Dacia Duster

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

99% sam siguran da sam video crnog na Bezaniji preksinoc.

bmiillan

Citat: Darcone poslato 07.06.2010. - 19:56
Felne ko na moskvicu:))) :bonk:

koji je to auto bolji od moskvica?  :Smiley: :Smiley: :Smiley:
nemoj na silu uzmi veci cekic

skiter69

ne znam, kada sam se odlučivao za model,gledao sam i dastera( 4x4),ali se dosta dugo čekalo na njega. medjutim daster u varijanti kao stepway,prednji pogon 1.6, gledano sa strane opreme i cene, meni se više logičnim učinio stepway.
4x4 je već nešto drugo

Svarog

Danas bacih pogled na onog crnog Dustera u AK Voždovac i baš dobro izgleda. Kako su ga stavili u salonu deluje mi baš moćno onako spreda gledano.

Vihor

bio bih vam zahvalan za neku slicicu, nemogu da zamislim kako izgleda crni duster
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Munze

preuzeto sa auto.blog.rs



Duster je premijeru pod znakom rumunske marke Dacia imao početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, kada je potvrđeno da će se u određenim zemljama prodavati i kao Renault.

U međuvremenu je objavljen i prvi set slika Dustera sa znakom Renaulta. Renault Duster će se naime od ovog meseca prodavati na tržištima Ukrajine, Izraela, Jordana, Sirije, Egipta, Libana i u pojedinim afričkim zemljama, a od 2011. biće dostupan i kupcima u Brazilu, Argentini, Meksiku i Čileu.



Ovde međutim još nije kraj igrama sa imenima. Nedavno su britanski sajtovi pisali da bi Duster na nekim tržištima mogao da se prodaje i sa znakom japanskog Nissana.

Tačnije, mogućnost prodaje pod značkom Nissana se pominje za ona tržišta gde je Nissan prisutan a Renault nije. Ovo potonje se pre svega odnosi na SAD, što znači da bi se, u slučaju da Francuzi Duster ponude i Amerikancima, ovaj kompaktni SUV tamo mogao prodavati kao Nissan (to isto važi i za neke afričke zemlje).

U svakom slučaju, prodaja Dustera sa znakom Nissana u stvari i ne bi bila neko iznenađenje, budući da se, primera radi, Logan meksičkim kupcima već nudi kao Nissan Aprio.




Ovde i podsećanje da je Duster dugačak 431 cm, širok 182 cm, klirens iznosi 200 mm, dok je zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji 475 litara (sa oborenim zadnjim sedištima volumen raste na 1600 litara). Motori su 1.6 16V benzinac sa 110KS i 1.5 dCi dizelaš u varijantama od 86KS i 109KS.

Veterinar

Vise necu ovako pisati, posto cu zbog toga ocito morati svakodnevno da postujem na isti nacin, ali danas sam video dva siva Dustera. Jedan je isao ka Zrenjaninu, jedan sam video na Karaburmi. Krenulo je...

DarioGTI

bolje mu stoji DACIA logo  :too: :ziveli:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

samsung

pozdrav iz St.Pazove

bocca

evo vec mesec dana sam ponosni vlasnik jednog stepway-a, zadovoljan, a sam sebi sam obecao da cu ga voziti najmanje 10 godina, jer i nisam u fazonu da svako malo menjam kola. al ne lezi vraze... bio u utorak do novoga sada i u povratku da svratim do salona samo da pogledam dustera. ispred, napolju, stoji jedan braon, redovne felne, totalno razocarenje. ni visok, ni dugacak, ni sirok, ni lep... al udjem u salon (veoma mali prostor), unutra jedan stepway, srebrni, i beli duster sa "look" opremom. stepway pored njega kao da ni ne postoji. odjednom duster ogroman, dominantan... unutra za vozaca i nema puno vise prostora nego u stepway-u, al nema veze. ja se zaljubio na prvi pogled i posle mesec dana vec bih menjao auto. ipak, i da danas kupujem auto, kupio bih isto jer za 4x2 benzinca nisam ni blizu 12000e sa klimom. ostaje samo velika zelja.
p.s lepsi je nego beli ix35

Srkson

#55
Juce sam bio i gledao Dustera u auto kuci Vozdovac. Imaju 2 komada, jedan dizelas u full-u koji kosta cca 17K EUR i jedan sa osnovnom opremom koji mi je delovao jadno.
Ovaj u full-u je zaista prelep i bas mocno izgleda u odnosu na Sandera Stepaway-a, a moze i odmah da se pazari. Sednem unutra i zaista se lepo osecam kad vidim da je plastika poboljsana u odnosu na prethodne modele Logana, mada sam misljenja da su mogli to i mnogo lepse da dizajniraju. Imao sam utisak da je unutra uze nego li u Loganu, mozda gresim.
Mislim se da uzmem 1.6 16V 4x2 + LOOK + Elektricni podizaci zadnjih stakala + Metalik ili posebna boja, medjutim rok isporuke je 120 dana sto mi je nekako mnogo dug period. Sve zajedno je 13.202 EUR. Cena sitnica! :doh: Pitam ih za popust i nece da cuju  :ranting:, kao ovo je nov model i nema popusta, ovo, ono.  :rtfm:

LOOK - bez ovoga nikako! (plus 617 EUR na osnovnu cenu od 12.115 EUR)
Aluminijumski naplatci 16'', spoljni retrovizori i uzdužni krovni nosači u boji mat kroma;
ukrasni prag i zaštitna letva napred / pozadi u boji mat kroma; zatamnjena stakla na
zadnjim vratima, bočna zadnja stakla i zadnje staklo

Citam ovde vase komentare i zabrinjava me gde pisete da je ovaj motor od 105KS slab za ovu karoseriju!? Kao drugo, ako se zaista odlucim da ga porucim voleo bih da vidim u kojoj boji bi ste ga vi porucili. Iskren da budem ova cudna standardna njegova (nit zlatnozelena, braonkastozlatna ili vec kakva je) odlicno mu stoji.


Ajd sad ubedite me da odem do banke i udjem u aranzman za ovo cudo!  :cool:

icatenej

Ja sam u subotu bio u HIT autu na test voznji Dustera... Probao sam model 4x4, dci sa 105 ks, neki visoki paket opreme... Prvo, motor je po meni prava mera za ovaj auto. Naravno, jos bi bilo bolje da je unutra neki dizelas od oko 2000 cm3 sa nekih 150 ks, ali mislim da bi se time pokvarila cela koncepcija ovog automobila. Prvi utisak kada sam krenuo da ga vozim je bilo odsustvo buke. Ne znam sta su sve uradili ali u odnosu na mog Logana kao dupe i uvo... Kao drugi reper mogu recimo da kazem da je drasticno tisi od Opel Astre H 1.7 CDTI koju sluzbeno vozim svaki dan. Dizeli u Opelu gruvaju kao samohodke i u odnosu na to ovaj se prakticno ne cuje...
Primetio sam i nekoliko zanimljivih detalja. Na primer, celom duzinom prednje konzole ka vetrobranu je utisnuta gumena zaptivka/keder kao elemenat dodatnog zatezanja i dampovanja konzole. Znaci, garantujem da sa ovim resenjem nema sanse da konzola protandrka. Ja sam na mom Loganu primenio nesto slicno davno pre nego sto sam video ovo resenje, i to odlicno radi. Mogu samo misliti da fabricko radi jos bolje. Takodje postoje i dodatni kederi na vratima koji efikasno dampuju vrata... Takvih sitnica je jos dosta.
Menjac je sestostepeni, sasvim mekan i precizan. Prva brzina mu je vrlo kratka ali ipak ne mora da se krece iz druge u normalnoj voznji, kako sam negde nedavno procitao... Kada se prebaci u 4x4 i stavi u prvu, stvarno ide sam bez gasa - automatski mu se menja mapa ubrizgavanja, dize ler gas i prakticno imate "puzanje" kao sa reduktorom. Posto sam vozio Nivu, mogu da tvrdim iz licnog iskustva da ce Duster sa odgovarajucim gumama proci preko 99% terena preko kojih prodje i Niva - znaci 4x4 verzija nije klasicna gradska sminkerica vec moze da radi i kao tegleca marva (u onih 1% u korist Nive ubrojao bih odredjene pregibe i slicne pikanterije gde Niva mora biti prohodnija zbog kraceg medjuosovinskog rastojanja i nesto viseg klirensa).
Ako imate neka pitanja vi pitajte, jer ne mogu svega ni da se setim. U svakom slucaju bih voleo da imam taj auto.

Srkson

icatenej, ovo sto si napisao za buku bas me je dodatno ohrabrilo. Verovali ili ne to je moja jedina zamerka za Logana od kada sam ga uzeo imajuci u obzir odnos cena-kvalitet.
Na 120km/h u kabini je zaista nepodnosljivo.
Nema sumnje da po ovome kako si ga doziveo ne bude popularan auto i to na duze staze.

Loganovac

Svaka čast, Icatenej! Ovakvi tekstovi para vrede...  :hall:

@Srkson: to da je u Loganu na 120km/h nepodnošljivo, ne malo, nego si mnogo brate preterao. Sve to ipak zavisi od nivoa opreme kao i od DIY aktivnosti. Mogu da ti kažem da ja uživam i slušam muziku autoputem pri bilo kojoj brzini, obično 120-140km/h, za sada bez ikakvih dodatnih mera za utišavanje, sve je fabričko. Ima ovde par kolega koji su se u to uverili svojim ušima, mogu da posvedoče. S druge strane, uverili smo se takođe šta može da se dobije od Logana 1.4 (Peja) za malu kintu i sa dosta volje - znači, nisam za generalizacije tog tipa.

Da se vratimo na temu - nije čudo niti će bilo koga iznenaditi proboj Duster-a na svetskom tržištu. Pokazaće se opet da je kupovina Dacije bila pravi potez od strane Renoa. Dacia je time postala svetski lider u kvalitetu novih modela vozila za obične smrtnike i to se svakim novim modelom sve više dokazuje. Kad kažem kvalitet, mislim na kvalitet kao meru zadovoljavanja očekivanja kupca. Svi se slažu da za te pare nema boljeg auta. Da se ne bi oko toga suviše raširila rasprava ovde, navešću da jednim od najkvalitetnijih brendova na svetu smatram McDonad's, koji će vam u svakom od svojih xx hiljada restorana u svetu ponuditi identičan hamburger ili pomfrit, uvek istog ukusa i svež, i to već decenijama unazad. Znači, kad naručite Big Mack, uvek tačno znate šta ćete dobiti. Pri tome treba uzeti u obzir da ja lično nešto ne gotivim previše njihovu hranu, ovo je moj objektivan stav.Tako i Dacia, mnogima se Logan nije svideo, ali je 99% vlasnika njime zadovoljno s obzirom na cenu, a svaki novi model sve više ide u pravcu želja i očekivanja ciljne grupe kupaca Dacia vozila, običnih smrtnika. Duster je najnoviji biser u ovoj kolekciji, a siguran sam da se neće na tome zaustaviti.  :to:
Da dodam još da se i ja, koji sam ljubitelj benzinskih motora, potpuno slažem da je dci od 105 konja prava mera za Duster-a, i da bih i ja za njega odabrao baš taj motor.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Danas sam u saobracaju video jednog belog, privlaci paznju, nema sta.