Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

Ljota


Vladimir


michaeldacia



Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Hvala svima! Danas sam prvi put razgovarao preko Bluetootha, pa je utisak dodatno poboljšan. Za mene je taj auto savršen. Ne treba mi neki luksuzni-karavan-avion, ovo je san snova.

vujanovgoran

Druze, evo i mene da se pridruzim cestitkama. Zelim ti puno udobnih i bezbriznih kilometara. Da te sluzi bolje nego bilo koji auto do sada. :ziveli:
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Veterinar

Hvala, drugari!  :friends:

Za prvih 400km prosečna potrošnja je oko 7.5 l/ 100km. Pisaću u temi o potrošnji kad se razradi motor.  :to:

Boka

Cestitke i od mene, da te lepo sluzi i predjes puno bezbriznih kilometara.  :to:

Sir Oliver

Da ga do prodaje uz osmeh vozite!!!
Čestitam i srećno!  :ziveli:
I drink to make other people more interesting.

Veterinar

#41
Zahvaljujem se!  :friends:

Danas auto vožen maksimalno opterećen (pet ljudi, osam kofera (sve stalo iza zadnjih sedišta  :aplause: + sitnice razne). Nisam imao uzbrdice, bila je u pitanju gradska vožnja i par kilometara autoputa. Mislim da sam osetio da je pod opterećenjem (kad sam se od Sajma penjao blagom uzbrdicom na autoput), ali nisam siguran.  :dobro:  Niko od putnika nije osetio ništa, pitali su me da li je turbodizelaš u pitanju. Auto ide fenomenalno.

@Staracstol

Subjektivni moj utisak je ovakav:

Auto nastojim da vozim do 3000 o/min, ponekad dođem do oko 3500. Razrađujem taj motorić. Do 3500 obrtaja ubrzava kao što je 1.5 dci ubrzavao do tih obrtaja. Do maksimalne snage imam još 1500 obrtaja fore, pa otud i razlika od preko 4s od 0-100km/h u korist 0.9 motora. Mogu da zamislim kako vuče kad je preko 3500 obrtaja. Vozili smo auto sa tim motorom pre (nije radio na TNG), ali drugačiji je osećaj kada je auto moj, kada sam ga upoznao i kada ga poredim sa prethodnicima. Motor se ponaša kao dizel motor, ponekad i zvuči tako.  Sve što sam napisao u prethodnim redovima je moj subjektivni osećaj i pokušaj da stav bude realan. Isto tako (možda sam to već napisao), u ECO modu se ponaša i ima performanse kao što je imao 1.6.
  Lampica koja sugeriše pomene stepena prenosa se pali izuzetno rano, ali i zavisi od trenutnog stila vožnje. Tako mi se dešava da na uzbrdici "traži" petu brzinu sa oko 80km/h, a ako vozim na ravnom laganim gasom nekad je pali i na 60km/h. Četvrtu brzinu traži već sa 40km/h na ravnom, kad se lagano vozi. Kao i kod drugih automobila, kad je na niskim obrtajima motor bruji (ubacivanje u IV stepen prenosa sa 40km/h) i tada me podseća na zvuk dizelaša. Ono što je zanimljivo - na stiskanje pedale gasa , iako je u niskom režimu, odgovara kao dizelaš. U proseku, prebacivanje u viši stepen sugeriše na oko 2200 o/min.

Raja

#42
Razbi tu sijaličku!  :ha: Čuj, šaltanje na 2200, pa nisi još u peMziji..

Sir Oliver

I drink to make other people more interesting.

Veterinar

 :to: Oni moji me poznaju rekli bi da sam iz penzije otišao u penziju... Dobro, ne vozim baš k'o baba, ali prebacujem samo nešto iznad sugerisanih obrtaja, jer ipak imam naviku da vozim po osećaju i zvuku. Lampice neka ostanu.  :laugh1:  Doživeo sam jednom i da mi pokaže da prebacim u niži stepen, ali to je testiranje bilo, nisam baš takav puž.