Vek trajanja i zamena gasnih dizni

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Koliko sam stigao u Grčku poče da trza čim prebaci na plin i da pali Check Engine lampicu! Na benzinu radi potpuno normalno. U Grčkoj se ne vozi na TNG pa nema ni servisa - proverio sam odmah u BRC servisnoj knjižici. A garancija istekla početkom juna! Šta ću - prebacim na benzin i tako narednih više od 1000km! :banghead: Za to vreme sam nekoliko puta pokušavao da prebacim na plin - ništa, isto radi. Naravno da sam odmah vizualno proverio sve spojeve i stanje kablova - šta sam drugo mogao?
Juče pozovem glavnog čoveka u BRC Gas Equipment d.o.o. (kažu da je tehnički direktor) - čoveka sam upoznao još pre ugradnje uređaja pre dve godine i ukratko mu izložim svoj slučaj, kažem da sam skoro bio na redovnom servisu, da je prošlo dve godine od ugradnje (taman je tolika garancija) i čovek mi zakaže za danas u 10 u Ugrinovačkoj u Zemunu. Odem tamo - čovek veoma ljubazan kao i pre, pita me da li je palio check engine lampicu. Kažem da jeste. Okači se na Renoov kompjuter, radio šta je radio i kaže mi da moram malo da sačekam da se oslobodi kanal i da će brzo rešiti problem. Uteram auto, okače BRC dijagnostiku i za 20 sekundi pronađu da treća dizna ne radi. Zameni diznu, upalim auto, odradi brzo mapiranje - reprogramiranje (gas-benzin-gas-benzin), upiše u servisnu knjižicu zamenu dizne, pruži mi ruku i kaže - vidimo se na 40.000km, srećan put! Ja ga gledam belo i tek onda shvatim da BRC baš i nije takav PRC kao što moj prijatelj Keka kaže - jesam iznenađen otkazom dizne na 22.000km (trebalo bi da traju duže od ostalih, kao radni vek im je 150.000, znam da je Kiconix menjao jednu na 55.000km po "simboličnoj" ceni od 80EUR...), ali sam takođe bio jako prijatno iznenađen ljubaznošću i razumevanjem čoveka koji predstavlja BRC u Srbiji. Pretpostavljam da je logika jednostavna - pa zar nije dosta što sam platio najskuplji uređaj, redovno ga servisirao i doživeo blagi šok njegovim otkazom baš na teritoriji gde nema pomoći, vozio više od 1000km na benzin kao da nemam gasni uređaj (ne svojom krivicom, a samo to me košta 40-50 EUR), izgubio dan da odem u Zemun, da dodam još i opšte poznatu činjenicu da sam takve sreće da je to moralo da se desi nepune tri nedelje po isteku dvogodišnje garancije, nego treba još i da me ošišaju za najskuplju diznu na svetu! Svaka mu čast, ovim gestom je učinio da sam zaboravio celu zajebanciju i ponovo sam zadovoljni korisnik BRC gasnog sistema, samo što više neću da ga hvalim - čisto protiv uroka.  :dobro:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

krle


Keka

 :respect:
Lepo od njih, ali BRC-PRC bolje da do svega toga nije doslo.
Ja sam presao 21.500 km od ugradnje, od sada idem na put sa najmanje pola rezerv'ara beMzina.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Ma jok, ima beMzina gde god hoćeš da naliješ, samo da su ti dizne pročišćene! :wink:
:offtopic:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

naca24

Citat: Loganovac poslato 07.07.2009. - 16:49
Koliko sam stigao u Grčku poče da trza čim prebaci na plin i da pali Check Engine lampicu! Na benzinu radi potpuno normalno.

i za 20 sekundi pronađu da treća dizna ne radi. Zameni diznu, upalim auto, odradi brzo mapiranje - reprogramiranje (gas-benzin-gas-benzin), upiše u servisnu knjižicu zamenu dizne, pruži mi ruku i kaže - vidimo se na 40.000km, srećan put! :

Isto se i meni desilo....

Crkla je 3-dizna .....nemam sliku ali dugacka je 2-3 cm i mislim da ima 2 rupice...da li se nalazi na elektroventilu ili gde ne znam  ...

...(imam - Zavoli plinski uredjaj)

Cena joj je bila u martu ove godine oko 1000 dinara....

Majtor je odmah rekao sta je ne otvarajuci motor

Posle 35000km na gas, neka na tome i zavrsi

Inace redovno servisiram auto, i menjam te filtere (benzinske i gasne) , ulje,...na 10000km

Pa me interesuje sada... Da li se menjanju membrane za isprarivacu posle 40000km...(majstor kaze da je to zbog loseg gasa) i da li neko zna cenu?


kiconix

Ja sam pregazi do sada 113k, isparivac nisam dirao (jos).
uredjaj je brc.

bmiillan

zavoli isparivac bi trebalo da izdrzi izmedju 60K i 80K bez remonta. taj isparivac je deklarisan
do 140 KW tako da na motorima manje snage zna da izdrzi i preko 100K bez remonta.
nemoj ga remontovati bez potrebe. ako je problem pritisak gasa to na njemu moze da se podesava.
nemoj na silu uzmi veci cekic

sibelius

narode, trebam malu pomoc
naime, vec par dana me zeza plin na loganu. gasi sam od sebe iako je do tog trenutka radio kao sata i poceo je motor generalno nemirno da radi.odem danas u servis kad mi momak tamo kaze posle 15 minuta drndanja kompjutera da je problem u diznama tj treca dizna zeza krizu.
zna l neko tj mozete li da me uputite gde bih mogao da oteram ljubimca da mi to srede
.ipak to nije zamena filtera,vec malo pipavije,
hvala unapred

Loganovac

U kom servisu si bio? Pretpostavljam da se problem manifestuje u trenutku kad prebaci na gas. Sledeće pitanje je koji plinski uređaj imaš u vozilu i koliko si prešao od ugradnje plina. Trebalo bi da se obratiš servisu koji je ugradio uređaj. Da li ga redovno održavaš i gde?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Milence

Samo mala dopuna @loganovcu, i koji auto voziš, tip i godište da bi slika bila potpuna ( da ne offtopujem samo sam potražio savet iz servisa pa se malo zbunih kada mi rekoše da 1.6 iz 2005 i stariji imaju problema sa TNG što sa diznama i lošim radom motora - što sa ventilima ) izvinjavam se na eventualnom off-u.

Keka

sibelius
Newbie

Offline

Gender:
Age: 32
Location: Beograd
Auto: Dacia Logan 1.4 mpi
Posts: 2


Moj 1.6 iz 2004 nema problema sa diznama, losim radom motora i diznama. Koliko znam ni Kiconix-ov nema problema, tako da su ovo neproverene glasine.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Ja sa tim stvarno nemam problema, Logan 1,6 8v iz 2006.

sibelius

izvinjavam se svima na nepreciznosti u postu
elem, oteram ja auto u ovlasceni servis da mi urade dijagnostiku. odrade ljudi,kazu da su ga tri puta kacili vozili,probavali,j....vali i sve radi kako treba.
pokuim auto, na drugoj krivini prebci na plin,nije potrajalo 10 sekundi ponovo izbaci. zapucam pravo u servis gde sam ugradio plin(Eco Top na dusanovcu),prikace na komp i posle bukvalno tri minuta kazu da je crkla treca dizna.sutradan su mi zamenili,auto samo sto nije pevao.

:offtopic:***ono sto je jako simtpmatcno jeste izgleda kvalitet gasa.ljudi ja vama ne mogu da opisem koja je razlika medju pumpama u bg. na jednoj kad sipam auto prede,na drugoj kao da vozim motokultivator. da bar mozes da uhvatis konstantno da sipas na jednom mestu da te glava ne boli.dva puta je plin ok treci put kao da sam sipao vodu. bog sam zna koliko sam puta isao da mi steluju uredjaj bas iz razloga loseg plina

Andrix

meni se desilo da mi je na 35000 km crkla 4.dizna, otisao u servis gde sam i ugradjivao i zamenili mi sa polovnom za dzabe a nova je 105 e, za sada sve rade i posle 10000 km.Danas sam isao na redovan servis i zateknem coveka kome je takodje crkla brc dizna i to 4.na 60000 km, kazu desava se.Cuo sam se i sa uvoznikom koji je nakada bio u Beogradu u Cvijicevoj ulici, ali je vec par meseci u stecaju, mada vidim pravi se novi sajt. Tu su mi tada rekli da servis gde sam ugradjivao vise brc 2005.g. vise nije ovlascen jer su ubacivali Bugarske i Turske dizne.U istom servisu su mi predlozili da, kada mi je crkla jedna, zamene sve dizne sa injektorom, ali drugog proizvodjaca pa i ako neka posle crkne,menja se samo ulozak od 1000 din.????Kad bi sve to promenio kada bi mi se i isplatio gas, a presao sam do sada ukupno 45000 km.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Dragan

Ovo je moje iskustvo sa BRC diznama. BRC sequent 24 je ugradjen 2005. god na 17 predjenih kilometara. Do sada radjeni redovni servisi na 1000,10 000, 20 000, 40 000 i 66 000 km. Do sada sam presao 73 500km. Problemi su poceli pre 2 meseca .Poceo je auto malo da se trese na ler gasu i na manjim brojevima obrtaja a posebno  po hladnijem vremenu ali samo kada radi na tng i da povremeno trepce lampa za proveru motora.Ovo treptanje se prekidalo dodavanjem gasa.Vremenom je nemiran rad na tng postajao sve izrazeniji a lampa chek angine se palila sve cesce.. Na benzinu nije bilo ovih problema.Do sada sam mogao normalno da vozim po toplom vremenu i kada je automobil dostigao radnu temperaturu ali poslednja dva dana  nemiran rad i trzanje se pojavilo i pri vecem broju obrtaja_ u voznji pa sam zadnja dva dana vozio samo na benzinu.
Danas sam uz pomoc servisera plinskih uredjaja ali ne i BRC_a i bez dijagnostike utvrdio da mi ne radi 4. dizna.Skinuli smo spornu diznu, ocistili je uz pomoc ultrazvucnog cistaca dizni i vratili na svoje mesto. Nakon toga motor je radio normalno, kao i pre bez trzaja i nije palio chek angine lampicu.`
Mozda ce ovo iskustvo nekom biti korisno ali svakako nece da smeta. Nisam do sada procitao da je neko cistio BRC gasne dizne.