0.9 Tce 90 LPG S&S

prethodna tema - sledeća tema

Vladan

Da li je neko skoro gledao sajt dacia.rs ? U ponudi imaju novi motor za logana  0.9 Tce 90 LPG S&S. Akcija koju nude 7000e do 4 godine odnosi se na Dustera. Na ostala vozila je 3000 na 3 godine. Nude veci iznos na 4 godine i kamatnu stopu od 2,99%. Logan sa ovim motorom stiže u Srbiju sredinom avgusta. Na zvaničnom sajtu dačije u rumuniji i francuskoj ga nisam video, ali sam video da ga je renault najavio

:)

jasho

Gledao ja, ali mi i dalje nije jasno šta je S&S? :ne:

DarioGTI

Vjerojatno Start&Stop funkcija.
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

U Ambiance ili Life Plus nivou opreme 9.050 EUR sa sve fabričkim plinom, Laureate 9.940 EUR. Trebalo bi malo razmotriti kako je gas čučnuo u ovog turbobenzinca, inače motor je zmijče...  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vladan

To zaista deluje primamljiva kupovina. Blizu mi je RenoSava pa ću otići kod njih ovih dana da se malo raspitam o tom motoru. Baš me interesuje kako će to  da radi, pošto znam da je do skora pisano da je to nemoguće zbog turbine zbog ovog zbog onog te da nece imati preformanse itd. Pored te bojazni druga je cena redovnog servisa. Ako budu drali ko što deru inače pa mali servis neće biti ispod 15k pošto sad ide i održavanje LPG uređaja zar ne?
:)

Keka

Ponuda je vrlo interesantna, cena nije. Za 1500 evra vise Fluence. Bog i sesirdzija.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Da, možda, osim što taj tvoj Bog nema plinski uređaj i ESP.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

boxit

Ja se raspitivao u AK Kompresor o ponudi novih vozila pa su mi rekli da proizvodnja još nije krenula i da će stići na jesen a u najgorem slučaju do Nove Godine (zbog naših "specijaliteta" oko homologacije i sl.).
Inače, prelazi se na EURO VI standard ali su logistički izgleda loše pripremili jer se ona prethodna varijanta motora 1.2 sa fabričkim LPG više ne može poručiti pošto se ne proizvodi.
E sad, i ako su lagali mene i ja lažem vas........ :ne: :kava: :huh:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

E, jbg, i oni svašta drže na sajtu, ja sam našao http://renault.rs/download/literatura/KATALOG_FLUENCE_MINI_SRB.pdf   :agr:

Inače, bilo mi je odmah čudno što kao nema ESP, jer je to postao obavezni deo opreme u EU za sva nova vozila  :ne:

OK, nema plinski uređaj.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Hm. U cenovniku nema više 1.2 sa fabričkim LPG-uređajem, a kod svih modela Sandero i Logan je ubačen 0.9.  :ne:

Keka

#11
Karakteristike tog motora mozete pronaci na nemackom sajtu Dacie. http://www.dacia.de/dacia-modellpalette/sandero/technische-daten/

Rado bih ga posedovao, mada je dizlo sa 90KS i S&S sampion po potrosnji, a javlja mi se da odrzavanje ovog 0,9 nece biti ni malo jeftino.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lesa021

Da li neko ima iskustva sa ovim motorima?

Keka

Slabo, tek su se pojavili kod nas.

Vozili smo onomad u Boru Sandero sa tim motorom, ali bez TNG i bez S&S, ide kao zmija.

Podaci o potrosnji....ako se vozi cisto sumnjam da ce potrositi tako malo. Rekao bih da je dCi neprevazidjen po potrosnji i subjektivnom osecaju u voznji.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bocca

Malo sam jutros pogledao cenovnike posle dužeg vremena. Pa taj 0,9 sa TNG-om je samo 800e skuplji od 1,2 16v sa identičnom opremom! Meni je to povoljnija cena za kupovinu, iako lično još nisam postao pristalica turbine i 3 cilindra u benzinskom motoru.