Motor 1.0 SCE

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Citat: MitarMrgulic poslato 07.12.2017. - 20:52
Druze, gdje ih ima na lageru i kolike su cijene, jer su mi govorili koncesionari da ako bude negdje u regionu na stanju, ima opcija da povuku vozilo, pa da se ne čeka toliko.

http://izaberiiodvezi.dacia.rs/
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

Sve je ovo tacno, samo su davno prosla vremena opel kadeta, yuga, zastave...

Da sad opet kupujem novo auto, nista ispod 90ks ne bi dolazilo u obzir...0.9-1.2 tce turbo motori ili 1.5dci 90ks


Koja je svrha recimo MCV-a sa 1000 kubika i tri cilindra?
Karavan, veliki auto...Sjednes u njega 5 ljudi i utovaris prtljag i ne postoji auto koje mozes da preteknes na putu...
A potrosnja ne moze biti mala, kad ce konstantno gas da bude u pod

Boban

Danas je nama stigao novi MCV sa dizel motor pa vam javljam uskoro utiske :whistling:

Zoran

Sandero 1.4 MPI po katalogu vuče prikolicu do 1100 kg a 1.0 SCE  prikolicu do 790 kg.  Radi se znači o slabašnijem motoru iako na papiru i on ima 75 ks.
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Citat: Boban poslato 08.12.2017. - 17:41
Danas je nama stigao novi MCV sa dizel motor pa vam javljam uskoro utiske :whistling:

Super! Neka je sretno i napisi sve utiske :)

Bata83

Da budem iskren svi ovi moderni motori sto navodno cuvaju zivotnu sredinu i malo trose a pri tom male kubikaze sa silnim konjima i to bez turbo punjaca su jednom recju  :bullshit:.
Racunica prosta i jednostavna: Ako hoces da ide mora i da trosi a sto bi moj matori (sofer u penziji) rekao: I g*vno se kotrlja niz brdo.   :lazy:

MitarMrgulic

Citat: Lazar@ poslato 08.12.2017. - 17:17
Sve je ovo tacno, samo su davno prosla vremena opel kadeta, yuga, zastave...

Da sad opet kupujem novo auto, nista ispod 90ks ne bi dolazilo u obzir...0.9-1.2 tce turbo motori ili 1.5dci 90ks

Heh, ja se stalno susrećem sa ljudima koji razmišljaju-gdje ćeš dati 9000 Eur za Daciju, pored toliko Audija A4 u super stanju 2010. godište :)

Bila su vremena Renaulta 4 od 30-ak KS, pa su ljudi kuće izgradili sa njima prevozeći materijal :)

Veterinar

Sa takvim ljudima sam se sretao i pre nepunih 15 godina kada sam odlučio da kupim Logana, najavljenog za dve godine... Svi mi, ali svi do jednog, nagađamo ovde kako će se taj motor ponašati, koliko će trošiti, koliko će da traje.
  Pre nekoliko godina smo svi bili skeptični u vezi 0.9tce motora. Sada vozim auto sa tim motorom, a prelazim i tovarim ga više nego bilo koji pre. Ne zlostavljam ga, normalno ga koristim, samo iznad proseka za uobičajeno korišćenje porodičnog automobila.
Želim ti da te auto dobro služi. Petogodisnja garancija je svakako korisna. Verujem da ćeš biti zadovoljan. Da si sklon jurnjavama ne bi birao 1.0 motor.  :wave:

MitarMrgulic

Interesantno, na youtube ima dosta recenzija za Dacie sa auto-portala iz Brazila.

Baš ih ima za motore 1,0 SCE, u raznim tipovima Dacie (Sandero, Logan), testiranja auto-novinara, koji su koliko sam razumio, iskusni bardovi auto-novinarstva (a'la naš Alvirović i sl.).

Ono što sam vidio, da brazilci potrošnju mjere, prema kilometrima predjenim za litar goriva (benzin ili lpg) pa je malo naporno da skontaš da je potrošnja oko 7 litara.

Uglavnom, koliko mogu razumjeti Portogese, pomažući se ostacima latinskog :) pozitivna su iskustva, što me raduje, jer izgleda da je ovaj motor u Brazilu prvi i počeo da se ugrađuje, prije godinu-dvije.

Na tamošnjem tržištu Dacia nastupa kao Renault, drugačije su oznake na haubi, ali su auta skoro pa identična.

LeNgenda

Ista su kola, samo oni teraju na etanol i gde god sam video specifikacije, benzinski motori imaju jos vise snage na etanol.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MitarMrgulic

Pozdrav drugari!

Nakon oko 80 dana, stigao je i preuzet novi Logan MCV 1,0 sce, u mornarsko plavoj boji :)

Na satu je imao cca 8 km pređenih, a nakon preuzimanja, prvi utisci su da je dosta tih i uglađen motor, npr. dosta mi je tiši i manje trese od 1,5 dci.

U vožnji je ok, ne osjetim neki nedostatak snage, ide i ubrzava sasvim solidno, ovjes i ogibljenje je nešto tvrđe nego kod Renaulta, a ostalo je uglavnom isto što se tiče sjedišta, ergonomije itd. samo mi je malo neobično što ima dosta visoku ručicu mjenjača.

Ima dosta novih detalja, u odnosu na Renaulta kojeg smo kupili prije 6 god., naročito je radio / cd / usb player dosta bolje riješen i postavljen.

Trocilindraš ima malo drugačiji zvuk, naročito kod naglih ubrzanja, ali nije nešto puno drugačiji nego kod ostalih benzinaca.

Uglavnom, u narednim danima, kad još provozam i napravim dosta slika, javit ću utiske :)


kiconix


Vladan P

Mitre
Čestitam i uživaj  :to:
Zajedno smo skupa !

Zoran

 :ziveli: čestitam i sretna vožnja
Sam svoj gazda - vazda.

Aleks

Čestitam, neka te lepo služi.
Proveri pritisak u gumama, na novim vozilima se dešava da gume budu prepumpane pa iz tog razloga ti možda deluje da je "tvrđe" vešanje.