Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

ljubapo

Dacia Sandero 1.4 ambiance....
Dobro....odnos cena kvalitet,komfor,lakoca upravljanja i manevrisanja,veliki i funkcionalan prtljaznik.
Ne valja...tanak lim,lose resene brave(direktno u tankom limu a ne u kvakama),potrosnja goriva(stari nasminkani motor),slab motor za klimu i 4-5 putnika istovremeno.
Opasno....zadnja klupica sa veoma ostrom ivicom,reze direktno po celu osobe visoke 180-185cm prilikom unosenja-vadjenja stvari iz gepeka(ostaje trajna uspomena na Sandero).Na ovo treba obratiti paznju jer je veoma opasno a resava se relativno lako sa smirglom ili jos lepse sa navlakom za ivice vrata.

Loganovac

Citat: veterinar poslato 27.08.2009. - 20:09
Navescu samo sta mi se ne dopada:
-  kratki servisni intervali (pogotovo za filter goriva dci, od izlaska iz garancije menjam ga 1x godisnje , a ne svakih 20000)
-  vrata vozaca i suvozaca prednjom gornjom ivicom kace gumu (retka primedba, zena je otisla u grad sa autom, pa ne mogu tacno da opisem to) 
-  slaba zastita ventilacije od upadanja necistoce
-  lako se zacepe rupice za odvod vode kod poklopca rezervoara i u prednjim krilima (obratite paznju, imao sam kg blata sa svake strane, sad cistim to 2x godisnje)
-  blago skripanje sedista vozaca kad udahnem
-  nedostupnost ventilatora kabine
-  serviseri koji u pojedinim servisima sipaju ulje preko mere
-  suvise tanko tapaciran pod, tapacirung koji se lako izvlaci iz svojih krajeva kad moj tata u svojim papucama struze nogama po podu dok ja vozim,
-  gumeni zvuk skripanja rucice menjaca kad je hladno
-  obrtomer od benzinca u dizelasu (na tehnickom je deran viknuo kolegi da ne moze obrtaje da dotera do maksimuma, pa sam ga hteo utuc'
-  jednom u 10000 km na autoputu bez promene brzine, dodavanja ili oduzimanja gasa ili promene stepena prenosa, pomeri se kazaljka brzinomera za 10 km h, pa se vrati
-  sto je indikator temperature uvek na II crtice, a na IV se penje samo pri prelasku (dovoljan je sekund) 3000 obrtaja ili pri ubacivanju u rikverc (retka primedba, verovatno). Pozzz!

Ovo se nikako ne slaže sa tvojom generalnom ocenom:
Citat: veterinar poslato 26.08.2009. - 09:04
Pozdravljam sve vlasnike i ljubitelje dacia. Vlasnik sam Logana dci, 2006, 88000, bez problema do sada. Divan auto. Pozzz!

Znači, ili si juče bio malo nervozan pa nisi naveo sve ono zbog čega si ga ranije opisivao kao "divan auto" ili...

Za većinu ovih primedbi možeš da pronađeš objašnjenje i rešenje u odgovarajućim temama na forumu. Npr. pisali smo mnogo o ugradnji polen filtera i raznoraznih drugih dosetki u cilju prečišćavanja ventilacionog vazduha, pa o zemlji u prednjim blatobranima, indikatoru temperature (loša masa, neispravan termostat ili vazdušni čep), o servisima...

Bilo bi lepo da se izjasniš i o drugoj strani medalje... Tema se zove "Šta vam se dopada" pa tek onda "a šta ne na vašoj Dačiji?".
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Divan je to autic. Sve sto sam naveo nije strasno. Cepovi u odvodima za vodu mogu da se rese, resio sam i probleme sa necistocom u ventilaciji (ne kazem da je to veliki problem, ali ne mogu reci da mi se dopadalo kada bih se u pocetku parkirao ispod drveta, krenuo sa posla i prezivao lisce i cvece do kuce), skripanje menjaca (rucice) se desavalo samo zimi kad je jako hladno, o zameni filtera za gorivo sam napisao misljenje (nema veze sa autom nego sa servisima, kao i prekomerno dolivanje ulja, stavljanje cepa na svoje mesto dok ulje curi jos u pristojnom mlazu, uzasno stanje auta nakon lakiranja kod I-M u Bgd plus 55 km vise na brojacu  :banghead: :banghead:)... Sve su to sitnice.
Divan je zato sto za 88000 nije nikada zatrzao,
zato sto sipam gorivo na svakih 800 km (sipao sam i na 1000, ali ne volim da vozim sa malo goriva, a pogotovo ne na rezervi),
zato sto sam u njega stavio toliko stvari za putovanje da sam sve to morao slikati kad smo stigli na more (nemam sada sliku ovde, ali to izgleda kao da je istovareno iz kamiona),
zato sto mu je najveca potrosnja bila 6,2 i to je jedini put da je presla 6 l, zimi je oko 5,3, leti oko 4,8, prosli vikend do Zlatibora i nazad manje od 4!!!!, do sada je prosek 5,02 l (malo sam opterecen statistikom, pa vodim evidenciju). Samo sam sa Saxo-om dozelom manje trosio, ali ga nikad nisam vozio 130 na autoputu, a ovde mi je to putna brzina (ispravicu se, znam za odstupanje brzinomera, vozim ga na 3000 obrtaja, po gradu na oko 2000),
volim njegovu sivu metalik boju, koja je bila zenin uslov da ga kupimo, pa sam otplakao lakiranja, ali - volim tu boju,
volim sto sam menjao plocice na 88000, a ne volim sto sam ih zamenio zato sto su mogle jos da izdrze (radio sam to u nekoj kompenzaciji),
volim sto kad idemo na piknike uvek ja vozim drustvo, posto u njihovim autima po pravilu ima manje mesta za putnike pozadi,
volim sto su spone takve da je moja zena od felne na ledu pri udarcu o bankinu napravila satarash, a druge stete osim zamene felne nije bilo,
volim sto ne moram da dolivam ulje izmedju servisa...
Mogu jos da argumentujem zasto je divan, ali moram i da stignem na posao, pa cu se verovatno javiti veceras. Loganovac, ne zameri, nisam hteo da napisem nista ruzno..., na kraju, na forumu ljubitelja Dacie sam, zar ne? Pozzz!

Svarog

Logan (a i Sandero) je jedan veoma dobar auto, posebno kad se uzme u obzir cena. Ono što se ponekome ne sviđa su uglavnom sitnice, teško je naći mu neku ozbiljniju manu, a prednosti ima koliko hoćeš. Ipak, ono što mi malo više smeta jeste to što elektropodizači prozora ne rade na prvom položaju kontakta. Ja uvek prvo ugasim motor, pa onda moram ponovo da dajem kontakt da bih zatvorio prozore jer to uvek zaboravim da uradim dok motor još radi.
Jedna od dobrih stvari na Loganu jeste to što zbog visokog položaja vozača farovi vozila koja dolaze u susret mnogo manje smetaju pa je samim tim preglednost noću bolja. :wink:

Loganovac

@veterinar: nemoj da se ljutiš, isto mislimo, samo ne želim da ljudi steknu pogrešan utisak gledajući jednu stranu medalje.   :ziveli:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

Vratih se sa puta. Loganovac, razumemo se!  :ziveli:

Dragan.vi

Nisam naveo ranije.Veoma mi prijaju pogledi drugih vozaca,komsija,prijatelja kada vide auto, verovatno im se mnogo svidja kada vide nov auto, jarko crvenu boju karoserije, lak koji se jos presijava... Imam utisak da me mnogo vise postuju u saobracaju nego ranije (dok sam vozio Marutija).Prija mi sve to, moram da priznam.

jorge2882

Slucajno primetih. Kod pritiska kocnice stop svetlo ne svetli ako nije dat kontakt ili je upaljen auto.. sto mislim da je malo bzvz.

Svarog


ppejic

Upravo am provozao novi LOGAN. Primetio sam sledece:

1. Ima znatno mekse nozne komande
2. Manje buke od motora u kabini tokom voznje, da li je sam motor tisi ili je bolj izolacaija?!?!?
3. Lepsi entrijer
4. Lepo restilizovane maske

:bonk: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: sto ne sacekah 8-9mes da ga kupim!

Peja

sandero1.4mpi

Meka limarija
Levi brisac zakacinje u haubu i grebe je.........
.......

edc

Dobro:
-Spoljasnji dizajn
-Prostrana kabina
-Veliki gepek
-Udobnost

Lose:
-Lenj motor
-Dizajn enterijera i kvalitet istog
-Kacenje brisaca o haubu kada se preklope

Za sada, ukupno gledano, posle predjenih 4000Km zadovoljan sam, koliko para toliko muzike.

kiconix

Posle 83k nemam zamerki. U vanredovnom odrzavanju sam potrosio 2000 din (nosac menjaca, ako je to vanredno odrzavanje, po mom misljenju potrosni materijal). :dobro:

Keka

Sad razmisljam o zamerkama na racun enterijera i lenjost motora....

1. Spartanski enterijer, lak za odrzavanje, funkcionalan, i stvarno nemam zamerke. Licno mi se vise svidja enterijer iz Ph1 nego Ph2, jedino je volan Ph2 lepsi.
Iskreno, koliko dugmica od postojecih svakodnevno koristite, a koliko njih niste ni pipnuli? Video sam pre neki dan novi C5, ako nema 100 dugmica unutra, nema ni 1, to realno nikome ne treba, i muka je nauciti sta je sta i gde je sta.
Jednom recju, dizajn enterijera se uklapa u filozofiju i viziju auta-robustan auto za svakodnevnu upotrebu.

2. Lenj motor....i jeste i nije. Brzine su dugacke, a vremesni benzinci sa 8v pokazuju snagu tek preko 3000 obrtaja. Ko zeli zustru voznju, neka ga slobodno zavrti na 4-5-5,5 k rpm, pa ce da vidi da i nije tako lenj, ali onda pokazivac trenutno potrosnje pocne da tiltuje na 25+ litara.
Nerealno je ocekivati sprintera u toj cenovnoj klasi i filozofiji automobila.

3. Ono sto meni smeta je:
- srafovi koji drze instrument tablu se misteriozno sami odvrcu, pa pocne da zvecka
- skripanje kopce za pojas
- relativno losa zvucna izolacija
- relativno skup servis
- neprofesionalna servisna mreza generalno gledano
- tandrkanje fabrickih brisaca
- crkavanje prekidaca rikverc svetla u garantnom roku
- sto levi i desni brisac nisu koordinisani pa ostaje deo neobrisanog stakla kod desnog brisaca sa kojeg curi voda
- lose reseni bezbednosni elementi (bravice se obijaju kao da su u puteru)
- nezgodan polozaj i ugao pedale za gas pa u duzoj voznji trne noga
- nedostatak fabrickog filtera za polen
- sto su izbacili trenutnu potrosnju na board computeru
- neinventivne boje, tj nedostatak opcionih boja pri narucivanju vozila
- preglednost pozadi

4. Ono sto mi se svidja:
- prostor
- pouzdanost
- udobnost
- preglednost napred
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Dragan.vi

Ma `ajte braco! Ne znam sta ljudi hoce za te pare.Tacno je da auto ima niz nedostataka (sitnih, ipak), ali mislim da ih imaju i automobili duplo skuplji od Dacie.Prema tome samo vozi i  :jea: