Srećni vlasnik Sandera 0,9 LPG, sa predumišljajem, u pokušaju

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

28. aprila 2016. godine, u Reno Sava u Mirjevu, postao sam vlasnik belog Sandera 0,9 LPG u paketu Life. Kako sam do sada, uglavnom, vozio Fiat Punto 2b 1,2 evo prvih utisaka o Sanderu (nakon 200-tinak km), uporedivih sa starim autom. Grupisane su kao (+) prednosti, (-) nedostaci i mane i kao (?) nisam siguran jel (+) ili (-).

(+) 1. Motor 0,9 TCE: Izetno živahan motor koji fantastično povlači između 1.500 i 2.000 obrt/min kako u gradu, tako na ibarskoj i na krivudavim brdskim putevima oko Lazarevca. Nisam ga vozio preko 3.000 obrtaja zbog razrađivanja, ali za normalnu vožnju do 120km/h i nije potrebno da se prelazi 3000 obrtaja. Uputstvo kaže da za prvih 1000 km ne treba ići preko 130km/h niti preko 3.000 obrt/min.

(+) 2. Bolje je držanje na putu, lakše se upravlja i bolje se sedi u vozačkom sedištu nego u Puntu. Auto deluje utegnutije, ali istovremeno bolje guta neravnine (najverovatnije da ima uticaja i to što su na Puntu 13", a ovde 15" gume).

(?)1. Tanak obruč volana, ali izuzetno dobro leži u ruci sa direktnom i realnom servo podrškom

(-)1. Nedostatak merača temperature motora

(?)2. Za sada ne vidim svrhu S&S sistema i isključujem ga kad god se setim. U suprotnom ga gasim kad me on podseti. Isti je slučaj sa dugmetom ECO.

(+)3. Izuzetno pregledna i funkcionalna instrument tabla

(+)4. Dopadljiv izgled eksterijera pa i interijera. Ima više plastike nego unutar Punta, ali deluje dopadljivo. Mislim da će izgledati sasvim OK nakon tretmana sa kokpit sprejem.

(-)2. Nedostatak dizalice i rezervnog točka. Mislim da je set za reparaciju guma (lepak + električna pumpa za vazduh skromnog kapaciteta) izuzetno elegantna stavar, ali i pored Reno (7/24) podrške se ne usuđujem ići bez rezervnog točka na dalji put.

(+)5. Petogodišnja garancija i besplatna Reno podrška (pomoć na putu).

Upravo videh šta se dogodilo Stefanudrea na 1.2 TCE u temi http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8863.msg179337#msg179337 pa se, malo, iskreno pribojavam da li je opravdano moje oduševljenje iz tačke (+)1. :conf:

Zoran

Sretna voznja. Renault je jedan Svjetski priznat proizvodjac turbobenzinaca dugi niz godina. Vozac treba da bude savjestan i motor da ne gasi dok je turbina vrela. Takodje, ulje treba biti adekvatno i ocekuj puno bezbriznih kilometara.
Sam svoj gazda - vazda.

cika mili


Jelenko


Highlander

Citat: dekiv68 poslato 02.05.2016. - 10:03
... Uputstvo kaže da za prvih 1000 km ne treba ići preko 130km/h niti preko 3.000 obrt/min ...

... Upravo videh šta se dogodilo Stefanudrea na 1.2 TCE u temi http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=8863.msg179337#msg179337 pa se, malo, iskreno pribojavam da li je opravdano moje oduševljenje iz tačke (+)1. :conf:...

Pažnja ! Pažnja !
Upravo sam otkrio člana koji javno priznaje da čita uputstvo koje je dobio uz auto ! I to samo dan poslije Vaskrsa ?!  :crazy: :baeh: :laugh:

Šalim se, naravno, poštovani kolega ! Iskreno ti želim sedmocifreni broj na kilometraži, pa da kupiš nešto još bolje !
Za Stefanudrea i njegov horor sačekaj da vidimo što će biti : priča se o čipovanju, o posebnom plinskom uređaju, a čini mi se da ga baš i nije štedio za ovih godinu-i-kusur . Ne vjerujem da iko u Daciji pomišlja na ugradnju nekog motora koji nije adekvatno provjeren.
Još jednom, sve čestitke i mnogo srećnih kilometara i tebi i tvojim saputnicima !  :ziveli: :woo-hoo: :wave:
Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!

speedo

Neka je sa srećom i mnogo bezbrižnih kilometara želim :aplause:
Volan možeš presvuči kožom ili nabaciti neku presvlaku ako ti bude smetalo, a točak i dizalicu nabavi odmah. Kad te dočeka prazna guma na parkingu ili u garaži mnogo je lakše nabaciti točak, pa makar to bio i onaj mali nego se zezati sa kompresorom i tom pjenom. Nikako nemam povjerenja u to.

miki-bgd

Da te lepo sluzi!  :aplause:

Ako se secam, za moj auto je pisalo da tek kad predje 3000km onda je motor potpuno razradjen i performanse su na visokom nivou (izmedju ostalog i potrosnja goriva).

Par meseci posle kupovine sam stavio navlaku za volan, i od tada ne vozim bez iste!

Sto se tice pene, ja sam dobio informaciju da kad se jednom upotrebi, guma vise nije za popravljanje  :ne: A ako je to standardni kompresor koji se prodaje po radnjama, tu pise da on nije za pumpanje gume, nego za dopumpavanje.
Ja sam koristio takav da napumpam loptu za kosarku... u poredjenju sa njoj, pumpanje gume mislim da bi trajalo barem sat vremena.

Citat: dekiv68 poslato 02.05.2016. - 10:03
pa se, malo, iskreno pribojavam da li je opravdano moje oduševljenje iz tačke (+)1. :conf:
Pogledaj koliko ima zadovoljnih korisnika na forumu sa pomenutim motorom. A imas i garanciju, koja sluzi za takve situacije. Desi se tehnicki problem, neki nedostatak ili nesto, to je sasvim normalno. A i sto kaze @Zoki, pitanje je i nacin eksploatacije vozila.

:ziveli:


Aleks


Sir Oliver

Proveravaj ulje, nemoj da ga teras u crveno i trajace ti sigurno dugo. U zdravlju i sreci da se navozas.

LG G3 D855

I drink to make other people more interesting.

Loganovac

Lepo što si podelio prve utiske, mislim da si veoma realan u tom pogledu.  :to:

Što se motora tiče, ne beri brigu. Em si pročitao uputstvo, em ga se pridržavaš. Želim ti mnogo srećnih stotina hiljada kilometara u njemu.  :ziveli:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

saša61beograd

Čestitam na kupovini.
Mislim da si kupio najbolji,najzanimljiviji i potencijalno najekonomičniji auto na tržištu,za te pare,pa čak i mnogo više para.Hvala Dačiji što nam je omogućila kombinaciju zanimljivog i naprednog motora i relativno jeftine "ambalaže.
Da je motor živahan i da dobro "vuče",to se zna.Bilo bi zanimljivo videti koliko troši (i plina i benzina) u normalnoj vožnji.Verujem da može da pređe prosečnih 100km za manje od 400 dinara.Nema dizelaša koji to može,možda jedino neki skuter!
Koliko je koštala registracija?
Verovatno si mu proverio sve "telesne tečnosti"-nađi malo vremena pa mu proveri i ulje u menjaču,onda si zaista miran.

nik


kapsid

Ne može somun bez najmanje četiri kifle da balansira!

goxy