Vek trajanja i zamena gasnih dizni

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

mozemo li saznati gde je taj servis i posto ciste dizne, nova je stvarno preskupa 105 e pa x 4 nadaj boze??
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Dragan

#16
To je servis u Sevojnu sa klasičnom opremom za čišćenje benzinskih dizni. Ako nekom treba telefon poslaću e-mailom.
Cena 1000 RSD.

dejanp011

 :help: Možda nije za ovu temu, ali ako neko zna gde ima da se kupe Landirenzo dizne za TNG  :help:

Dusko

Pokušaj ovde: EKOLUKA KEY DOO
tel: +381 34 310-141, +381 34-310-129
Kneza Mihaila 278
34000 Kragujevac

dejanp011


Dragan

Probaj Darko (Saša) za plin u Sevojnu 069 1492614

dsit

Kod mene je ugradjena varijanta tomaseto/ac a na diznama pise valtec. 53.000km sam presao od ugradnje,svakih 10-12.000km menjam filtere i to je to za sada. Nije bilo nikakvih nepravilnosti osim sto primecujem da je isparivac onako sav kao zamascen pa kad se nalepi prasina ne izgleda lepo.
Al,pi pu da ne ureknem ok radi. Na sluzbenim kolima imam isti uredjaj i posle nekih 70.000km od ugradnje je poceo da zeza. Zamenjen je ceo isparivac i 4 dizne st je sa uslugom izaslo nekih 14.000din pre oko 2 god.

dejanp011

Ja imam Landirezo i MED dizne, na 83.000 mi se prekinuo kabl do jedne dizne, pa su me pojedinci ubedjivali da je dizna otisla, da nisam procitao za jednog majstora ovde na forumu, koji je pregledao kompletan uredjaj na kolima i ustanovio da se zica prekinula, olaksali bi me bar za 60e, ovako zahvaljujuci njemu i njegovom postenju prosao sam sa minimalnim troskovima.

bocca

ovo je najpribliznija tema koju sam pronasao za moje pitanje. interesuje me, ako neko zna da mi pomogne, kakve su kod landirenza zelene a kakve bele gasne dizne??? kakva je razlika? mozda Slavko? hvala puno unapred.

slavko_bgd

MED dizne su identične po konstrukciji a svrstane su u 3 klase prema snazi motora po cilindru u kW:
Zelene (SMALL) < 18 kW/cil
Crne (MEDIUM)  od 15 do 25kW/cil
Bele (BIG) od 22 do 40 kW/cil.

Drugim rečima, razlika između dizni je u protoku gasa u jedinici vremena.

Loganovac

Brzo, precizno, j*bitačno...   :too:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

bocca

hvala! pitao sam zato sto su na moj auto od 64kw (87ks), postavljene te bele dizne. dijagnostika je pokazala da je sve ok i za sada sve normalno radi ( 2 dana ). sta mogu sa njima da ocekujem? hvala unapred

slavko_bgd

Nema na čemu. Ne znam šta možete da očekujete iz razloga što niko nikada na motor od 67kW nije stavljao bele dizne. Po pravilu na taj motor idu zelene (SMALL) dizne a mogu da idu i crne (MEDIUM). Zbog mogućnosti kontrolera i relativno velike brzine MED dizni, motori sa snagom koja je na granici između dve klase mogu da se podese da rade dobro ali po pravilu se dešava da gasne dizne na praznom hodu i u nekim režimima male snage rade u području koje baš i nije najoptimalnije ni za njih ni za motor. Lično bih voleo da vidim to podešavanje sa belim diznama na vašem motoru. Ako se ne daj Bože uskoro desi da hladan motor neće da pali na benzin ili da dijagnostika počne da prijavljuje greške smeše ili katalizatora -javite se pa da pomažemo.

Setovi Landirenzo sa zelenim (SMALL) diznama su za motore od 4 cilindra u rasponu od 40 - 75kW, sa MEDIUM od 60-110kW (bez obzira što su deklarisane 15-25kw/cil) i sa belim (BIG) diznama od 110-160kW. I naravno uslov je da je ubrizgavanje sekvencijalno (svaki cilindar pojedinačno). Ako je ubrizgavanje semisequential ili fullgroup, biraju se dizne za klasu ili 2 manje za iste raspone snage ili se motor ne konvertuje tim uređajem.

bocca

ajde, videcemo. za sada se ustvari desila jedna nepravilnost. kada je nestalo gasa tj nestajalo gasa, nije prebacio na benzin nego je stucuo par puta pa se i ugasio. sam sam prebacio na benzin, kasnije sipao gas i opet sve radilo normalno. ovih dana cu videti i potrosnju. pozdrav

Csaba

U ponedeljak sam odradio redovan servis na 100 000km, i ne redovnu ali preko potrebnu zamenu 3. i 4. dizne. Naime zadnjih par meseci,motor je počeo intenzivno da trokira i da se muči, uz light show chek engine lampice. Čim sam uterao kola kod majstora odmah je konstatovao da bar jedna dizna ne valja, a dijagnostikom su utvrdili da su u pitanju dve dizne (inače zelene, MED-ove, 75e po komadu-kad mi je majstor rekao konačnu cifru, zamalo da i ja pozelenim) Još mi je savetovao da ako je moguće sipam uvek na OMV-u gde citiram: "plin nije nekog kvaliteta ali nema prljavštine". Čovek vozi Renault Lagunu i to je njegovo iskustvo, a ja sipam gde god stignem,(uglavnom privatnici sa NIS-ovim plinom) a i najbliža OMV pumpa mi je na 45km :bonk: