Ne prima gas i trza na plinu

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Sto jes, jes.
Filetri ne uticu na rad racunara.
Ako je racunar bio rastelvan, nisu uzrok filteri.
Verovatno su nesto majstori prckali a nisu znali sta.  :ne:

Keka

Ako ima adaptaciju, moze i sam da se rasteluje. Uci pogresno zbog zapusenih filtera.

Jedino sto nisam siguran za Landi da li ima tu opciju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dukati

Kod mene se dešava na Loganu 1.4 MPI sa ugrađenim Lovato gasnim uređajem da auto nakon paljenja i nekih pređenih 200 do 300 metara ugasi, (znači dok je još na benzinu i hladan) čim se zaustavim na prvoj raskrsnici, semforu itd.. nakon puštanja gasa.
Dešava se i da ukoliko se ne zaustavljam, nakon tih recimo 200 do 300 pređenih metara, papučica gasa ne reaguje, i auto se muči jedno par sekundi, i onda ,,potegne,,.
Proveravajući rad motora na gasu rečeno je da oni na kompjuteru ne vide problem i da je tu sve ok.
Zagrejan auto nema taj problem uopšte.
Ima li neko koristan savet da me majstori ne deru kako ko stigne, neku preporuku ili servis?

Hvala unapred. :hall:   

slavko_bgd

Prvo isključi gas i par dana vozi samo na benzin. Ako se problem ne pojavljuje ili se postepeno reši sam od sebe - uzrok je gasni uređaj. Ako se ne reši sam od sebe - pravac bilo koji Reno/Dačija servis da se Clipom prekontrolišu parametri. Ako se ustanovi da je poremećena korekcija ubrizgavanja benzina i motor nakon reseta odmah normalno preoradi - uzrok je gasni uređaj, treba ga proveriti još jednom i pravilno podesiti.

Citat: miki poslato 03.03.2012. - 08:08
Bio sam u servisu u Čačku  u Kotlajić gasu! E to je priča za sebe !!!!.... Kad sam došao  prikačiše na dijagnostiku i rekoše da je računar totalno raštelovan, i da je pored računara verovatno zapušen neki od filtera za koje sam i m rekao da sam ih menjao u Užicu zajedno sa membranama! Kad gle čuda filteri nisu ni pipnuti nego je samo naplaćena zamena!! Sada daca samo prede .
Zamena filtera,uložaka za valtek dizne 50 eura
Možda Kotlajići nisu ništa spektakularno ali posle onih dunstera i prevaranata oni su za mene bogovi
Kotlaji gas  :respect:  :aplause:  :hall:

Biće da je u diznama bio problem. Filteri veze nemaju sa simptomima koje si opisao. I moguće je da je problem nakon remonta isparivača bio u MAP-kompenzaciji, kao što je lepo objasnio bmiillan, pa da ti je to sređeno kod Kotlajića a nije ni pomenuto. U svakom slučaju, važno je da motor prede.

skiter69

ma evo i meni se isto dešava. upalim krenem prebaci na plin,i kod prvog zaustavljanja padnu obrtaji na 0 i ugasi se auto. kada je zagrejan motor prede ko maca. na benzinu nikakav problem. imam landirenzo. dizne nove od pre godinu dana, filteri zamenjeni a problem ostao. u servisu mi rekli da je do lošeg plina,jer stavljaju neki novi aditiv u njega,da bi se osetio,a ovaj navodno stvara neku lepljivu masu pa zalepi"nešto". kada se motor ugreje"smola"se rastopi pa radi normalno. međutim ja nešto ne verujem u ovakvo objašnjenje. šta može biti u pitanju???

slavko_bgd

"To" što se nađe unutar gasne instalacije, smola, katran, "karamela", šta god da je, prolazi kroz filtere gasne faze (od najjeftinijih do najskupljih filtera) i kondenzuje se unutar injektora. Te naslage blokiraju klipove u injektorima. Kada se injektori ugreju - "to" otpusti, odlepi i injektori rade normalno. Kad se "to" ohladi - simptom se ponavlja. Kad se "to" nakupi toliko ili stvrdne toliko da ni grejanje ne pomaže - onda je kraj.

https://www.youtube.com/watch?v=49mqbXtfj7Q od 6:35 ...

Veterinar

Dobro je što se javno priča o problemu. Verujem da će doći do pozitivnog pomaka.

Loganovac

Ovi se bre baš prave blesavi! Pa znali su zbog čega se traži dodatno ispitivanje uzoraka TNG-a a oni proveravaju energetsku vrednost i oktanski broj! :banghead:

Kako bih slatko "podmladio" ljudske resurse u nadležnim institucijama... :gun:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Proveravaju ono sto im je dozvoljeno da proveravaju. U igri su veliki novci i "nezavisna" trzisna inspekcija ne sme da talasa.

Emisija iz priloga je od pre nekoliko meseci, a rezultata jos nema.

Pametnom dosta.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Imamo sve simptome mafijaškog poslovanja, kao da se neko trudi da im da dovoljno vremena a nama ko j*** m****  :cekicem:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

Možda je glupo pitanje:
Da li je RNS ili RNH pokušao samostalno da odradi analizu tih naslaga, obzirom da su najviše oštećeni ovom pojavom?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Raja

Moguće je i da su uradli, ali ćute zbog mira u kući. Vrana vrani oči ne kopa (RNS i RHS protiv NIS i HNI). Mi ćemo još malo da se "gicamo" i stvar će da legne.

dekiv68

Ne znam da li sam ubo pravu temu i da li je već kačeno
Vozači i serviseri tvrde da se automobili u Srbiji sve češće kvare. Otkrili smo UZROK
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/vozaci-i-serviseri-tvrde-da-se-automobili-u-srbiji-sve-cesce-kvare-otkrili-smo-uzrok/bcbcnxf

Veterinar

Prava je tema. U suštini, o tome se u poslednjih nekoliko meseci pisalo i pričalo, ali ne znam šta se zaista uradilo...

saša61beograd

Kod nas je postalo normalno da se skandali na visokom nivou zataškavaju i da niko ne odgovara.Mirko Alvirović je lepo počeo da istražuje,a onda kao da mu je neko rekao da sve zaboravi.Uostalom,čovek je deo sistema i ne sme mnogo da talasa.Opet,stvar je krupna i ja se nadam da se to rešava tamo gde treba (prvenstveno mislim na NIS).I nadam se da će biti rešeno,a možda i jeste sa novim isporukama plina u maloprodaji.Ali da neko javno prizna grešku,to se neće desiti.Da neko ponudi naknadu troškova,ni slučajno.Pa da se makar neko oglasi i da objašnjenje ili se izvini,neće ni to.Jednostavno,problem ne postoji,to se vama pričinjavaju naslage na diznama.