Novi Logan 0.9 TNG

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Sunce žarko, ja radio servise na kraćim intervalima, jer u knjižici piše da tako treba ako je gradska vožnja češća. Da sam znao da vozim kraće kilometre, ne bih pristao nikad na to.
  Šalu na stranu, 0.9 motor me je oduševio pre par godina kad smo imali priliku da ga probamo i jedva sam dočekao da nam se javi član koji ga ima u kombinaciji sa TNG uređajem. U to vreme se još pričalo da taj motor i TNG nikako ne idu zajeno, a plinski uređaj se ugradjivao u 1.2, da bi kasnije situacija postala obrnuta.

Loganovac

Totalni  :offtopic: , ali moram da dam podatak: kilometar je u Požarevcu dugačak negde oko 733m, imajući u vidu servisne intervale. Verujem da je među kraćima u Srbiji.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix


mdbokic

Servisni intervali su na 20k tj na godinu dana, šta pre dođe.. prva tri redovna servisa su besplatna, veliki servis nema jer ima lanac, start-stop lepo funkcioniše osim na temperaturama ispod nule, kad se ne aktivira. Jako mi nedostaje kazaljka temperature motora jer je nema...  I ima zvučni signal za nevezan pojas koji ubi u mozak!!
Dosta je tvrd, pogotovu n a ležećim pandurima, skače dosta, moraš skoro da staneš da bi lepo prešao..

vujanovgoran

Proveri pritisak u gumama, obicno fabricki naduvaju preko 2,5 bara, pa skace kao jarac.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

fudo

Da li se za fabrički ugrađen plin radi atest ili ne treba pošto je vozilo kao takvo homologovano pa nema potrebe za dodatnim atestom,

Pozdrav,

mdbokic

Ne radi se atest, dobiješ COC dukument da je plin fabrički ugrađen i 5 potvrda od reno-nisan grupe koje predaješ prilikom prvih pet registracija! A atest tj reatest posle pet god!

taksista

Bio sam juče do Kleka.

Hvala mdbokic, što si mi omogućio test vožnju!
Nikada nisam vozio plin, kao ni tako malu kubikažu.Zvuk jeste malo čudan ali se čovek navikne , jedino što malo trza prilikom naglog ubrzavanja. Sve u svemu sasvim OK auto za taj novac , ja se nadam da će da gura (6 godina i da nagura 200-250tkm u mom slučaju) bez nekih problema.
Odluka je pala pa se javljam kad stigne moja makina.

kiconix


djomla1977

Trenutno sam u 'pregovorima' sa lepsom (i kreditno sposobnom) polovinom oko kupovine novog automobila. Jedna od opcija je i pomenuti logan. Pored pomenutog pitao bih vlasnika kakva su iskustva vezana za buku (zvucnu izolaciju) pri brzinama od preko 100km/h. Koliko sam obavesten na osnovu podataka na raznim forumima ovo je prilicno slaba tacka dacie. U slucaju kupovine razmisljam o temeljnoj zvucnoj izolaciji (vrata, pod, krov i pogotovo gepek) pa me zanima i cena takvog poduhvata, odnosno da li neko to profesionalno moze u srbiji da odradi? Ima li takvih iskustava? Unapred hvala na odgovorima i predlozima.

Veterinar

Zvučna izolacija je malo bolja, bar sam ja takav utisak stekao, u odnosu na prve modele. Što se tiče izolacije, recimo : http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=92.msg142517#msg142517

Keka

Jesu malo poradili na izolaciji, ali je to ipak daleko od konkurencije.

Ako mislis nov auto da rasturas da bi ga zvucno izolovao, nemoj ga ni kupovati. U tom cenovnom rangu imas svasta ozbiljno da biras, doduse bez plina, ali i bez visemesecnog cekanja na isporuku.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Moj utisak je da je zvučna izolacija mnogo bolja, recimo Sandero 0.9TCe je neuporedivo tiši od i30 1.4 108hp (2010. god) koga sam imao prilike dosta da vozim. I mnogo manje troši. Da ne pominjem koliko je udobniji. Zaostaje jedino u dizajnu, pretežno unutrašnjosti. I ceni.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

djomla1977

Moram da priznam da ja u nekim, generalnim, planovima znam i da preterujem, al ajde :) Mozda, ipak, ne bih bio toliko dosledan u realizaciji zvucne izolacije, u smislu cerupanja tapacirunga poda i neba, ali vrata i gepek bih sigurno uradio. Vizuelno me je iznerviralo, kada sam u salonu otvorio gepek...ali tako ispadne kada je stednja u proizvodnji u pitanju. Mislio sam da bar postoji mogucnost da se dodatno poruci neka plastika koja bi malo zatvorila one silne rupe, nesto kao na mcv-u ili sanderu...ali izgleda da toga nema. Ja licno nisam vican popravkama/prepravkama u licnoj reziji, pa sam zbog toga i pitao da li postoji neko ko bi sve to lepo uradio (i naplatio-samo koliko?) da se sve to odradi onako po ps-u. Onako usput nacuo sam od jednog dilera da ce biti nekih sajmskih pogodnosti u smislu boljih uslova beskamatnog finansiranja, pa i to da vidimo. E da, zena jos kaze da kad vec mora da se zaduzuje, hoce da izabere boju...ako bude logan onda crna. Nisam imao priliku da vidim crnu daciu uzivo...

Rimad

Na svim forumima ljudi diskutuju o tome kakva je plastika, buka, oprema, a niko se ne pita o, po meni, bitnijim stvarima - kako drži cestu, korozija, mjenjač . . . razlozi zbog kojih slijedeće auto, vjerovatno, neće biti Dacia.