Stepway 0.9 tce

prethodna tema - sledeća tema

baki09

Za sada sam presao 1500 km. Tek cu za koji dan da ga provozam kako valja.


jovan


Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

baki09

Imao sam malu nezgodu sa lakom. Od ptice, preko noći. Otišao u Hit, za tri dana sam dobio auto kao nov. Celu haubu su odradili.

michaeldacia

Odličan auto  :cool:   

A koliko su naplatili to sređivanje u HIT-u?

baki09

Zaboravio sam da napišem, pokrila garancija.
A da znaš da si u pravu, odličan! I boja je super  :to:

baki09

Makadamski putevi Stare Planine su se pokazali kao idealni za vožnju u ovom prolećnom periodu. Vozili smo se i za tamićem 110 bez ikakvih problema  :lau:

Boban


dekiv68

Koloko si sada prešao Baki i kakvi su utisci?

Dobro su ti priznali ono oštećenje u garanciji. nisam očekivao.

baki09

Posle 1. maja će biti okruglo 10.000 km. Skoro godinu dana. Što se tiče vožnje, po Novom Beogradu laganom vožnjom baš malo troši. Vozim ga oko 2 do 2.5 hiljada obrtaja. Onako, penzoski. Ponekad upalim ˝eco˝, sviđa mi se. Bilo mi je potrebno dosta vremena da se naviknem na ovaj motor. Činjenica da se turbina pali na 2.500 obrtaja dovodi do toga da motor prosto moli za jačim gasom. Vožnja u višim obrtajima zaista uliva takav osećaj kao da mašina nema 898cc. To za sobom povlači i veću potrošnju. Koja u proseku iznosi, po mojim proračunima od 6.5 do 7 litara vožnje . Nisam manje ni očekivao, jer je potrošnja kod 3 cilindričnih motora u zaista velikom rasponu od deklarisane do stvarne, i umnogome zavisi od vozača. Zato imam utisak da bi pod malo grubljom nogom mogla da ode i više.
Vožnja na auto-putu je za mene uživanje. Napominjem da je moj stil vožnje, kakav se može i očekivati od pravnika, jelte, uglavnom po pravilima. Vozim ga 120-130. Nikakve probleme u preticanju nemam. Fali mu 6 brzina, mada to se i da očekivati. Nekada ga pritisnem i na poznatim deonicama do 160 ali suspenzija daje utisak kao da će auto da odskoči, što umnogome leži u činjenici da su nam putevi takvi kakvi su. Po putevima EU nisam imao takav utisak. Dalje, što se tiče suspenzije, ali i dizajna sedišta, vožnja po krivudavim putevima je takva da u slučaju da vozim kroz kanjon Ibra imam utisak da se lepim sa jedne na drugu stranu. Problem rešiv popuštanjem gasa. Po serpentinama i nije tako strašno. Ali kad naletim na veliko ulegnuće, prijatno se iznenadim kako ga upije.
Vožnja van asvaltnih puteva, još ako su lepi makadamski bez rupa, pravo je uživanje. Plastični rubovi odbijaju kamenčiće. Uz kleberove quadraxter 2 gume prolazi i kroz duboko blato. Što sa letnjim fabričkim može da se pretvori u katastrofu čak i u smešno maloj ˝barici˝.
Navikao sam se na enterijer, štaviše, dizajn počinje baš da mi se dopada. Gledao sam sandera na sajmu i mogu reći da se ne bih menjao. Sedišta se lako prljaju ali i lako čiste. Grebu se; sve se grebe, baš lako. Mora da se vodi računa o tome.
U početku sam imao problema jer pojas ne može da se podešava po visini, sada mi ne smeta. Takođe, podešavanje sedišta i volana mi se sada čini nepotrebnim da bih našao udoban položaj za vožnju. Najviše sam vozio 12 sati sa usputnim pauzama i nije bilo nikakvih problema. Pištanje za pojas je dobro koliko i loše jer ponekad stavim ranac ili nešto tako na prednje sedište i senzor se aktivira.
Farovi su super, samo imam utisak da bih bolje video ukoliko bih ih malo podigao, mada opet, plašim se da ne oslepim druge vozače, tako da ću o tome sa majstorom kad budem radio servis. Razmišljam se da uzmem druge sijalice, nešto tipa Philips XtremePower +100% ili Osram Night Breaker Plus +90%.
Sve u svemu zadovoljan sam autom, mislim da je baš za moj stil života.

miki-bgd

 :aplause:

Ne znam kako je na novijim modelima, na starijim imas da podesis visinu snopa fara, ispod volana. Ili ubaci par dzakova cementa u gepek, pa ce snop malo da se podigne  :laugh1:

Sto se tice sijalica, dosta nas je probalo i night breaker. Utisak jeste nesto malo bolji, ali meni licno nije bio sto sam ocekivao. Jos kad uzmes u obzir cenu i kratak vek trajanja (koji jos podize cenu), uglavnom bas i nije isplatljivo. Tako sam se ja na kraju vratio na obicnu sijalicu, neko zadovoljstvo mi pruza ne razmisljanje o sijalicama vec duzi vremenski period  :D
Naravno, da ih nisam koristio ranije uzeo bih ih iz radoznalosti, cisto radi probe  :c: , ali ako bi radije da ti hiljadarka ostane u dzepu nemoj da se maltretiras.

Loganovac

Bravo Baki  :aplause:
   
Odličan review, održava zrele rezone tipičnog vlasnika Dačije, kome god starosnom dobu pripadao!  :ziveli:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

michaeldacia

Kolega, baš realan review, moja iskustva su veoma slična posle 15.000 za nepunu godinu dana. A za farove imam identičnu dilemu - i meni se čini da su malo više spušteni (a podesio sam visinu najviše na gore), naročito mi smeta noću na autoputu dok se jurca sa kratkim svetlima.

Veterinar

 :aplause:

Citat: baki09 poslato 27.04.2017. - 21:35
Činjenica da se turbina pali na 2.500 obrtaja dovodi do toga da motor prosto moli za jačim gasom. Vožnja u višim obrtajima zaista uliva takav osećaj kao da mašina nema 898cc.

Spora vožnja u gradskim gužvama mu ne prija. U stani-kreni režimu moj motor (takođe 0.9 tce) hoće da poskakuje, ponekad se osećam kao da sam po*enik za volanom. U svakoj prilici kad je pedala gasa stisnuta bar do pola motor se ponaša fantastično. Al' baš fantastično.

baki09

Citat: miki-bgd poslato 27.04.2017. - 22:21
:aplause:
ali ako bi radije da ti hiljadarka ostane u dzepu nemoj da se maltretiras.

Hvala na savetu, još se premišljam, verovatno ću probati.

Citat: michaeldacia poslato 28.04.2017. - 09:55

za farove imam identičnu dilemu - i meni se čini da su malo više spušteni (a podesio sam visinu najviše na gore), naročito mi smeta noću na autoputu dok se jurca sa kratkim svetlima.

Baš to, o tome pričam. Ne znam šta da radim. Kad bude vreme za servis, popričaću sa serviserima. Loš je fazon kada te neko zaslepi sa oborenim svetlima a vodim se onom ˝ne čini drugima ono što ne bi voleo da čine tebi˝.