Ne prima gas i trza na plinu

prethodna tema - sledeća tema

miki

Zdravo! Imam problem za koji niko u Užicu ne može da mi pomogne.naime Imam logana 1.4 mpi sa TNG-m Landirezo i događa mi se sledeće: auto na benzin radi kao sat, a kada prebaci na plin on izgubi vuču davanjem papuče gasa ništa se ne događa ne reaguje neće da povuče .Pri naglom davanju gasa na ispod 2500 obrtaja počinje da trza a kada pređe 2500 hiljede obrtaja on povuče, dok pri laganom davanju pedale gasa auto ne trza.Na leru zna da se ugasi  ili da motor radi ne ravnomerno i stresa se a obrtomer ide od 0-800 obrtaja a posle nekoliko trenutaka on se smiri.  

ppejic


miki


ppejic

#3
A da li stelovao ventile nekada?

miki

Ventili naštelovani u sredu i opet isto  danas zamenio svećice i malo je bolje ali opet ne valja

Zoran

Provjeri na boci ventil prema motoru - treba biti odvijen do kraja. Svaka ti čast kako si detaljno i jednostavno opisao kvar.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


Keka

Ocito da ne moze da napravi dobru smesu pri naglom dodavanju gasa, a muci ga i fino doziranje u leru.

Pored membrana mogu biti u pitanju i filteri, dizne, a ako je problem naglo nastao, uzrok moze biti i los gas. Treba proveriti i struju i zupcenje motora.

Problem mora da se isprati softverski, da bi se pronasao kvar u hardveru. Zato potrazi neki servis koji ima interfejs za Landi.

Da li pali check engine?
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


miki

Ovo silno zezanje je i počelo pošto sam promenio membrane ! Zupčenje i struja  su uredu to sam proveravao jedino nisam proverio dali je ventil na boci odvrnut do kraja to idem odmah sada da proverim! chek engine ne pali

bmiillan

moguci problem koji se javio posle zamene membrana je da nisu originalne ili da nije dobro
remontovan isparivac. lici kao da nema vakumsku korekciju pritiska gasa u isparivacu.
pogledaj vakum crevo koje ide na isparivac, ako je na svom mestu, nesto u isparivacu nije
dobro sklopljeno. najbolje bi bilo na dijagnostici za gas videti kakav je pritisak gasa na leru i
prilikom naglog i laganog pritiskanja papucice gasa.
nemoj na silu uzmi veci cekic

kiconix

Ako su membrane promenjene i od tada poceo da se manifestuje problem, problem je resen.
Pravac kod majstora koji je cackao po membranama, ili je ugradio lose membrane ili je zeznuo stvar tokom rada.

miki

Ma ja sam danas bio kod njega ali on reče da ne radi landirenzo! Problem je u tome što je moj šurak terao kola da menja membrane  jer sasm ja radio pa nisam mogao da stignem moram da sačekam subotu kada smo obojica slobodni i da zajedno odemo kod njega!

Loganovac

Izgleda da od onda više ne radi Landirenzo...  :Smiley:  :bonk:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

miki

 Bio sam u servisu u Čačku  u Kotlajić gasu! E to je priča za sebe !!!!
Ljudi ljubazni,profesionalni a što je najbitnije stručni!! Čim sam im rekao da zovem i z Užica rekli su mi da ne moram da zakazujem nego da im se samo javim  dan ranije kad planiram da dodjem kod njih da bi mogli da me planiraju. Kad sam došao  prikačiše na dijagnostiku i rekoše da je računar totalno raštelovan, i da je pored računara verovatno zapušen neki od filtera za koje sam i m rekao da sam ih menjao u Užicu zajedno sa membranama! Kad gle čuda filteri nisu ni pipnuti nego je samo naplaćena zamena!! Sada daca samo prede .
Zamena filtera,uložaka za valtek dizne 50 eura
Možda Kotlajići nisu ništa spektakularno ali posle onih dunstera i prevaranata oni su za mene bogovi
Kotlaji gas  :respect:  :aplause:  :hall:

Loganovac

Menjani ili ne, filtri sigurno nisu bili uzrok onakvom ponašanju motora.
Drago mi je da si rešio problem.  :to:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.