Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

ivan-bgd

Ko je to propisao tj izmislio,glup je ko noć.Samim tim što bi ljudi ,ako je veliki servis na 160000,morali da održavaju vozila u ovl.servisima.I eto njima mnogo više posla.Možda bi i oni korigovali cene,na niže naravno,i svi zadovoljni.Ovako naplaćuju servise makar 50% više,i ljudi jedva čekaju da ih se otkače..... :ne:

Daniel

Taj prvi interval se odnosi na fabricke delove. Zna li se interval drugog velikog servisan
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Aleks

Ma svi intervali su 6 godina ili 160.000km. Mada se tamo retko radi drugi veliki servis.

ex-user

Situacija (u Beogradu) je sledeća: ovlašćeni servisi imaju ponudu (red veličine) ~45.000 din za servis sa Renault delovima, ~35.000 din za servis sa Motrio delovima, ~25.000 din za servis sa nekim zamenskim delovima; ostali servisi (par njih, da ne reklamiram) su ~20.000-30.000 sa zamenskim delovima ("pouzdani", "kvalitetni", "godinu dana garancija").
Uzeću ovlašćeni ali se dvoumim između Motrio i tih zamenskih - ima li neko iskustvo i informaciju koji su to delovi koje nabavljaju, kakav je kvalitet tj. pouzdanost, jednostavno vredi li tih 10.000 din manje ili ne?
bla bla bla

ivan-bgd

S reno delovima dobićeš verovatno 60000 garanciju...sa ovim drugim...nisam siguran.

Aleks

Ovlašćeni servis bi trebalo na sve što ugradi da da neku garanciju. To treba precizirati sa samim servisom.

Keka

Ni jedna od tih ponuda nije kompletan veliki servis.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mladja73

Došlo vreme da se pripremam za drugi veliki servis. Ima li neko iskustveni savet koje su aftermarkt vodene pumpe trenutno najbolje? Isto pitanje za kaiševe i španer.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

saša61beograd

#1343
Da sad radim veliki servis uradio bih ovako:set zupčastog Gates ili Dayco,mislim da su egal u svakom pogledu.Linijski kaiš Hutchinson.Vodena pumpa Meteli ili KWP,koji je podbrend Metelia.Možda čak i ceo kit KWP sa zupčastim;pre nekog vremena je "Panter" peklamirao ove komplete po nekoj pristojnoj ceni.Obavezno bih izbegao Valeo i SKF pumpe i naročito pumpe koje nemaju gumeni dihtung,nego se dihtuju diht masom.
Španer linijskog kaiša?Verovatno bih samo zamenio koturače (SNR.Koyo,recimo).
U obzir bih uzeo i kit Conti-Tech,ako si ljubitelj "Made in Germany".
Dayco ima zupčaste u "HT" varijanti,sa teflonskom oblogom bele boje.Meni su onomad stavili takav.Piše na netu da je izdržljiviji od standardnog,a košta skoro isto kao običan.

hobbista

KWP set ima njihovu pumpu vode i Conti ili Gates set ZK, što je i moja preporuka.
Druga opcija je KWP ili Metelli pumpa i Gates, Conti, Hutchinson, INA set ZK.
Sa Dayco setom ZK nisam imao problema, ali su im PK postali tragično loši. Nekoliko puta sam dobio PK sa plićim kanalima, pa su ih remenice pocepale. Sada postanu plastični posle 10-tak hiljada km  :bonk:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

mladja73

Hvala na savetima. Krecem polako u nabavku.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Daniel

A sta je sa "original" delovima za veliki servis? Iskustva?
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

speedo

Original su dobri, samo imaju i original cijenu.

Kakvo je mišljenje o SKF setovima? Konkretno, to je jedina vodena pumpa koja ima dihtung kao i fabrička ugradnja. Kod drugih pumpi ide ili diht masa ili malo drugačiji dihtung.

speedo

SKF pumpa dolazi sa tim silikonom, na to sam i mislio, kao i fabrička pumpa. Barem za ovaj noviji tip razvoda.
Slika moje pumpe iz fabričke ugradnje.

dekiv68

Mene muči jedno pitanje, a to je zašto ova pumpa mora da se menja (tj. veliki servis radi) na 60.000 km (na tako maloj kilometraži) za Sandera i Logane starije generacije. Čini mi se da to nije tako na istim Dacijinim autima druge generacije tj. da je interval velikog servisa (zamene vodene pumpe) značajno produžen.
:offtopic: U uputstvu na engleskom jeziku za Punto 1.2 8v stoji da veliki servis (sa zamenom vodene pumpe) ide nakon 120.000 km. Čak ni na Floridi nikada nisam menjao vodenu pumpu nakon 18 godina.