Ko je gde ugradio TNG, za koliko para i kako je zadovoljan?

prethodna tema - sledeća tema

david

Ima smisla i boca u gepeku kad je Logan u pitanju zbog fiksnog zadnjeg sedista i moze da se stavi manja boca zbog prostora a i pomeranje r.tocka nije strasno...

Ruskai 940e sa atestom i ventil ispod poklopca do cepa sa rezervoarom a u Hit autu 920e bez atesta i ventil na branik...

VeDuS

David-e evo jos jednom pogledaj ovde http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=584.0
Razlika u tih 20 evra je nista ako uzmes da ti ljudi odrade atest i da ti gospodski stave ventil za punjenje.Nista se ne vidi i kao fabricki.
Mogu ti reci da su mi mnogi pre to hvalili nego sto su nesto pod haubom zagledali. A i danas sutra kad pocnu ovi nasi da drndaju i izmisljaju kojekakve nove propise tipa - te ne moze tu te mora tamo.....da ne bude problem.Mada ako ti urade atest i sa prikljuckom na braniku miran si 10 godina, eeeej  :to:.
Nije to nesto ali ipak... mislim da tako treba.
Jedino ti je moj savet da se raspitas u servisu gde ugradjujes kako ide sa papirima.Da se ne setas bez veze.treba ti uput iz SUP-a da bi kod Ruskaji-a uopste poceli da rade. A uput mozes dobiti samo kad ti daju serijski broj boce i isparivaca.
Kad ga preuzmu u 8 ujutro do 2-3 popodne je sve gotovo.Samo jos sutra odes u SUP po stambilj i .... to je to.
E ..... a onda ..... uzivancija :woo-hoo:.
p.s. i cast naravno  :ziveli: :friends:
pozzzz

Loganovac

#32
Mislim da je dezinformacija da ti treba uput da bi servis krenuo sa ugradnjom.
De facto, u MUP-u treba da se pojaviš posle ugradnje uređaja sa obavljenim delimičnim tehničkim pregledom i registracionim listom na kome piše da je u vozilo ugrađen uređaj za pogon na TNG. Tada podnosiš zahtev za izdavanje uputa za atest (moraš da navedeš kod koje ustanove) - to košta 1410 dinara. Dobijene papire sa atesta nosiš u MUP i oni ti zveknu dva pečata - promene masu praznog vozila pa zveknu pečat i na zadnjoj strani u polju za napomene upišu "Pogon vozilana TNG" i zveknu i tamo pečat.
Da, zaboravio sam, u uputu se uopšte ne pominju tehnički detalji oko ugradnje uređaja, njih to ne interesuje. Papire sa tehničkim podacima i atestom ugrađenih elemenata instalacije (samo boca i isparivač - ne pitaju za multiventil  :ha:) pokazuješ ljudima na atestu i ti podaci ulaze u zapisnik i rešenje koje od njih dobijaš.
:amen:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

david

Ja se polako pripremam i raspitujem gde sta i kako jer cekam Logana a zvao sam Ruskai i cini mi se OK sve mi je objasnjeno u sustini meni je svejedno samo da je dobro a kako mi se cini ti si zadovoljan (VeDus) ili sta predlazes tj koji servis?  :help: :respect:  :hall:  :ziveli:

hobbista

#34
Aj`d ovako (bilo u Bgd-u pre par meseci):
- Ugradis TNG
- Odes na vanredni tehnicki gde ti upisu konstataciju da je ugradjen TNG (posto ti verovatno ne znas da si isti ugradio :D )
- Odes u SUP da ti daju nalog (na osnovu konstatacije u vanrednom tehnickom pregledu)
- Uradis A-test
- Vratis se na tehnicki da stave pecat i upisu podatke iz A-testa u list
- Vratis se u SUP da ti upisu podatke u saobracajnu

Uz svo placanje usput i cekanje redova

Edit: Loganovac, prevideo sam tvoj post :( Ovo dodje kao tvoj eho
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

VeDuS

E pa evo ovako:
Posto j david rekao da je kontaktirao i ovlasceni servis Ruskaji ja sam mu iz prve ruke objasnio kako to tamo ide.
nako kako to kazu hobbista i loganovac - verovatno je tako ali ...
Kod ovog servisa ide onako kako sam vec objasnio i to zato sto ti nemas nikakvog cimanja sa ljudima i ustanovama za izdavanje atesta.Oni ti to sve odrade papiroloski.Tvoje je samo da odes u SUP.Zbog toga to traje mnogo krace i sa manje tvog cekanja po kojekakvim redovima.
Suma sumarum - ima razlicitih puteva ali sve se na kraju svede na isto.Zato prihvatimo svacije iskustvo kao takvo a ne kao dezinformaciju. :hm:

hobbista

Naravno, svako iskustvo je dragoceno. Moj komentar je bio vezan za Bgd. U SUP-u traze list sa vanrednog tehnickog da bi izdali nalog za A-test.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

ppejic

Kada su mi ugrađivali TNG, u zvaničnom servisu, rekli su da očekuju da dobiju neku vrstu navlaki za plinske dizne, kako bi prigušili šteketanje.

Čak i da su dobili tako nešto, da li je pametno "ugraditi" obzirom na grejanje dizni?

Peja

Loganovac

Verovatno je neko mislio o tome, naravno pod uslovom da su navlake originalne. Ipak, ja to ne bih radio. Uostalom, pisao sam već da su mi dizne prilično tihe, nemam pojma o čemu pričate, kakvo štektanje... a na okupljanjima sam slušao i druge, nisam još čuo da su toliko bučne da bi smetalo.
Uostalom, kome su bučne - neka ugasi motor  :Smiley:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

ducha013

Da li je neko ugradio TNG sa kombinacijom TOMASETTO, VALTEC, AC STAG4, boca rez. tocak garancija 2 god? 
Imam ponudu za 480eur. Dajte neko misljenje.

kiconix

Ugradi i vozi, samo proveri da li su svi papiri za atest tu.

VeDuS

Obavio sam i prvi (kontrolni) servis gasa na 1000 km.
U servisu sam se raspitao i rekose mi da se na servisu koji se obavlja na 15000 km menjaju filteri gasne i tecne faze,kontrola na kompu i stelovanje ventila.Cena za to je 3000 dinara.
Ah, da potrosnja mi je do sada:
Na otvorenom ,normalna voznja (do 3000 obrtaja-110km/h) sa jedno 20% gradsko-seoske voznje 7,5-7,7 l , a kad sam imao 80% gradske i 20% otvoreno 9-9,5l

mrprofy

I meni dizne stekcu kao lude :crazy:
To su neke Bosh dizne, sad njih ugradjuju jer su veceg promera-protoka valjda ili slicno, tako je barem meni prezentovano.
Ja sam stavio od Sandera dizelasa filc ispod haube, i u kabini se malo cuju, a van kola se cuje kao Ursus da radi LOL

slavko_bgd

#43
To su "LANDIRENZO -MED " dizne, BOSCH je senzor pritiska i temperature gasa.
"MED" je poznata italijanska fabrika koja proizvodi elektroventile,upravljačku elektroniku,alarme, čak i neke delove avionike... Pre nekog vremena većinski vlasnik akcija postao je LANDIRENZO pa odatle i naziv sa početka posta.
Lupaju i bučne su zato što im je glomazno jezgro unutar uložaka dizni. Kod normalno izolovanih vozila (npr Hyundai Elantra) unutar vozila se ne čuje ništa, van vozila vrlo malo.

Loganovac

Mislim da ne treba da imaš dilemu oko toga, i da treba sa poverenjem da im ostaviš auto. Druga je stvar njihova nedovoljna predusretljivost prema stranci koja se raspituje i hoće im ostavi preko 900EUR. Taj odnos nije isti u svim servisima, stvar je lične kulture, obuke i motivacije osoblja. Ja imam po tom pitanju najpozitivnija moguća iskustva. Dok sam dogovarao ugradnju, pokazali su mi (stavili u ruke) kompletan kit i bocu, odgovorili na sva moja pitanja strpljivo i vrlo ubedljivo. A i posle toga, pisao sam...
Zaključak: konkretno o tom servisu možeš da nađeš pozitivne kritike na forumu, kao i slike ugradnje. Pogledaj i odluči.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.