Koji je put do saobracajne sa upisanim TNG sistemom? Atest i kontrolni pregled

prethodna tema - sledeća tema

miki-bgd

Izgleda da iznenadjenja cekaju one koji planiraju da ugrade TNG. Evo dela teksta iz casopisa SAT plus iz januara:






Goky

Svrha te agencije je, koliko se meni čini, prodaja magle!!! Setite se samo onih 570.000 din koji su potrošeni za mirišljavie jelkice :bonk: najmanje novca iz njihovog budžeta je potrošeno na poboljšanje bezbednosti saobraćaja...
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

Keka

Ovo se odnosi na prepravke, odnosno na naknadnu ugradnju TNG uredjaja.

Doduse sajt AMSS-CMV http://www.amss-cmv.co.rs/atestitng.html, odgovor B2, kaze da je procedura ista i za fabricku ugradnju kao i kod naknadne ugradnje, bez obzira sto uvoznik placa posebnu homologaciju za takvo vozilo  :fiju: ali ovo treba uzeti sa rezervom.

Moguce je da su zato (konacno) ponudili Dacia GPL modele sa fabrickim TNG, koji je ~700 evra skuplji u odnosu na isti benzinac, sto je u svakom slucaju manje od sume koju su do sada uzimali za "ovlascenu" naknadnu ugradnju.

Na kraju, evo jedne interesantne price i racunice:

http://www.polovniautomobili.com/wiki-Saveti/isplati-li-se-jos-uvek-ugradnja-auto-gasa.php

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix


Veterinar

Resismo da u sredu ugradimo TNG uredjaj, a onda nabasah na informaciju "Od 12.02.2012 nastupa na snagu novi zakon "O bezbednosti saobracaja". Cene ugradnje, atesta, i zahtev za dobijanje atesta ce biti, mnogo komplikovanije nego do sad. Cena ugradnje bice duplo skuplja... " na stranici http://www.autogas-nitrogt.com/ . Sad se jedim.

ivan-bgd


kiconix



Andrix

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

ppejic

Procitaj malo po forumima o iskustvima ljudi sa tim motorom.

jasho

Mislim da od ovih najava o poskupljenju mogu dve stvari da se desi prva, da stvarno to urade i povećaju cenu ugradnje i atesta, što će da dovede do pada prometa sevisima koji se drže propisa i seljenja ugradnje gasa u totalnu sivu zonu gde će idalje biti 400-500 evra, a atest kao i do sad kome treba imaće ga kome ne treba i neće i to će tako da bude sve dok je ekonomski isplativo voziti na gas i druga opcija da od ovog nema ništa, ali se diže tenzija kao sa auto školama po novom kad su svi nagrnuli da polažu vožnju  :zloca:

Andrix

@PPejic@ jel si mislio na motor 1.2, svaki ima po neku boljku, ali za taj motor u puntu mogu reci da je odlican, sluzbeni puntici sa vise vozaca, svakodnevnim akanjem i voznjom iskljucivo po gradu, hladan start- pun gas, prelaze i preko 250.000 km, nisam verovao dok nisam i sam video
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

ppejic

Osim po ekologiji, 1.2 16V je inferiorniji u odnosu na prastari 1.4 8V

Ako ces bez gasa onda bolje tce

bmiillan

danas će se na sastanku ABS (agencija za bezb. saobr.) i kuća koje rade ateste (AMSS, vinca, mašinski fakult.)
doneti konačana odluka kakva će procedura biti za ugradnju gasa i naravno koliko će to opteretiti džep potrošača.
ABS je van vremena i prostora pa je krenula od odobrenja projekta (100000 din) pa je spuštala valjda nesvsni da
živimo u srbiji a ne u švedskoj. videćemo šta će se rešiti, ugradnja će svakako poskupeti, nadam se ne duplo kao
što je najavljivano. ako bude duplo skuplja retko ko će se odlučivati na ugradnju, što će opet dovesti do toga da
država izgubi neki prihod, jer će mnogi servisi biti zatvoreni.
nemoj na silu uzmi veci cekic

Sir Oliver

Citat: PPejic poslato 12.02.2013. - 12:17
Osim po ekologiji, 1.2 16V je inferiorniji u odnosu na prastari 1.4 8V

Ako ces bez gasa onda bolje tce

Što misliš da je inferiorniji?
I drink to make other people more interesting.