Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Moram malo na ovom mestu da ofiram konkurenciju, Veterinar mi je dao lep šlagvort.  :to:
Pre petnaesteak dana prešao sam oko 1500km firminom Fabiom 1.2 benzincem. Nije me mnogo interesovalo koji je tačno tip motora u pitanju, ali je sasvim solidno vukao i bilo ga je zabavno voziti, za razliku od trocilindričnoh dizela u istoj karoseriji. Ono što me se dojmilo je potrošnja od 6.5 L/100km beMzina na relaciji Požarevac - Novi Sad (70% autoput 140km/h, ostalo do 100km/h i malo po gradu), voženo od čepa do čepa 4 dana zaredom.
Međutim, indikator promene brzina je šou! Već na 50km/h traži veće prenose, sve do pete brzine! Ne postoji režim u kome je sugerisao da šaltujem u nižu brzinu, čak ni kad petom padnem ispod 40km/h (isključivo u svrhu testiranja, ko me zna - zna kako inače vozim) i/ili u toj situaciji patosiranja gasa pa nek motor crkne!  :doh: Realno, u cilju opšeg dobra, trebalo bi ga prelepiti nalepnicom.  :lol1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Moguće je da auto zna da se voziš po horizontalnoj podlozi, onda ti manja nije neophodna...
Ako dolaziš na uspon i u 5. toj si, gas stisnut a obrtaji opadaju, trebao bi ti sugerisati prebacivanje u nižu...
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

 :offtopic: Dabome, valjda ima ugrađenu wasser vagu! Kakve veze ima da li vozim po ravnom ili po uzbrdici kad mu zviznem pun gas na 1000 obrtaja - on se uguši a ne traži šaltanje naniže?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

 Ako ima "wasser vagu" na horizontalnom putu i u 5.oj će ubrzati za neko vrijeme a na usponu neće .
Sam svoj gazda - vazda.

Loganovac

Ne mogu da verujem da ti ovako nešto napišeš! Pa da li svaki iskusan vozač šaltovao naniže ne jedan nego bar dva stepena u takvom slučaju? Kako se ponaša automatski menjač u takvoj situaciji? Da li njemu treba vaser vaga?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Ja šaltam nekada iz 5.te u 2.gu kada je potrebno. Pitao sam šta te lampice sugerišu.
Sam svoj gazda - vazda.

Aleks

Te lampice sugerišu da se prilagodi režim vožnje da bi se postigla najmanja potrošnja. Čista ekologija i ništa drugo. Kao start-stop.

Veterinar


Veterinar

Verovatno ću nešto ponoviti u temi "Šta vam se dopada, a šta ne...", ali nakon dva meseca druženja sa Loganom utisci su odlični. Prosečna potrošnja je 7l plina na 100 km (recimo, od poslednjeg sipanja prešao sam oko 370 km, prosečna potrošnja je 6.8 ,a u okviru 370 km imao sam nešto manje od 100 km vožnje do Kovačice i nazad, a ostalo je bila gradska vožnja sa brojnim gužvama i oko sat vremena rada u leru dok sam čekao ukućane u nekoliko prilika) . Benzin je još u fazi merenja, čini mi se da je oko 0.5l/100 km, uz napomenu da vozim duge relacije (najkraće su desetak km), ali na autoputu jednom u 300-400 km prebacim na benzin i poteram žustrije nekoliko km. Ne vozim više u eco modu, a S&S je zbog niskih temperatura mnogo ređe aktivan (recimo u 20% vožnje gradom), tako da je potrošnja odlična.
  Čep od benzinskog i plinskog rezervoara su ispod istog poklopca i čini mi se da je sve urađeno dobro.
  Auto ubrzava moćno, dobro se ponaša i kad je pun. Brzinu koja je u prospektima o MCV-u doseže bez problema.
Zvučna izolacija je odlična (mislim na motorni prostor) i mora da se pazi da se ne pretera sa obrtajima, jer u prva dva stepena prenosa začas ode do blokade. Ne vozim tako, ali neki ukućani ga poteraju malo.  :dobro:
  Plastika je mnogo bolja izgledom i pod rukom nego u Loganu i Stepwayu prve generacije. Nažalost, prilično je osetljiva, tako da se već vide ogrebotine na vratima od prstena i rasferšlusa jakne, kao i tragovi oko kontakt-brave.
  O prtljažniku neću trošiti reči, celi život sam sanjao ovo. Ne znam šta cenovnici kažu, ali uveren sam da svako ko vozi Logana (sedan) ne bi imao problem ni sa MCV varijantom, a ona nudi mnogo više. Mnogo više. Čak mi se čini da je parkiranje unazad lakše (ili jednako "teško") jer je jasno gde je prepreka ukoliko je u pitanju drvo ili zid. Ukoliko je u pitanju automobil (prilikom uzdužnog parkiranja) kada se donji deo zadnjeg stakla "poklopi" sa donjim delom vetrobranskog stakla parkiranog automobila još ima oko pola metra prostora prosečno (visok sam 1.8m). Ovo će možda značiti nekome ko se nije upuštao u procenu, a ne želi da investira u parking senzore (lično mislim da nisu potrebni).
  Napisao sam da je motor tih. Na leru se osete lagane vibracije (ništa u odnosu na dizelaša), a najviše se naravno čuju plinske dizne (ne mislim da su glasne).
Bluetooth funkcioniše odlično, muzika je odlična takođe.
Senzori za pritisak u pneumaticima su očito na ABS-u, što mi se takođe sviđa.
Pojasevi nisu podesivi po visini u svim nivoima opreme, što nije dobro, jer je pojas osnovno sredstvo zaštite i trebao bi da odgovara svakom korisniku.
Metlice brisača napokon ne škripe. Zadnji brisač se aktivira prilikom kretanja unazad ukoliko prednji rade. Praktično rešenje, ali treba imati na umu da se moraju odlediti i zadnja stakla prilikom kretanja da metlice ne stradaju slučajno.
  Senzor za nevezan pojas se aktivira tek nakon 20km/h, tako da zvuk ne iritira pri preparkiravanju. Automatsko zaključavanje auta se dešava nakon 7km/h.
  Indikator promene brzine je zanimljiv, verovatno posebno koristan ljudima bez osećaja, ali pokazuje i kada se prekida cutoff režim. Četvrtu brzinu ako se vozi sa laganom nogom na gasu "preporučuje" već na 40km/h, a petu na 60. Ako se stisne pedala gasa lampice indikatora se pale mnogo kasnije.
  S&S sistem radi dobro, postoje neka pravila vezana za njegov rad. Ukoliko se vrata otvore kada je auto u "stop" režimu lampica na dispeju blinka, prestaje da blinka kada se vrata zatvore, a ukoliko se ne pokrene motor pedalom kvačila u roku pola min. (recimo, nisam merio) motor se mora pokrenuti ključem. S&S ne radi neposredno nakon vožnje u rikverc. S&S radi pre prebacivanja na plin, naravno ukoliko je dnevna temperatura odgovarajuća (na temperaturama ispod nule nije se aktivirao uopšte).
  Hill-holder. Nisam ni znao da ga auto ima dok nisam pročitao kompletno uputstvo (prvi dan, naravno). Drži auto kada se pusti nožna kočnica (nisam primetio to kada se pusti ručna) na jačim uzbrdicama ili nizbrdicama. Dešavalo mi se da na istoj uzbrdici jednom zadrži auto a drugi put ne, ali ne znam od čega to zavisi. Kada je nagib baš izrazit nepogrešivo radi. Drži auto nekoliko sekundi, pedala kočnice je tada tvrda.
  Auto je udoban, ali mu veće neravnine ne prijaju (tj. meni). Ležeći policajci često moraju da se prelaze u prvoj brzini, pažljivo.
Šumova neprijatnih nema, sve je urađeno odlično, ali kada se prolazi kroz bare zvuk prskanja patosa ispod vozača je jako izražen. To je lošije nego na prethodnim modelima.
  Bela boja se pokazala zahvalnom do sada. Opran je auto tri puta za 5500 km, ali najviše zbog blata koje sam kupio između sela u Sremu i Slavoniji. Ni tada nije delovao prljavo. Nisam želeo metalik boju jer mi se čini da bela ne stoji loše, a doplata za metalik je bila 400 evra. Za te novce ćemo napraviti manju turu Evropom. Doplata za braon metalik boju (Life) je bila 200 evra, ali mislim da ne bi lepo čučnula MCV-u.  :wave:
 

zzechner_sk

Bravo, ovo je krasno napisano: kritički i tehnički detaljno! Svakom zainteresiranom za takav MCV od neprocjenjive koristi  :respect:

Meni kao vlasniku dizel MCV-a jako puno praktičnih i tehničkih informacija o 0,9 tvorničkom "plinašu".
Svima koji se odlučuju za vrstu paketa opreme puno korisnih mišljenja na osnovi iskustava u korištenju  :lux:
2023. moj vjerni Logan MCV otisao u dobre ruke, a zamijenio ga je Suzuki S-Cross Premium

bocca

 :aplause: :aplause: :aplause:
bolji tekst nego u mnogih automobilskih novinara.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68

potpisujem svaku napred navedenu reč

szs

Uživao sam čitajući ovaj review  :aplause: :aplause:
Ovaj deo mi zvuči jako poznato  :Smiley:
Citat: Veterinar poslato 09.12.2016. - 22:01
jer u prva dva stepena prenosa začas ode do blokade. Ne vozim tako, ali neki ukućani ga poteraju malo.  :dobro:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

kapsid

Pridružujem se četitkama,i hvala na komentarima s obzirom da je MCV jedan od mojih favorita za budućnost!
Svaka čast,u zdravlju i sreći ga vozio! :too:
Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!