Dacia turbo-benzinski motor

prethodna tema - sledeća tema

Keka

#1
Novi Logan 1.2 TCE  :hall:

Ako cena bude povoljna (a kazu da ce biti jeftiniji nego sadasnji Logan), da se ponovim  :whistling:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


neskafa

0.9 TCE (90ks) i 1.2 TCE (115ks).
Motori su modularni i vrlo brzo (za nekoliko sati )moze da se na traci za tocilindricni 0.9 postavi proizvodnja cetvorocilindricnog 1.2
Novi motori ce se ugradjivati i u Dacia vozila (novi Logan) zbog sve strozijih evropskih normi o emisijama.

Da li sam dobro razumeo?
When we are born, we cry that we are come to this great stage of fools.

saša61beograd

Postaće sasvim normalno da solidan porodični auto ima,recimo 800ccm i da ide kao današnji motori od 1600ccm.Pa u Francuskoj već odavno babe idu na pijacu u Kliu 1,2tce i ne znaju šta im je ispod haube.Turbo (nad)punjenje u benzincima će postati redovno kao sad u dizelašima.Ugradnja turba u manje motore je jedini način da se bez gubitka performansi prate nove EURO norme zagađenja.A pošto Reno ne može da zadržava (ne isplati se!) u proizvodnji motore samo za Dačiju,eto nas uskoro u turbo-Dačijama.I to u svim verzijama,ne nekim specijalnim,sportskim.Već sada motor 1,2tce može da "sedne" u Dačije šraf na šraf!Ovi današnji motori će opstati dok ne iscede još neki evro profita iz njih i dok servisi u manje razvijenim tržištima malo ne nauče šta treba.
Svi evropski proizvođači već imaju turbo-benzince manjih zapremina u ponudi.
Ko će da se kladi:od 2013.turbo-Dacije i kod nas!

Zoran

#4
Neće se kladim - jer bih izgubio, mislim da ti je pretpostavka realna.
Sam svoj gazda - vazda.

krle

 :ces: Meni ovo liči na Nisanove motore.

saša61beograd

Neka su i Nisanovi,ali zamisli ovo:pun auto,bez napora petom uz Bubanj potok a ispod haube 900ccm,sa svim prednostima koje nosi mala zapremina; pre svega što ću državi da dam 6-7000din manje za registraciju (dok ne promene obračun taksi i poreza).

Daniel

Wuhu...turbo benzinac :hall:

Samo koliko ce to da kosta!?!
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

hobbista

Bilo kakva turbo egzibicija sa 3 cilindra i malom kubikažom se neće naći u mom voznom parku (bar dok ne pokažu u praksi da mogu preći 150.000 - 200.000 bez većih problema)
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

kiconix

Jedno je sigurno, do 100k ce ici jer su toliko u garanciji, posle toga  :ne:

saša61beograd

Turbo-dizeli rade sa mnogo većom kompresijom od benzinaca pa prelaze preko 300000km,a i tad se javljaju problemi sa turbinom i brizgaljkama,a ne sa blokom ili glavom.Zašto mislite da bi turbo-benzinac kraće trajao?Upravo turbo će mu omogućiti da radi dobro na niskim obrtajima.
Ja sam vrlo konzervativan kad su automobili u pitanju,ali ovaj turbo-trend mi se dopada.Vozio sam kratko Škodu Yeti 1,2 tsi i imam utisak da uopšte nema potrebe da se vrti preko 3000o/min,a na 2-2500 "čupa"!

hobbista

Turbo-dizeli, kao u toj škodi (1.2) prelaze oko 120.000-150.000 ako se "teraju". I, generalna za njih je... prava sitnica.
Inače, činjenica je da idu kao nevreme. Terao sam pola sa takvim motorom pre neku godinu, i zaista je munja od motora.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

krle

Citat: hobbista poslato 15.06.2011. - 18:57
Bilo kakva turbo egzibicija sa 3 cilindra i malom kubikažom se neće naći u mom voznom parku. 


:too: Neće ni kod mene.

zac

Citat: neskafa poslato 15.06.2011. - 16:09
0.9 TCE (90ks) i 1.2 TCE (115ks).
Motori su modularni i vrlo brzo (za nekoliko sati )moze da se na traci za tocilindricni 0.9 postavi proizvodnja cetvorocilindricnog 1.2
Novi motori ce se ugradjivati i u Dacia vozila (novi Logan) zbog sve strozijih evropskih normi o emisijama.

Da li sam dobro razumeo?


O kakvim emisijama govoris...? TV, radio ili .....   :whistling:

Zoran

Ovi sa malo kubika kako bi vukli prikolicu na Kupres ili spuštali sa Ivan Sedla u Konjic kočeći motorom  :c:.
Sam svoj gazda - vazda.