Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Ja bih kao prvu stvar iskljucio dizne.
Ako nisu dizne, menjaj uredjaj.

Boka

#16
Majstor u Vlasotincu je ovlasceni serviser za BRC uredjaje, ali posto smo mi malo i siromasnija opstina a i jug Srbije, covek u svojoj ponudi ima i jeftinije varijante sekvent uredjaja, za sve dzepove. Video sam da je nekom meganu recimo iz 98 god ugradjivao STAG uredjaj , al nisam pitao ni cene ni nista drugo jer si imam svoj prblem. Majstor je zalazio 10 minuta oko auta, palili smo ga i gasili, video sam da je vadio crevo koje ide iz isparivaca u kuciste filtera za vazduh, i tada mi je i rekao da sednem u auto i kad mi kaze da ugasim auto da to momentalno odradim, a nakon toga opet paljenje i tada mi je rekao da su mi membrane otisle al da je to nesto vrlo malo. E, sad za dizne mi je rekao da nisu , al oticicu sutra i do Leskovca, imaju isto jednog poznatog plinadziju, pa cu da vidim sta ce mi on reci.
Sto se tice uredjaja kojeg mi nudi kao bolje i jeftinije resenje za ubuduce , nov Zavoli, kaze da ce sve to isto raditi kao sto je i dosad radilo na mom autu , potrosnja kaze ista, vuca i snaga ista. Kolko sam video vas predlog je da prihvatim predlog i stavim nov zavoli.
E sad , ima li neko savet sta da pitam sutra majstora u LE vezano za dizne i ceo problem, ili da cutim i da vidim dal ce mi reci  isti kvar. Inace auto sam i sad vozio , i na plin, i sad nema trenutno one lose vuce pri obrtajima od 1500-1900ob., auto lepo vuce i na tim obrtajima. Nekako sam stekao utisak da kad izvuku to crevo iz kucista filtera za vazduh i nakon toga vrate , posle toga auto mi bilje i pali i radi na pomenutim obrtajima.
I da li bi mozda prljavi filteri mozda pravili neki od navedenih problema?

Keka

Filtere menjas na 10-15.000 km i ne razmisljas o cistoci. Filteri prave problem pri velikom protoku gasa=pri velikom broju obrtaja/opterecenju.

Da li si siguran da neko crevo ide od isparivaca do kucista filtera za vazduh?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix


Keka

Koja je funkcija tog BRC-PRC creva?  :ces: Ako je odusak za gas, rasturice usisnu granu ako procuri. Ako je vakuum crevo, tu nije dovoljan vakuum.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Boka

Slikacu par slika, pa cu okaciti.

ppejic


Boka

Pokusavao sam dosad sa ovim novim sajtovima  za slike , al mi nesto ne ide. :( Bio sam navikao na imagehost.org.
Crevo od isparivaca ide u usisnu granu  a ne u kuciste filtera za vazduh , meni je tako izgledalo , tako da je Keka u pravu. :dobro:
Danas sam isao do drugog majstora za gas , neovlasceni servis, ugradjuju druge sisteme al je vlasnik moj dobar drug , tako da mi nije mogao pomoci oko mog BRC sistema jer nema program za njega, al se ponudio da mi zameni oba filtera po nabavnoj ceni. Filter tecne faze je bio bukvalno pocrneo od prljavstine i opiljaka, izgleda kao filter za vazduh samo minijaturan. Nakon toga palimo auto i radi kao sat. Vozikao sam se pola sata po gradu , pri tome sam jedno 10-ak puta zaustavljao auto i gasio ga, palio i sve je radilo bez greske, nije bilo stucanja pri manjim obrtajima. Veceras da upalim auto, nece , opet trazi duze verglanje. :agr: Posto ujutro idem za LE, prebacio sam prekidac na polozaj benzina da mi mozda ujutro ne bi pravio problem, da vidim dali ce kod njih videti gresku na kompjuteru. Da li zeza neka dizna , ili membrane za zamenu.

zac

@Boka, da li si resio problem sa TNG-om?  :friends:

Boka

 :lux:Problem sa TNG-om je resen. Problem je bio u BRC dizni prvoj u nizu koja je i nakon gasenja automobila pustala gas i pravila problem kod paljenja i trokiranja na manjim obrtajima. Stavljena je polovna dizna za 35e i 500din za ruke. Auto opet radi kao i pre , peva. Hvala Kiconixu na savetima koje mi je dao, i naravno bio u pravu. :aplause:
Pitao sam majstore za isparivac BRC, sta kad dodje vreme za zamenu membrana  i dobio odgovor kao u ovlascenom servisu , umesto zamene membrana na BRC isparivacu za iste pare staviti Zavoli isparivac i zaboraviti vise na taj deo i bilo kakav problem sa isparivacem.

drlogan

moj problem sa sistemom
logan 1.6
brc uredjaj presao 230.000 km bez vecih problema
e sad jedno jutro nece da upali i normalno podignem haubu da vidim sta se desava i nakon vizuelne kontrole motora ima sta da vidim--fali 20-tak cm neke zice koje ne znam cemu sluze i jos drugi par zica preseceno
ponovo spojim sve te zice i uspem da upalim ali nece da prebaci na plin
kaze majstor racunar za plinski uredjaj BRC24 crko
resenje problema ili nov --350e ili polovan
normalno da sam za jeftiniju varijantu ali ne mogu da nadjem polovni :banghead:
jel ima neki savet sta mi je ciniti :help:

hobbista

drlogan: Koliko znam, r&r (valjda se tako zove) servis za BRC, na N.Beogradu (ili Zemunu) je popravljao elektroniku - dosta uspesno. To je informacija od pre par godina. Kakvo je sada stanje, ne znam  :ne:


Nego, i mene je poceo da zeza uredjaj (LandiRenzo).
U poslednjih 500-600km, desilo mi se 4-5 puta da kada poteram auto, odnosno kada mi zatreba snage - prebacim u nizu brzinu i nagazim papucicu za gas, prebaci me na benzin i pocne da pisti. Ugasim motor, ponovo upalim, i ponasa se normalno  :ne:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Verovano opao pritisak u rail-u pa misli da nema gasa i prebacuje na beMzin. Kad si menjao filtre?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Redovan sam sa servisima :) Pre 9.000km menjano, sledeci servis za 1.000km.
U svakoj varijanti je motor bio vruc. Prvi put kada mi se desilo, bio je skoro pun rezervoar, a ostali slucajevi su bili na oko pola rezervoara.

Mozda se ulenjio, jer proveravam potrosnju, pa u poslednje vreme vozim u rezimima izmedju 2 i 3.000 obrtaja po gradu   :ne:
Dok sam ga gazio, nisam imao ovakve gremline :D
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Keka

Najverovatnije je neki filter strokav ako nije onda svasta moza, a ne mora bit'!

Citat: drlogan poslato 22.12.2011. - 11:20
vidim--fali 20-tak cm neke zice koje ne znam cemu sluze i jos drugi par zica preseceno
kaze majstor racunar za plinski uredjaj BRC24 crko
jel ima neki savet sta mi je ciniti :help:

Prvo resi te zice. Da sam na tvom mestu, pre svega bi me zanimalo kako je nestalo 20 cm zice i ko je i zasto presekao ostale.

Nesto mi se javlja da ce popravkom zica plin proraditi.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!