Ugradnja filtera goriva na benzincu

prethodna tema - sledeća tema

vujanovgoran

Na nekim modelima Dacie nema filter goriva, koji je moguce ugraditi. Nacuo sam cuo da moze da se ugradi, t.j. samo doda sa parcetom creva sa selnama klik. Da li je to moguce i na kojim mestima je najbolje da se ugradi, pricajmo u ovoj temi.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Veterinar

Kad vidim kakav talog postoji u rezervoarima, razmišljam o ugradnji takvog filtera. Bolje mulj da se zadržava u njemu nego da dolazi do dizni.

Andrix

Moj nekadasnji logan iz 2004. g. nije imao filter, ali rupa za njega postoji  kod zadnjeg tocka, smatram da bi tu najbolje cucnuo.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Keka

Nije sporno gde ugurati filter. Sporno je kako i da li seci plasticna creva za gorivo. Cini mi se i da je raspored creva drugaciji.

Mozda je bolje kupiti polovan sistem sa filterom pa fizicki zameniti ceo sklop.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


vujanovgoran

Filter ima ulaz i izlaz, sto znaci po meni da je najbolje mesto izlaz iz rezervoara. Ne sece se crevo, vec se samo skine izlaz sa rezervoara i stavi na izlaz iz filtera. Tada bi trebalo parce creva sa klik selnama koje bi se stavilo na izlaz rezervoara i ulaz u filter. Ako za to postoji dovoljno prostora u delu iznad rezervoara, problem je resen, Procisceno gorivo ide kroz ceo sistem.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Boka

Sad sam video temu , pa rekoh da odmah slikam , posto i mene muci ugradnja filtera za benzin. Malo sam i razgledao prostor, i ima mesta za predlog koji je dao Vujanov, moze da se ubaci neki manji filter tipa Frad , mozda upasuje i original,ali gde naci neko kratko crevo od 10-15cm a da bude sa klik selnama?

ivan-bgd

Fiknuti na otpadu parče creva sa klik šelnom ,gledajući slike mislim da pasuje i od nekog dizela.Pa običnom šelnom fixirati na filter a klik na pumpu.

DarioGTI

Zar ne bi bilo najjednostavnije uzeti taj valjkasti filter, presjeć crijevo i skratit ga za dužinu debelog dijela filtera, uzet dvije obične metalne šelne koje se stežu šarafima, nataknut crijeva na filter i stegnut šelne? Efekat bi bio isti, a nema problema sa traženjem "klik" crijeva ?

Dakle sa ovakve dvije spojit crijeva sa filterom:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

vujanovgoran

#10
Creva su plasticna i tesko ih je stegnuti obicnim selnama bez grejanja, sto izuskuje malo vise zahebancije i rizika da pod pritiskom crevo spadne. Neki od filtera su plasticni, sto predstavlja dodatni problem za stezanje. Sa klik selnama je daleko lakse zamenuti filter i nema rizika da crevo spadne. Pitanje je: da li se klik selne mogu kupiti, kako se stavljaju na crevo (da li grejanjem, nekom vrstom prese...) i koliko kostaju?

@Keka, Da li ti je poznato zasto kod sistema sa jednim prikljuckom nije moguce ugraditi filter, i gde se njima nalazi pumpa za gorivo?
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

Boka

A Frad ili Man filteri? Oni su metalni i jeftini. Samo da se nadje parce creva sa klik sistemom sa jedne strane i taj ubaciti u pumpu goriva , a drugi kraj creva ide na filter goriva (ulaz) i tu stavimo obicnu selnu kao sa slike od Daria. A na izlazu filtera goriva samo ustekamo crevo koje je do tada bila prikaceno na pumpu goriva sa klik sistemom. Da li bi tako moglo?

vujanovgoran

Cim stavimo obicne selne imamo muke oko menjanja filtera.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

saša61beograd

Klik šelne su svuda (i u sistemu hlađenja motora) stavljene zbog brže montaže u fabrici,ne zato što su bolje.Na gumena creva mogu da se stave obične,na šrafljenje.Na plastična kakva su ova kod rezervoara,ne mogu!
Ako bilo gde u dovodu goriva ima parče gumenog creva i dovoljno prostora verovatno bi se moglo iseći crevo i staviti filter sa šelnama na šraf (pod uslovom da je mesto pristupačno i bezbedno!).
Ne sećam se da li originalni filter ima na cevima proširenje ne koje se namiče crevo,kao što ima Fradov.Ako nema,onda je i to problem,jer je to proširenje osigurač od spadanja.
Ako su sva creva u dovodu goriva plastična,možda je moguće neki deo zameniti gumenim,pa tu staviti filter i stegnuti šelnama na šraf.Naravno,kršteno crevo,šelne i filter.I tada je ovaj zahvat samo za one sa osećajem za bezbednost!

Zoran

Jedna varijanta je da se plastično presiječe u njega se ubaci komad cijevi (bakarne) preko toga se navuče gumeno crijevo a preko njega šelna. to je fabrički urađeno na mom kamiončiću.
Sam svoj gazda - vazda.