Sandero 0.9 tce lpg

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Apsolutno! Probao sam takav auto, kad uključiš eco mode dođe mu maltene kao da si ubacio motor od freze. Razumem da je u pitanju neka V6 aždaja od 5000 kubika, ali na trocilindričnom zvrku od 900 kubika mislim da ovo baš nema smisla. Da li Zoranu treba eco mod da bi ga vozio sa ispod 5 litara? Ako hoćeš da uštediš nauči nekoliko jednostavnih pravila ili, još bolje, prebaci na plin.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Kako se ECO mod manifestuje na sklopovima motora, kako dejstvuje i da li može da skrati (ili produži) životni vek motora :conf:

Loganovac

 :-)1

Eco mod samo smiruje hormone vozača. Ali ti takođe ne dozvoljava da raspolažeš u potpunosti performansama vozila što ja nikako ne volim. Kod mene bi to dugme bilo prekriženo sa dve žute trake  :cool:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

vujanovgoran

Ja sam eco mod ukljucio samo u pocetku kada sam kupio Logan II cisto da vidim sta se desava, od tada nikada vise.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

silent

Citat: dekiv68 poslato 03.04.2016. - 13:06
Kako se ECO mod manifestuje na sklopovima motora, kako dejstvuje i da li može da skrati (ili produži) životni vek motora :conf:

Kako stop and start sistem utiče, mene to zanima?

dekiv68

Mislim da S&S skraćuje životni vek motora (bespotrebna paljenja i gašenja motora) uz (ne znam koliku) uštedu goriva. Sigurno da su opterećeniji akumulator i elektro pokretač

Loganovac

Utiče sigurno. Ali, postavlja se pitanje šta je to životni vek motora? Vozi ga po aerodromu 70km/h petom brzinom i ima da pređe 2 miliona kilometara, a isti motor vozi po par kilometara kuća-posao-vrtić-šoping po centru grada - pitanje da li će potrajati 100 'iljada...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jovan

Verujem da mala ušteda postoji, ali ja volim da mislim i o ekologiji...

saša61beograd

#53
Ubeđen sam da mi (u mom načinu upotrebe vozila)S&S ne bi doneo uštedu,već samo veće troškove.Ni ekologiji ne bi ništa doprineo.Ne znam kakvi su to nenormalni uslovi vožnje gde bi S&S opravdao cenu i troškove (nabavke i kasnijih popravki)
Mislim da je u pitanju ortačko zamajavanje naroda od strane EU i velikih kompanija.Kao,oni brinu o ekologiji,a zapravo brinu o svom profitu,zbog koga postoje i jedni i drugi.
Neosporan je napredak u smenjenju potrošnje i zagađenja sa svakom novom generacijom automobila,to ne sporim.Doprinos tome je i pojava malih turbo-benzinaca.Samo što je dodatak S&S sistema svemu tome nepotrebna budalaština.Isto mislim i o hibridnim automobilima -zamajavanje naroda i zloupotreba dobre namere dobrih i naivnih ljudi koji brinu o ekoligiji.Nema tu ekologije.

Raja


kiconix

Zato postoji on/off prekidac.

saša61beograd

Znači,primoraju me da im platim nešto što mi ne treba,a onda moram da ga isključujem.Baš su lukavi.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

kiconix

Sta je tu novo?
Idemo dalje.

saša61beograd

Novo je to što sam ja na ovom forumu pre par godina među prvima pokazao veliko oduševljenje za 0,9 tce.Većina je bila skeptična,sve dok ga nisu probali na jednom od okupljanja u Kovačici.Onda smo otkrili neobičan,varijabilan (?) rad pumpe za vodu ili ulje,ne sećam se tačno,a to mi se vrlo ne sviđa.Zatim je naš uvoznik uveo obavezan LPG,ni to mi se ne sviđa.A onda je obavezan i S&S,i to mi se ne sviđa.
I tako sam od oduševljenog,potencijalnog kupca,ostao razočaran i potpuno odustajem od 0,9 tce.Ne treba mi toliko inženjersko-tehnološkog perfekcionizma,gotovo iživljavanja.Ne vidim neku korist od toga,a vidim moguće probleme u budućnosti (kad istekne garancija).
To je poenta.