Sandero 0.9 tce lpg

prethodna tema - sledeća tema

dekiv68

#75
Mislim da je preterano na 2 boce plina 1 rezervoar BMB. Potrebno je voditi računa da uvek (a pogotovo u toku duže i brže vožnje po autoputu) u rezervoaru bude oko 1/2 BMB i da se ta količina, nakon nekog vremena (1-2 meseca) zanovi jer BMB vremenom degradira. Ja sam na puntu sipao BMB za crvenu kada se upali rezerva (što je, u zavisnosti od godišnjeg doba, bilo na 5-8 potrošenih boca plina) i na 82.000 km sam menjao 2 uloška benzinske pumpe. Obe su crkle nakon (relativno) duže i brže (140 km/h) vožnje na autoputu do Niša i ibarskoj do Čačka. BMB je bilo tik iznad da ne sija rezerva goriva.
Dakle benzin do pola rezervoara i zanavljati ga na 1-2 mesec. povremeno produvati benzinske dizne na otvorenom putu.

Mislim da ima nešto o tome u uputstvu, ali mi je trenutno u autu i mislim da nije toliko rigorozno kao što ti činiš.

mdbokic

Što se tiče S&S ja mislim da se ne aktivira nakon žustrije vožnje

dekiv68

Zašto misliš da se ne aktivira nakon žustrije vožnje. Empirija ili...

mdbokic

Čini mi se da se nije aktivirao, možda su odradili kompjuterski, ako je povećana temp motora ...
Nisam siguran... Ali zimi se ne aktivira na temp ispod -3 otprilike..

jovan

Citat: mdbokic poslato 12.06.2016. - 13:16
Što se tiče S&S ja mislim da se ne aktivira nakon žustrije vožnje
Nisam obratio pažnju, ali probaću. Hvala.

jovan

Posle malko žustrije vožnje autoputem kroz Beograd(od Konjarnika do Mostara), na semaforu u Savskoj ulici, aktivirao se S&S. Verovatno nastavljam sa ručnim isključivanjem.
Rashladna tečnost bila je pri dnu posude pa sam danas konačno svratio do RS u Mirijevskom bulevaru. Pogledali i dosuli do sredine posude.  :aplause: