Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

#105
U unutrasnjosti je sve fabricko. Samo prednji zvučnici. Za razliku od Logana prve generacije, kao i Stepwaya (Sandera) prvog, gde se su se na zadnjim vratima mogli skinuti okrugli plastični poklopci koji pokrivaju zvučnike, sada je drugačije. Ti poklopci su izliveni sa ostatkom plastične oplate vrata, što znači ozbiljniju demontažu radi ugradnje zvučnika, pa sam odustao od te ideje, za sada.

Veterinar

Brzo proleteše dve godine. I dalje smatram da bolji auto nisam imao i da bolji motor nisam vozio. U drugoj temi sam napisao da mi se jednom, pe par hiljada km, desilo da nije hteo da prebaci na plin iako je toplo vreme. Mada sam razmisljao da pocnem sa NIS pumpama da se družim, nisam počeo. Pre dve nedelje sam se preselio i te pumpe mi nisu usput, a nastavljam sa OMV pumpama da ne mešam goriva i da bude jasno odakle potiče problematičan gas, ako takvih situacija bude.
  Poslednjih dvadesetak hiljada km prešao sam sa krovnim koferom i uglavnom uključenom klimom, pa je potrošnja bila uglavnom između 8.5 i 9 l / 100km mešovite vožnje.  Sada živim van grada, svaki dan u prosek ubacujem dodatnih četrdesetak kilometara međugradske vožnje, a krovni kofer sam skinuo, pa je potrošnja nešto iznad 7l / 100km. Eco mod nisam nekoliko meseci uključio, opet sam imao situaciju da mi je potrebna snaga da pobegnem onima koji ne vide moja stop svetla, tako da ne želim više osećaj bespomoćnosti, isključio sam to dugmence. S&S je najčešće isključen zbog toga što u kabini postane neprijatno kada radi klima i ugasi se auto na semaforu.
  Od nabavke do sada auto je bio na autoputevima Evrope, ali i u nedođijama. Motoru bolje prija autoput nego jako spora vožnja.   
  Pisao sam o tome da na taj auto, opterećen sa uključenom klimom, ne bih kačio prikolicu sa mnogo tereta ili kamp kućicu. Ne dopada mi se ponekad način na koji se umeša elektronika pri kretanju na uzbrdici.
  Nakon 54000 km kompletan kočioni sistem i trap su fabrički.  :to: Idemo dalje...  :wave:

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


MitarMrgulic

Nešto razmišljam i vjerovatno će mi slijedeće auto u obitelji, biti neki plinaš, jer ga nikada nisam imao, pa da vidim i to čudo, a probat ću i bijelu boju :)

Veterinar

Danas, nakon priprema puta za valjak, jednoipogodisnji Pavle i ja smo se bavili sređivanjem automobila. Nakon 83000 km izgledao bi kao nov da nema dve ogrebotine na braniku, naprslu zadnju svetlosnu grupu i dva ulubljenja od oraha. Parkiranje na krajevima parkinga i noćenje u garaži i dvorištu su ga prilicno sacuvali od vrata  komsijskih automobila.

kiconix


Vladek

Prilično sam uživao čitajući ovu temu. Hvala na iscrpnim podacima. Možeš mi reći koje marke su deflektori zraka i gdje si ih uzeo?
Wartburg 353 (1987) 2000. - 2003., Daihatsu Charade (1990) 2001. - 2010., Renault Thalia (2003) 2010. - 2019., Dacia Logan MCV (2019)...

Veterinar

Hvala! :) Uzeo sam ih u Spider autu, nisam se pokajao.  http://www.spiderauto.co.rs/

Uskoro ću da osvežim temu, kada se pojavi pet nula na brojaču kilometraže. :ziveli:

Veterinar

Nakon pet godina i 147000 km, auto je otišao na tuđu adresu. Otišao je jer je kupljen drugi auto, o čemu ću pisati u odgovarajućoj temi. Osećanja su mi podeljena. Žao mi jeste, ali logika je bila toliko na strani novijeg automobila, da većoj žalosti nema mesta u toj priči.
  Kako mu je veoma malo falilo da dosegne 150000 km, u temi o ponašanju Dacija na velikim kilometrazama cu da opisem ukratko servisni život ovog automobila.

Auto je za preporuku. Motor je za preporuku. Veoma mali je potrošač (u poslednjih nekoliko hiljada kilometara prosečna potrošnja u sasvim prosečnoj vožnji je bila ispod 7l/100 km, ali može se reći da je generalni prosek oko 7.5). Neka to bude rezime za one koji se u budućnosti budu nećkali.   :ziveli:

Zoran

Život teče dalje.
Auto kupuješ za biznisa a tu se pita digitron a ne emocije.
Sam svoj gazda - vazda.