovogodišnjem sajmu sam ga malo zagledao,spolja je mali kao i iznutra.Prodavac na štandu mi je nešto filozofirao kako odlično ide (verovatno ga je provozao dva kruga oko zgrade).

speedo

Pošto znam kakve su ceste po Bosni, odnosno Hercegovini, toplo bih preporučio jači motor, 0.9 tce ili dizel. Mislim, može se i sa slabijim motorima - i ja idem sa 1.4 i punim autom i klimom, ali da je lakše sa jačim motorom - lakše je. Ako si već stalno na cesti i prelaziš mnogo, možda je dizel ponajbolja opcija.

injector

I ja se interesujem za S2FL sa ovim motorom. Cini mi se da je predvidjen da se vrti na 3000-6000 rpm. Na nizim obrtajima je obrtni moment bas slab.

Zoran

Obrati pažnju na desnoj strani je ordinata od momenta, koji je jako dobar I na 1000 rpm. Gdje ima 85% od  maximuma.
Sam svoj gazda - vazda.

injector

Postovani, radi o sivoj krivulji a ne zutoj. Ni 70% nije malo, ali 70% od malog, je jos manje.

Zoran

Pa dole desno je naznačeno da se radi o žutoj krivulji  :wave
Sam svoj gazda - vazda.

injector

U pravu ste, ovo ne izgleda lose.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Aleks

#40
Jes ovo motorče iz Smarta 1.0, ali mislim da ga je Reno stvorio a ne Merc.
Iskreno, ja verujem ovom motoru. Nisam nešto posebno istraživao već onako na osnovu testova koje sam pročitao uz put.
Možda grešim, ali smatram da je ovo motor za gradske autiće tipa Smart for two i Twingo.
Ne mogu da zamislim kombinaciju Logan - 1.0 - auto put - 700km - 100+km/h.

hobbista

Smart for two 880kg prazan;
Twingo 864kg prazan;
Sandero 1.175kg prazan;

I tu je kraj priče.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

kapsid

A šta tek reći za Logan MCv o kojem sam ja razmišljao u kombinaciji sa tim motorom :glare: !
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

Elektro

I ja upravo o toj kombinaciji razmišljam... MCV + 1.0 SCe. Istina auto bi jako retko bio natovaren, ali ipak, na more idemo kolima... Valjda će uskoro registrovati i taj motor, pa ću da probam (test vožnja). Skeptičan jesam, ali ne bih ga tek tako otpisivao, uostalom MCV je teži od Logana samo za 5 kila. :)

kapsid

U Bosni kod nas već je u ponudi ta kombinacija.
Evo ponude:
http://www.dacia.ba/download/cjenovnik-novi-logan-MCV.pdf
I naravno najpovoljnija je ova kombinacija :whistling: .
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!