Dacia turbo-benzinski motor

prethodna tema - sledeća tema

krle

#15
Nikako.  :Smiley:

Jedino da dođu kod tebe na neki kurs.

neskafa

#16
Citat: saša61beograd poslato 15.06.2011. - 19:38
Vozio sam kratko Škodu Yeti 1,2 tsi i imam utisak da uopšte nema potrebe da se vrti preko 3000o/min,a na 2-2500 "čupa"!
Vozio polo 1.2 TSI i odusevljen sam. Znam da nije sve u obrtnom momentu, ali 175Nm je raspolozivo od 1550 do 4100 obrtaja.  :hihi1:
Citat: zac poslato 15.06.2011. - 20:19

O kakvim emisijama govoris...? TV, radio ili .....   :whistling:
CO2 (g/km)  :zloca:
When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

Daniel

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Daniel

naravno nije dacia, ali je pomenuti turbo benzinac. Nemoj i ti odmah ..........
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Tale

To će biti propast. Ti motori na ravnom mogu da se nose, ali prepadat će se prve uzbrdice koju vide.
Džaba im i 10 turbina kada nemaju kubikaže.
Ti motori u mikro autima da, ali u autu veličine Sandera i logana nikako.

saša61beograd

Benzinci bez turbine imaju budućnost;u muzeju tehnike,zajedno sa dizelima bez turbine.
Pre neki dan po beogradskim brdima Škoda Yeti 1,2tsi:vozi me čovek,a ja gledam šta radi.Obrtaji 1300-2000,a često 5. i 6. uzbrdo!Bez problema.Nadam se da su i Reno turbo-benzinci ovakvi.

Veterinar

Citat: Tale poslato 07.09.2011. - 13:07
Ti motori u mikro autima da, ali u autu veličine Sandera i logana nikako.
Ako 1.2 pokrece Oktaviju, mislim da ce izgurati nekako i Sandero s njim. Ako Sandero pokrece 1.2 16v, pokretace ga jos bolje 1.2 16 v turbo.

Tale

Ne znam, daj bože.
Ali pitanje je šta se postiže sa tim motorom. Taj motor sa turbinom sigurno ne troši puno manje od normanog benzinca veće kubikaže.
Ko hoće svaka čast, ja ispod 1.4 ne bi kupovao.

staracstol

Pa najbolje onda uzeti dvotaktaš  :Smiley:. Pa ti novi kompresor+turbo motori u svakom, ali u svakom mogućem parametru razvaljuju atmosferac. Imaju puno Nm, KS i obrtaja a manje troše od atmosferca iste snage. Vozio sam kumovog (tj njegovog tasta) Yeti 1.2 TSi i onaj anemični 1.4FSi mu nije ne do kolena neg ni do gležnjeva. Bolje ide od Pola 1.4 a teži i veći je.

VeDuS

Ako bude mog`o  LPG cu da razmislim o maloj kubikazi sa turbinom.Koliko je to manja potrosnja?Drasticno ili...?
Vec sam pokrenuo temu o gasu i 1.2 16V ( http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=3380.0) pa ne bih ovde al` videh juce Audi A6 2.4 sa ugradjenim LPG-om ... koji ce njemu turbina a ide i on ko nevreme sto rece neko.

Keka

 :offtopic:

I registracija kosta kao nevreme.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!