LandiRenzo - prebacivanje na TNG

prethodna tema - sledeća tema

blagojevic


Veterinar

Isti problem sam imao. Kod mene je prebacivanje na plin bilo na 35°C. Kolega Hobbista će možda napisati šta je ustanovio prilikom detaljnog pregleda motora, ja ne umem.  :friends:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


blagojevic


Sir Oliver

Meni je otprilike na negde izmedju 35 i 40 C.
Međutim, taj problem mi se javljao kad su mi ventili bili raštelovani. Znao je pri prebacivanju, kad je hladan, da proguta knedlu i to onu sa šljivama i po neki put da se ugasi. Za to vreme radi kao trabant.
Kada su ventili naštelovani prebacivao je bez ikakvih trzaja ili bilo čega. Samo se čuje CAK i to je to.
Ne znam da l' sam ti pomog'o, al odmog'o nisam sigurno.
I drink to make other people more interesting.

hobbista

Citat: Veterinar poslato 31.10.2016. - 12:54
Kolega Hobbista će možda napisati šta je ustanovio prilikom detaljnog pregleda motora...
Hvala što lepo misliš o meni, ali se ja ne sećam ni šta sam radio u prošli petak  :c:
Ako me delić pamćenja dobro služi kod tebe je bio problem u pritisku benzinske pumpe pa je to pomeralo korekciju otvorenosti dizni...  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

blagojevic

Juce prepodesen sistem. Temperatura vode postavljena na 40C, i odradjena kalibracija gasnih dizni. Ono sto san danas primetio (mada je bio relativno topao dan) je da se nakon prebacivanja na gas nije ugasio, malo se poklackala obrtaljka i to je to. Videcemo kako ce da se ponasa sutra ujutru.
P.s. Mali  :offtopic:: Cim nakon stelovanja prodjem par stotina km upali mi Check engine, i uvek je u pitanju greska katalizatora. Majstor kaze da je zbog prebogate ili siromasbe smese, i da je to normalno za auta na gas. Da li mu verovati? Iskreno, strasno me nervira ona naradzasta ''cesmica''...

Loganovac

#52
Čekaj, čekaj - upali se samo jedanput i više ne do sledećeg štelovanja? Ako se u svakoj vožnji pali - nije normalo, menjaj majstora.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

eastcowboy

my experiences at 1.6 mpi
20°C  five seconds
as of 50°C zero seconds
1 rpm
-10°C minimum temperature propan
no problem, when propane map setting not change the petrol LTFT
https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php
the mpi control does not control such as generally against zero percent LTFT, but on about thirty percent

blagojevic

Situacija do sada je bila da nakon reseta i podesavanja gasnog uredjaja izvozim par stotina km, nakon cega se upali Check engine, i stalno stoji upaljena. Tek nakon reseta benzinskog racunara se ugasi. Videcemo kako ce sada da se ponasa...

@eastcowboy: Sorry, but I didn't understood very well what U tried to explain me... I have (had) problem with engine shut down after changing from petrol to LPG, and I supposed that main problem was too low water temperature, and bad LPG evaporation due to low temp.

Keka

Ako pali check engine, nesto nije dobro podeseno. Menjaj majstora. Kontaktiraj Slavka, zna ponesto oko Landija.  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Raja

Blagojević@

Zavrni oba ventila za gas na rezervoaru i povezi auto dok ne potroši gas iz instalacije. Pretpostavljam da gasne dizne "slinave" i kvare tj daju bogatiju smešu nego što bi trebalo. Takav je slučaj bio i kod mene i rezultirao je promenom svih dizni.

blagojevic

Dizne su relativno nove. Prvobitne MED su zamenjene Landijevim. Ove nove su od sada presle oko 35-40kkm.