Novi Dacia Logan MCV laureate

prethodna tema - sledeća tema

vladimiris

Ono što mi je zapalo za oko je kad matori gospodin iz logana vadi sedalni deo sedišta...koji izgleda prilicno tanko i jadno...jel ima neko sličan utisak? p.s. generalno kada sam se upoznavao sa novim loganom nisam bio oduševljen, čak mi se učinilo da je oval moj onako iznutra bolje sklopljen nego novi...na stranu 1.2 16 V koji je stvarno slab za njega...šteta što nije ubačen 1.6 iz dastera

david

I men isto taj detalj. Uspada da je jace sediste od yuga bilo.

Loganovac

Citat: vladimiris poslato 27.12.2015. - 00:18
šteta što nije ubačen 1.6 iz dastera

Hehe, pre će biti da je iz Logana ubačen u dastera...  :njanja:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Sad sam pogledao ponudu (na papiru, pre neki dan je nisam video na sajtu)...

MCV life - 0.9 Tce LPG S&S  9710 evra

- pored uobičajenog (podizači, servo, ESP, maglenke), ABS+AFU asistencija pri naglom kočenju
- automatsko zaključavanje u vožnji
- branici u boji
- krovni nosači (uzdužni, klasični)
- dnevna svetla
- indikatori promene step.prenosa i pritiska u pneumaticima i upozorenje za otkopčan pojas
- piše - vozačevo sedište podesivo po dužini i nagibu (kakvom?)
- vaz.jastuci - vozač, suvozač, bočni
- klima
- radio CD MP3, b.t., sa komandama na upravljaču...

Ma, to sjajno zvuči!

djomla1977

U subotu sam u jednom salonu zagledao beli logan mcv  u lajf paketu opreme sa 0.9 tce motorom i fabrickim plinom. U razgovoru sa prodavcem saznao sam da je instalacija plina landi renzo i videh da su dizne za gas zelene boje (bez informacije o proizvodjacu). Takodje covek mi saopsti jos par zanimljivosti, za koje bih voleo da mi neko potvrdi da li su tacne. Prodavac kaze da postoji razlika u debljini prednjih diskova u odnosu a logan/sandero i to za 1 mm, da su dobosi na mcv veci u odnosu na ne-karavan kao i da se razlikuje zadnje vesanje. Ako neko zna o cemu se radi ,molio bih za odgovor. Malo me je iznenadio i podatak da godisnji redovni servis u garanciji iznosi oko 150e, i to zbog plinske instalacije. Nesto mi to zvuci mnogo...

vujanovgoran

Mislim da je svaki Logan karavan imao razlicite plocice i pakne, samim tim verovatno i diskove. Sto se tice cene servisa, to je to. Obzirom da je cini mi se cena 12000 za servis plus ervis plinskog uredjaja, to mu dodje to. Jedino sto se na benzincima servis radio na 10000, a plina na 20000. Trebas i to proveriti. Koliko znam Dacia ima najjeftiniji redovan servis.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

jovan

Možda pogodiš akciju 3 besplatna servisa, što dobro dođe, dok se oporaviš od kupovine...

djomla1977

Ima i za ta 3 besplatna servisa fora koja pise sitnim slovima.   :rtfm: Naime na prvom servisu fabrika predvidja samo zamenu ulja i filtera ulja. To je besplatno. I za preostala 2 servisa samo je pomenuto besplatno, a sve ostalo sto fabrika preporucuje se doplacuje (ostali filteri i ako je jos nesto drugo predvidjeno planom odrzavanja).  :glare:

jovan


Keka

Das 10.000 evra za auto i onda se  ...... za 50 ili 100 ili 150 evra godisnje ili dvogodisnje.

1. Servis kod komsija Mileta je mnogo povoljniji, ali ne daje garanciju.
2. Servis za bilo koji auto iz uvoza sa 500.000+km je mnogo povoljniji.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


djomla1977

Nisam imao nameru da hejtujem, samo malo konstatacije, pa eto :) inace cekam da me prodavac pozove na test voznju pa da vidim kako se mcv ponasa na plinu (do sada sam samo "koristio" benzin i dizel). Verovatno cu sa kupovinom sacekati jos malo, da vidim hoce li cene ici jos malo dole, zbog izlaska restilizovanog modela (premijera na salonu u Parizu), a ako bude neke drasticnije razlike, mozda , sacekam i "novi" model.

palvet

Citat: vujanovgoran poslato 15.09.2015. - 17:22
Mislim da mesate babe i zabe.  Kolega je rekao da je MCV 12000, ali u full opremi i idizel motor.  Za te pare nema ni jedna marka sa takvim motorom i opremom.  Vi uporno uporedjujete neke benzince sa Loganom MCV dizel. Logan MCV 1,2 16V u base verziji je 8000 eura. Koji karavan ima za te pare?

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
Apsolutno se slažem.
veterinar

Veterinar


zoka1975

Da malo oživim temu. Pošto planiramo vrlo brzo uzeti Daciu Logan MCV 0.9 Tce LPG Laureate opremu, žena me požuruje da odemo što prije. Zanima me pošto niti jedan dealer u RH nema kao testno vozilo 0.9 Tce (Sandero, Logan) a volio bih ga probati prije nego ostavimo novce. Kako ide 0.9 Tce Logan natovaren sa 4 osobe, puni gepek za more uz uspon od na autoputu par kilometara. Naravno da sve ovisi o zaletu, težini noge na gasu. Ali iz iskustva koji imam sa Hyundai Getz-om 1.1 66ks sa LPG-om, samo osjetiš kako brzina pada, pa u četvrtu, pa 60km u trećoj, a pored tebe prolaze šleperi.

Glede facelit-a Logana MCV-a da li da čekamo "novu" liniju?

Lp


Aleks

Turbina je cudo. Ali isto tako ne treba ocekivati cudo od 900ccm u natovarenom karavanu na usponu bez obzira na turbinu.
Ja ne bih zurio, taj auto nije ni malo jeftin, probaj ga prvo pa odluci.

Verujem da bi pretovareni dCi iste snage bez problema izlazio uz brdo, ali mislim da je razlika u ceni 1000+ eura.