Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Sunce žareno, kakav naslov teme! Namerno sam napisao tako, možda će nekog potencijalnog vlasnika zanimati baš takav motor uparen sa tom karoserijskom varijantom.
  Ponovili smo se. Nakon sedam godina druženja sa Sanderom procenili smo da je idealan trenutak da ga prosledimo drugom vlasniku i da uzmemo beskamatni kredit za kupovinu novog vozila. Izabrali smo MCV varijantu, jer nam treba prostran auto sa velikim prtljažnikom (a za ove novce ne može da se dobije veći). Motor je 0.9 TCE sa fabrički ugrađenim TNG uređajem. Izabrali smo taj motor jer nam je dizelaš bio preskup, ovo je mali potrošač (od juče sam prešao 150 km i već sada to mogu da potvrdim), a uređaj je ugrađen fabrički, tako da sam miran i spokojan, jer smatram da je sve uređeno baš kako treba, a pokriveni smo i petogodišnjom garancijom (što će u našem slučaju biti 100000 km).
  Oprema je LIFE. Auto je najavljen za novembar, pa nas je iznenadila vest da je auto stigao dva meseca ranije. Nekako sam potajno pomišljao da je nešto drugo u pitanju, jer su mi u više kuća jasno dali do znanja da auto ne može ranije da se dobije. Kad sam uplatio učešće i potpisao za kredit rečeno mi je da auto nema Life, nego Ambiance opremu. Ne pitajte za osećaj, nije bio dobar. Napravljen je neki kompromis, moram da kažem da sam pomalo bio i primoran na isti, jer je prodaja Stepwaya već bila gotovo dogovorena, a bez automobila ne mogu da budem dva meseca. Trenutno mi je problem i dva dana da budem bez auta. Ovo sve sam napisao, a neću ulaziti u detalje (kompromis je svakako na kraju išao u moju korist), kako biste svi otvorili oči prilikom kupovine NOVOG vozila. Ako vam se čini da je nešto čudno, tako i jeste. Imamo članove koji su kupovali i farbane automobile, pa u sve verujem unapred.
  Elem... Pre deset i po godina u istom salonu sam, za samo 400 evra manje, kupio Logana 1.5 dci u Ambiance pack opremi. U odnosu na sadašnji auto imao je dve prednosti - metalik boju i rezervni točak.
Ovaj auto u odnosu na onaj nudi više: S&S sistem, ABS, ESP, ASR, muziku (radio, CD, MP3) + USB + Bluetooth + komande uz volan, senzore za nevezan pojas/otvorena vrata/pritisak u gumama, klima uređaj, duplo duži servisni interval, manju potrošnju goriva uz mnogo bolje performanse, mnogo veći prtljažnik, maglenke, krovne nosače, tri vazdušna jastuka više, preklopivu zadnju klupu.
Dakle, odnos uloženo/dobijeno je višestruko bolji u odnosu na ranije modele.

Da vidimo šta ne kaže brošura ili sajt...

Auto pali na benzin prvi put. Ovih dana je oko 15°C kad palim auto uveče (jutros je u Barajevu bilo hladnije, kad sam kretao na posao), i u leru (ne čekam da prebaci na plin, nego mi je sad sve zanimljivo, pa ne krećem odmah) prebaci na plin za oko minut. Prebacivanje je neosetno, osim tihog "klika". Auto vuče na plin fantastično, mada ne stišćem gas mnogo, neka se ulaufa motor prvo. Znajući sebe, voziću defanzivno i tada.
  Klima rado odlično, zvuk ventilatora je bolji nego na prethodnim automobilima, a ukupna zvučna izolacija neuporedivo bolja.
Vozio sam juče pod Eco modom i S&S sistemom (S&S sam samo jednom isključio do sada, kad sam baš bio u stani-kreni vožnji, inače ga ne gasim na semaforima) i pod Eco modom ide kao što je išao Stepway 1.6, bar je takav moj subjektivni utisak (ali i donekle objektivan, taj auto sam vozio do pre dva dana). Uz Košutnjak (kroz šumu) sam se penjao u Eco modu, smorio se i isključio Eco dok mi je noga bila na gasu. Mama! Mamaaa! Zalepio sam se za sedište odmah. Pročitao sam naknadno u uputstvu da se eco mod automatski isključuje ako se naglo doda pun gas. Neću to testirati skoro, nema potrebe.
  Hill holder. Definitivno postoji, našao sam ga i u uputstvu kao "Pomoć pri kretanju na uzbrdici". Traje oko dve sekunde i osećaj je dobar. To nije ni navedeno kao oprema u spisku onoga što nudi "Life/Ambiance", ali ide uz S&S sistem.

Za tridesetak sati koliko se družimo, auto je nadmašio sva moja očekivanja, a sličan utisak je izneo i moj kum Kiconix kad smo preuzimali auto u salonu. Mislim da je za te novce best buy, definitivno.
Sinoć smo se sreli nas nekoliko forumaša i bilo mi je zadovoljstvo da provozam društvo malo. Cenim da smo u proseku težili oko 80 kg po osobi, a imao sam pun prtljažnik stvari i neke džakove sa hranom za životinje, tako da smo imali masu oko 450kg, recimo. Malo pre toga sam se vozio sam u autu i, sada kad smo bili svi zajedno, ja nisam osetio veliku razliku u performansama. Nisam performanse ni testirao, ali auto lagano kreće i dobro ide čak i kad je pun, ali napominjem da je bio ravan teren, pa i test ne znači mnogo.
Fotografije će biti za dan-dva, nisam još fotografisao auto. Uživam!  :woo-hoo:

nik

 :aplause: :aplause: :aplause:
Neka je sa srećom, pa za 5-6 godina opet.
:ziveli:

shole


DarioGTI

Užitak je i pročitati ovako nešto!

Sretne kilometre želim!  :respect: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

speedo

Čestitke, i sa srećom ga "poderali" :aplause: :aplause:

szs

Čestitke  :aplause:
Neka služi još bolje od starog :ziveli:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Veterinar

Hvala, drugari!  :friends: 

Zahvaljujući mom kumu Kiconixu, imam priliku i da objavim nekoliko fotki sa preuzimanja Logiše.

goxy

cestitam...mnogo mirnih kilometara  :dobro:

bocca

Posto si do juče vozio auto koji i ja imam, možeš li primetiti razliku u prostranosti, prvenstveno zadnje klupe ali i napred? Ili i nema neke razlike?!? I sam mastam o novom autu ali zbog porodicnih okolnosti sam resen da uzimam samo nešto sto je veće, nikako isto. U svakom slučaju želim vam puno lepih avantura!!!

miki-bgd


Veterinar

Hvala! Iskreno, nisam uočio značajnu razliku u prostranosti napred. Pozadi ne znam, nisam ni u Stepwayu sedeo pozadi.  :ne: Kad sam pogledao dimenzije, auto je širok kao Sandero, tako da su izmene verovatno osetne samo od polovine automobila do petih vrata.
  Sve stvari koje sam imao u Stepwayu (izuzev rez.točka, što će se rešiti) su stale u prtljažnik MCV-a, a ostao mi je još jedan "Sanderov prtljažnik" slobodnog prostora. Ma, divan auto.
 

hobbista

Citat: Veterinar poslato 27.09.2016. - 20:51
Sinoć smo se sreli nas nekoliko forumaša i bilo mi je zadovoljstvo da provozam društvo malo.

Objektivnosti radi, vlasnik nije ni bio pitan da li mu je zadovoljstvo ili ne. Naveli smo ga da otključa auto nakon čega smo se smestili u prevozilo i odbili da izađemo dok nas lični šofer ne provoza krugić  :zloca:

Pre navedenog događaja srećni vlasnik morao je da počasti društvo u piceriji   :laugh:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

...i izvede kaskaderski performans.  :hat:

dekiv68

Čestitam, nek je sa srećom  :ziveli:.

Izabrao si pravu boju, koja se veoma lako održava. Na beloj boji izuzetno dolazi do izražaja crna, kontrasna maska i lajsne na vratima.

Da li se lajsna dobija uz doplatu i šta bi sa maglenkama?

Vihor

 :aplause: :aplause: :aplause: :aplause:

uzdravlje da se vozis i puno prijatnih i bezbriznih kilometara tebi i porodici tvojoj
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.