Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

ppejic

To sto su zamazali....zamazali su, ali postoji jedan drugi problem s'tim u vezi. To je tezina creva kojim se sipa TNG. Kada je prikljucak na braniku, on se malo nakrivi, a i crevo je veom ablizu asfalta, a kada je prikljucak na sasiji crevo visi. Da l' se tu nesto dogja sa limom  :ces: ne znam.

I ako je elegantnije resenje, ipak sam za varijantu prikljucka na braniku.

Peja

krle

Opasnije po lim je  kada se pupadžija prilikom tankovanja benzina nasloni na pištolj.

slavko_bgd

Nema nikakve deformacije lima kada je punjač pored ulivnika za benzin. Naravno, pretpostavka je da na pumpama gas toče ljudi a ne volovi. Jedan premaz antikorozivnom bojom i jedan premaz akrilnom bojom je 100%-na zaštita od korozije.
Dodatno, neke atestne kuće traže samo da se bakarna cev za punjenje dodatno obloži gumom ili plastikom da bi se povećala zaštita od erozije i udara(eventualnih udara kamenja i slično).

Meni lično se mnogo više dopada rešenje kao kod kolege "SANDERO 1,4mpi" nego u braniku.Dozvoljeno je i jedno i drugo, stvar je ukusa.

Pozdrav

hobbista

Citat: slavko_bgd poslato 08.12.2009. - 15:45
Jedan premaz antikorozivnom bojom i jedan premaz akrilnom bojom je 100%-na zaštita od korozije.
Jel` da se nadam da je ovo kod mene urađeno  :ces:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

sandero1.4mpi

Lim se tu ne ugiba jer je ocigledno da nije tanak sloj,a i mala je povrsina.Trpi opterecenje,ali ne bas toliko, da moras da busis branik.
Ruzno izgleda priznajte.

slavko_bgd

Citat: hobbista poslato 08.12.2009. - 16:03
Jel` da se nadam da je ovo kod mene urađeno  :ces:
Saznaćeš za par godina. Ako ne zarđa ondak jeste! :fiju:

sandero1.4mpi


stalker

Ja u svom Loganu imam BRC Sequent 24 plinsku instalaciju već skoro dvije godine. Boca je toroidna od 54 l umjesto rezervne gume a nabavio sam onu usku gumu od Meganea da mi zauzima manje mjesta u prtljažniku.
Kad sam ja ugrađivao plin to još nije bilo moguće kod ovlaštenih servisa iako sam od svog servisera imao obećanje da će mi garancija važiti za sve osim ako se na motoru nešto gadno ne dogodi čemu bi uzrok mogao biti upravo plin.
Nisam nigdje primjetio da netko od vas s ugrađenim plinom spominje "Flash lube". Moj instalater mi je preporučio i ugradio taj uređaj za dodatno podmazivanje i hlađenje ventila iako se danas za tu svrhu sve češće koriste "tune up" aditivi koji se ubacuju u plinsku bocu i u benzinski tank.
Čep za točenje je na žalost montiran na braniku jer instalater nije imao onaj mali s adapetrom koji se ugradi pored benzinskog čepa.  :(
Cijena ugradnje je prije dvije godine bila oko 1300 Eura + još nekih 200 -250 Eura za atest što je zanačajno više nego kod vas i treba preći više km da se cijela insvesticija otplati.
Jako sam zadovoljan vožnjom na plin i do sada nisam imao nikakvih problema. Kod vožnje na plin ne osjetim nikakvu promjenu performansi tako da su u ubrzanja i krajnja brzina jednaki vožnji na benzin. 
Moj serviser se auto plinom bavi više od 20 godina i vrhunski je majstor. Kod njega idem na redovne servise svakih 15 -20 kkm (kontrola mape, čišćenje/zamjena filtera) i to najčešće obavi besplatno  :respect: Na moj zahtjev je programirao automatsko prebacivanje na plin kad se postigne temepratura rashladne tekućine od 40 C umjesto tvorničke postavke po kojoj je kod postizanja uvjeta za prebacivanje trebalo motoru dati 2000 o/min da bi prebacio.
Kod nas je ove godine auto plin poskupio puno više u odnosu na benzin i dizel pa je interes za ugradnnju plina drastično opao i veliki broj onih koji ga ugrađuju je zatvorio radnje no unatoč tome cijena instalacije nije značajno pala.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

slavko_bgd

@stalker:

BRC je sasvim korektan uređaj i ako se redovno servisira,nema problema ni sa motorom ni sa uređajem.
Renault Adriatic u Hrvatskoj, kao i Renault Nissan Serbia propisuju LANDIRENZO gasnu opremu.
FlashLube je odličan aditiv, ali je problem njegovo doziranje kod motora sa ubrizgavanjem.Ako ga podesite da snižava temperaturu na visokom opterećenjima, na nižim režimima biće ga previše i postoji opasnost od začepljenja katalizatora.Suprotno,ako ga podesite pravilno na nižim režimima, na velikom opterećenju nema efekta.
TUNAP aditivi su nešto drugo. Oni ne snižavaju temperaturu sagorevanja TNG-a kao FlashLube, već hemijski deluju na oba goriva (i benzin i TNG) a stvaraju zaštitni film na metalnim delovima (prema specifikaciji koju mi je dostavio proizvođač). U Srbiji, od 01.03.2009. upotreba TUNAP aditiva je obavezna za vozila pod garancijom.
Moje lično mišljenje je da je TUNAP nepotreban za motore 1,4 8V, 1,6 8V i 1,6 16V jer je broj mehaničkih problema uzrokovanih gasom zanemarljiv (govorimo o broju od oko 13.000 vozila prepravljenih na gas!!!). Bitnije od TUNAPA je podešavanje zazora ventila na 30kkm,redovna kontrola gasa sa pravilnim podešavanjem i povremena vožnja na benzin.
Pozdrav

sandero1.4mpi

#69
Evo vam jedan mali obrazac u exelu uradjen za preracun troskova ugradnje i potrosnje plina kao i goriva i isplatljivost jednog u odnosu na drugo i povrh svega isplatljivost i vreme otplate uredjaja u odnosu na rezim voznje i potrosnji masine.

http://uploading.com/files/bfb99da3/Preracunavanje%2Bplina%2Bi%2Bnjegova%2Bisplativost%2Bu%2Bodnosu%2Bna%2Bugradnju.xls/

stalker

Evo par sličica kako izgleda moja plinska instalacija, zapravo ono što se od nje vidi pod haubom.



Isparivač je iznad ABS jedinice a pored njega plinski razvod prema injektorima.





Flash Lube dozator za podmazivanje i hlađenje ventila je pored glavnog kočionog cilindra.



BRC plinski kompjuter je smješten pored akumulatora.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Loganovac

A kako kontrolišeš nivo ulja u motoru (rekao bih da smeta senzor na isparivaču)?
I bilo bi lepo da su sličice malo veće rezolucije...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Nisu se bas proslavili ugradnjom, ko god da je radio  :bonk:

Imam utisak da su istresli elemente iz kutije u motorni prostor, da bi lepse legli pod haubom.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DarioGTI

Flash Lube dozator ??? jasno mi je cemu sluzi, ali to prvi put vidim  :ne:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.