Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

suply1


Veterinar


Veterinar

#62
Ovih dana, prilikom vožnje po klizavoj podlozi pokušavao sam da shvatim da li i kako radi ASR, kontrola proklizavanja. Prvo - nije se upalila lampica nikad do sada, osećam da točkovi proklizavaju prilikom kretanja, ali kada na ledu dam pun gas namerno pokušavajući da izazovem proklizavanje točkova obrtaji porastu neznatno, tako da se točkovi očito kontrolišu doziranjem gasa.
  Takođe, pokušao sam da aktiviram ESP, ali nisam imao priliku da grubo simuliram bilo koju vrstu proklizavanja, mada je bilo umerenih klizanja tokom kojih nisam primetio paljenje lampica. To ću da pratim i provalim ovih dana.
  Za razliku od prošlog modela, kod novog se čuje zvučni signal kada se povuče ručna u vožnji, što je korisno svakako (druga je stvar što mene iritira kad hoću da se glupiram na ledu).
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.
  Nakon 8000 km vožnje u različitim uslovima dajem autu visoku ocenu. Motorom sam zadovoljan, ali ću konačnu ocenu dati kada budem prodavao auto za par godina. Ne raduju me povremena paljenja lampica, ali i kada se dogodi to nema (za sada) nekih problematičnih manifestacija u vožnji (osim kada je radio na dva cilindra na 1000 pređenih km  :doh: ), a svaki put kad isteram auto na autoput imam posebno dobar osećaj. Više imam zamerku na odnos servisera prema problemima koji se javljaju, koji su kod mnogih mnogo ozbiljniji nego što je slučaj do sada bio kod mene (mada sam ja prešao malu kilometražu, pa ćemo videti).
  U sporoj vožnji su se bolje ponašali (mirnije, ravnomernije radili u režimu između 1000 i 1500 o/min) 1.5 dci motor i 1.6 8v.
  Uobičajena potrošnja (grad , autoput) je oko 7l/ 100km, van grada je niža, ali uvek preko 6l plina. Benzina potroši oko 0.5l/100 km, a potrošnja u poslednjih nekoliko stotina km (prilične gužve i sneg, mnogo rada u mestu) je 6.3 l plina i oko 2.5l benzina na 100 km (dugo vreme do prebacivanja na plin kada je motor hladan, povremeno je u vožnji prebacivao na benzin kada se da jači gas).

Goran25

Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.
 

Jutros se vozim do posla i razmišljam kako se uvek delić leda  zadrži na brisačima. Sa druge strane i kod vozila drugih proizvodjača se ventilacije nalaze visoko u odnosu na brisače, uspeo sam da vidim na novom Pežou 508, mislim da je pored njega bio parkiran i VW 4 kome je položaj ventilacije iznad brisača?



Veterinar

 :ne:  Verujem da je tako. Medjutim, na starom Loganu i Stepwayu kada bih usmerio topao vazduh ka staklu ne bi se stvarao led iznad brisača. Na samim metlicama se nakupljao sneg, stvarao se led, ali koliko se sećam, nije se stvarao led nakon sat vremena vožnje i to desetak cm iznad brisača.  :ne:

nik

Jbg, greška u konstukciji.
Možda ovo može da pomogne.

Veterinar


Veterinar

Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
Ovih dana, prilikom vožnje po klizavoj podlozi pokušavao sam da shvatim da li i kako radi ASR, kontrola proklizavanja. Prvo - nije se upalila lampica nikad do sada, osećam da točkovi proklizavaju prilikom kretanja...
  Takođe, pokušao sam da aktiviram ESP, ali nisam imao priliku da grubo simuliram bilo koju vrstu proklizavanja, mada je bilo umerenih klizanja tokom kojih nisam primetio paljenje lampica. To ću da pratim i provalim ovih dana.

Upali se lampica kontrola ako se auto zanese ili ako se da jači gas na pravcu na klizavom, proverio danas. Palila se ista lampica.


Goran25

Upravo tako, medjutim činjenica je da se ne pali uvek tokom proklizavanja. Meni se upali na početku klizanja, treperi par sekundi, posle stane ali ne zato što su uslovi na putu promenjeni.
Da ne bude kako samo nama nešto nedostaje, istu stvar sa sporadičnim paljenjem lampice sam primetio i kod vozila marke Renault Clio IV, ista lampica. Upali se na početku par sekundi pa se ugasi. Verovatno su zaključili da je pametnom dosta...

saša61beograd

#69
Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.

Čuo sam predlog kako se ovo može rešiti.Nisam probao,ali ima logike da je tačno.Ukratko:kada se otope brisači i očisti vetrobran i započne vožnja,mlaz toplog vazduha treba usmeriti na donje duvaljke (a ne maximalno na vetrobran,kako obično radimo u tim okolmostima).Poenta je da se smanji topljenje snega koji pada na staklo;što se manje topi,manje se i zaleđuje i manje se taloži na brisačima.A sneg koji pada se ne bi topio,nego bi kao prašina leteo preko.

zzechner_sk

#70
Citat: Goran25 poslato 12.01.2017. - 12:37
Upravo tako, medjutim činjenica je da se ne pali uvek tokom proklizavanja. Meni se upali na početku klizanja, treperi par sekundi, posle stane ali ne zato što su uslovi na putu promenjeni.
Da ne bude kako samo nama nešto nedostaje, istu stvar sa sporadičnim paljenjem lampice sam primetio i kod vozila marke Renault Clio IV, ista lampica. Upali se na početku par sekundi pa se ugasi. Verovatno su zaključili da je pametnom dosta...

Meni lapmica svijetli kolikogod je aktivan ESP ili ASR, dakle dok kotači proklizavaju radi prevelikog gasa ili se auto zanosi...

 
Citat>>Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.

Čuo sam predlog kako se ovo može rešiti.Nisam probao,ali ima logike da je tačno.Ukratko:kada se otope brisači i očisti vetrobran i započne vožnja,mlaz toplog vazduha treba usmeriti na donje duvaljke (a ne maximalno na vetrobran,kako obično radimo u tim okolmostima).Poenta je da se smanji topljenje snega koji pada na staklo;što se manje topi,manje se i zaleđuje i manje se taloži na brisačima.A sneg koji pada se ne bi topio,nego bi kao prašina leteo preko.
« Last Edit: Today at 11:37 by saša61beograd »<<
Taj predlog ne rješava problem, bar ne kod mene jer imam usmjereno na sredinu izmedju "dole" i "dole-gore", dakle nekako 75% na dole i 25 % na vjetrobran...I nakon što potpuno očistim staklo i gume metlice brisača, nakon nekoliko km se brisači "uhvate" ledenom skramicom za staklo. Nije to da ne mogu da se pokrenu, ali se čuje kako otkidaju led pri kretanju...
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

Veterinar

Kod mene lampica ne gori toliko dugo.

Ventilaciju koristim slično, ne pomaže.

Eco mod se, prema uputstvu, isključuje i naglim punim davanjem gasa, što kod mene nije slučaj - samo na dugme se isključuje.

Aleks

Probaj da dublje "potopis" gas, dok ne cakne ispod papucice. Kad dodje do patosa nagazi jos malo jace.

Veterinar

Probaću večeras. Sinoc sam isprobavao ubrzanja na benzinu i na plinu. Na plinu kao da je 10% jači.  :ne:

Veterinar

Definitivno ne isključuje eco mod gasom do patosa. Ne smeta mi to, eco mode koristim samo na poledici, bolje se ponaša auto.  :ne: