Novi Logan 0.9 TNG

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Ne znam zašto čekaš prvi servis...

Loganovac

Citat: taksista poslato 04.11.2016. - 12:24
Kao što već negde rekoh nekakva oprugica bi trebalo da pravi problem u raspršivaču ili gde već (objasnio mi kolega koji vozi 3 god. 1,2 na TNG) koja se zaprlja. On je na svakih 5-6 hiljada čisti ultrazvučno.

Ne mogu da verujem! Pa ovi naši aftermarket uređaji nemaju ni sličnih problema, a ti vaši, fabrički ugrađeni, tako - što reče moja baba, izaš'o svet na kraj!  :conf:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

taksista

Ma ne bih da mi drže auto tamo pola dana zbog neke gluposti, ali vidim da je dekiv68 već imao nešto slično pa ću verovatno i ja do Save.

taksista

Samo da javim.
Bio sam u Kompresoru i završili su sve.(Ne znam dal sam spomenuo da me žuta lampica na kraju oterala u servis, upalila se u nedelju pa sam prekjuče bio u servisu) Zamenjen ventil i očišćene plinske dizne. Sad sve radi ok. Navodno se to samo u Srbiji dešava od lošeg plina. :ces:

Veterinar

Gledao sam snimke ljudi u inostranstvu (GB) sa sličnim problemima (ne lampica, nego pištanje uz nemogućnost prebacivanja na plin). U Hrvatskoj sam pitao taksiste, koji imaju flotu 0.9 sa plinom, nisu imali probleme.  :ne:

taksista

Evo mene opet.
U međuvremenu urađen prvi servis 19xxx km. Zamenjene pločice!!!!???  (naplaćeno 30% vrednosti pločica)
Nedelju dana kasnije upaljene lampice (chek engine i još jedna slična grejačima) ponovo iako je prebacivao normalno. Reprogramiran plinski komp. , navodno da ne bude preosetljiv. Tvrde da samo u SRB ima ovakvih problema zbog kvaliteta plina i nekih aditiva......
Sad opet problem sa prebacivanjem 22xxx km pišti kad je hladan i neće da prebaci. :badmood:
Kolega koji vozi 1,2  2013.god sa fabr. plinom odavno menjao kompletan sistem i umesto Landi-ja ubacio nešto drugo. Ostao mu raspršivač Landijev i ta opruga pa mu i dalje glavi svakih 5-6 tkm je skida i ultrazvučno čisti...... (menjao je sistem jer mu na 76tkm crkla dizna a zamena koštala 300 eur...)

Zoran

Na hladnoći može biti i problem smjesa u kojoj preovladava butan jer je njegova tačka ključanja na -0,5*C. Na nižim temperaturama on ne može doći do isparivača jer nema pritiska. Može se nositi u kanisteru kao benzin.
Sam svoj gazda - vazda.

dekiv68

Citat: taksista poslato 28.12.2016. - 12:16
Evo mene opet.
U međuvremenu urađen prvi servis 19xxx km. Zamenjene pločice!!!!???  (naplaćeno 30% vrednosti pločica)
Nedelju dana kasnije upaljene lampice (chek engine i još jedna slična grejačima) ponovo iako je prebacivao normalno. Reprogramiran plinski komp. , navodno da ne bude preosetljiv. Tvrde da samo u SRB ima ovakvih problema zbog kvaliteta plina i nekih aditiva......
Sad opet problem sa prebacivanjem 22xxx km pišti kad je hladan i neće da prebaci. :badmood:
Kolega koji vozi 1,2  2013.god sa fabr. plinom odavno menjao kompletan sistem i umesto Landi-ja ubacio nešto drugo. Ostao mu raspršivač Landijev i ta opruga pa mu i dalje glavi svakih 5-6 tkm je skida i ultrazvučno čisti...... (menjao je sistem jer mu na 76tkm crkla dizna a zamena koštala 300 eur...)

Suma, sumarum, kad podvučem crtu, pitam se da se nismo debelo zaje*ali kupovinom ovih 0,9TCe sa ugrađenim LPG :ne:

Loganovac

Citat: Zoran poslato 28.12.2016. - 14:16
Na hladnoći može biti i problem smjesa u kojoj preovladava butan jer je njegova tačka ključanja na -0,5*C. Na nižim temperaturama on ne može doći do isparivača jer nema pritiska. Može se nositi u kanisteru kao benzin.
Može samo ako je čist butan, a toga nigde nema u prodaji. Ponavljam stoti put, firma mi je do pre par godina trošila enormne količine TNG i uz svaku isporuku smo dobijali sertifikat. To tvoje "preovladava" ispada da je oko 60% u najboljem slučaju. Pritisak u rezervoaru obezbeđuje gasna faza propana koji je čak i na najdubljem minusu već ispario, postavljao sam dijagrame parcijalnih pritisaka u zavisnosti od temperature. Dakle, tvrdim da nema nikakve šanse da na ovdašnjim temperaturama nema pritiska u rezervoaru sa TNG sipanim na bilo kojoj pumpi. Dalje, podsećam da se radi o "pametnim" sistemima koji neće ni pokušati da prebace na plin sve dok se ne steknu raznorazni uslovi, među njima temperatura vode u isparivaču i pritisak gasa u railu. Ako se u takvom sistemu dešava opisani problem trebalo bi da se pozabavimo njegovom defektažom, jer očigledno nešto ne funkcioniše kako je zamišljeno.
A najčešće je nešto zapušeno, filtri ili (u poslednje vreme) dizne.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Ne bih rekao da se radi o "zapuštenosti" pogotovo na novim vozilima sa malom pređenom kilometražom. Redovne preventivne radnje održavanja, male kilometraže, nova vozila, a plinski uređaj u 0,9 TCe LPG zeza li zeza.

O zapuštenosti možemo pričati na mom Puntu sa BRC uređajem koji je zadnji put servisiran pre 65.000 km, avgustu 2011. kada su mu zamenjeni i filteri tečne i gasovite faze. plin se sipa na različitim pumpama od Kneza, preko EKO do NIS-a i, hvala bogu, do sada nema nikakvih problema

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

 :doh: ono kad čitaš bez očala.

ali i dalje mislim da nešto nije dobro sa plinskim urđajem na naši  novim Dačijama. mnogo je nežniji nego stari sitemi.

taksista

Prešli smo sa temom ovde " Tce 0,9 + TNG - Problemi sa gasom", ako neko nije video do sada.

hobbista

 :to:
Ako spojim teme svi postovi iz obe teme će se naređati po datumu pa postoji verovatnoća da će mnogi izgubiti smisao.
Ova tema ide pod ključ. Nastavljamo ovde
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D