Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

#30
Poceo zezati Landirenzo.

Osim multiventila koji konstantno zatvara na 25L  umesto na 32L, sada je pocelo pri prebacivanju na plin da se auto trese i ima tendenciju gasenja. Ne uvek ali sve ucestalije. Do sada se dva puta ugasio prilikom prebacivanja na plin, jednom u voznji pri 60km/h a drugi put na parkingu.

Dodao bih da se problem javalja kada sklonim nogu sa papucice gasa a sistem prebaci na TNG pri nekih 1600RPM
Ako u trenutku prebacivanja drzim nogu na gasu (parking, 2000rpm), obrtomer se neznatno vrati u nazad za delic sekunde, a potom pocnu da stekecu plinske dizne.

perke21

I kod mene su slicni simptomi. U servisu su mi rekli da je to zbog toga sto nevozim dovoljno na benzin. Istrosio sam i taj benzin i sipao drugi, ali je sve isto kao i pre. Gasenje motora pri prebacivanju na gas mi se ranije desavalo na drugim kolima i to sam resio ciscenjem leptira na usisnom delu karburatora. Ako za vikend bude lepo vreme rastavicu to na daciji pa cu videti da li pomaze.

Keka

Zamena oba filtera, kontrola mape i parametara kao i online rada dizni (gasnih i benzinskih), pa tek onda mozemo da vidimo o cemu se radi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Evo novog problema.

Isparivac je poceo vibrirati, ustanovljeno rukom. Od njega vibracije se sire i pocnu vibrirati i prednje levo krilo i nozne komande. Inace normalno vuce na gas. Kada prebacim na benzin istog trenutka prestaju vibracije i zvuk "uuuuUUUUuuuuUU" i obrnuto.

Raja

Ček-ček, kako reče zvuk?

saša61beograd

Ako ti nije jasno,pogledaj filmove "Vuk samotnjak" i "Zov divljine".

hobbista

U servis, dok je jos u garanciji!
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ppejic

Kiconix kaze da nema sta drugo da zeza osim membrana isparivaca. To znaci ili remont ili zamenu isparivaca.
Remont ne verujem da rade u Dacia servisu, sto znaci zamena ako se smiluju, sto znaci atestiranje od 50E

Sada razmisljam, ako odradim remont u neovlascenom i bez atesta, mozda prodjem jeftinije.

Keka

A ako nije membrana? Onda ce biti skuplje.

Kao sto rekoh, mene to podseca na zvuk koji pustaju vodovodne cevi i ventili kad imaju problem sa protokom. Znaci moze da zeza i elektroventil.

Poseta servisu zbog garancije ti ne gine, a kad oni daju svoju ponudu, mozes da razmisljas sta i kako dalje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Kao sto sam i rekao, sumnjam na membranu.
Keka je imao problem sa istegnutom membranom, reseno je njenom zamenom.
U svakom slucaju, prvo servis pa onda ostale solucije.
Grancija je jos vazeca, redovne servise si placao pa nek se oni sada pate sa problemom.

ppejic

Citat: slavko_bgd poslato 14.12.2009. - 12:43
@koznazna:

Ako je do gasnog uređaja takav zvuk može da daje samo isparivač.
Obavezno proveriti !

ppejic

Danas su odradili poduhvat u Dacia servisu.


1. Filter tecne faze ................................ 500 din
2. Filter gasne faze ............................... 1500 din
3. Plinski servis (verovatno rad)................ 1700 din
4. Stelovanje i kalibracija plinskog uredjaja ..     0 din

Ovo pod (4) je otklanjanje nedostaka koje sam naveo u prethodnim postovima (punjenje boce do 25l umesto do 33l, zujanje isparivaca, probleme prilikom prebacivanja na gas) Detalje sta je tacno radjeno znaju samo oni, jer nema specifikacije o tome.

Za sada ne primecujem nista od prethodno opisanih problema.

Branislav-NIŠ

Prekjuce 14.05.2012. osetio sam blagi miris plina u kabini vozila.
Juce osetio jos intenzivniji miris plina u kabini,otvorio haubu,miris dolazi iz pravca isparivaca.Auto poceo da radi nemirno i da se gasi na semaforu.
Danas pravac servis,na moje iznenadjenje puko je filter gasne faze bas tamo gde je pertlovan sa spoljne strane.Bio je okrenut na dole pa ga ja nisam u prvi mah primetio.
Reakcija servisera:Nisi prvi sa tim problemom,dosla nam je losa serija filtera.Filter zamenili novim i nisu nista naplatili jer sam sa proslim preso 2800km.(skoro je rqdjen servis).

Raja

Bez želje da ti pametujem već samo da obnovimo znanje.

U slučaju da se oseti plin u vozilu, prebacuje se na beMzin i zatvori se dovod plina iz rezervoara.

Keka

Cika Raja je, kao i uvek, u pravu. Pri svakom curenju plina treba zatvoriti oba ventila na boci.

Voleo bih da vidim kako to rade vlasnici Sandera  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!