Redovni servis TNG uređaja

prethodna tema - sledeća tema

markonikolic83

Malo da ozivim temu.Odradjen redovan servis gasnog uredjaja kod Francuza u Jagodini.Cena 2200 din.Zamenjeni filteri i uradjena dijagnostika.Sticajem okolnosti sam se nasao tamo i to odradio.

Raja

Odrađen redovan servis za TNG, promenjeni filteri i uključena makina na "blesimetar". Sve je ok. Pane ag N.Bgd cifra 3100 dinara.

bocca

juce u kamenici, servis ruskai, odradim prvi servis gasnog uredjaja na 15000km. filter tecne faze, filter gasne faze, podesavanje zazora ventila i sipani aditivi. kada sam par dana ranije zvao telefonom rekose mi da ce kostati oko 3500. to je nesto skuplje nego kod drugih ali posto sam tamo ugradio ipak sam se odlucio za njih. ali kada je sve zavrseno sledi i neprijatno iznenadjenje. cena je 5000din!!!!!!!! nisu imali nikakve nepredvidjene intervencije pa mi nije jasno kako to da preko telefona nema pojma da svaki servis kosta 5000 a ne 3500. nisam se raspravljao sa njima, samo sam besan otisao. gospodo iz ruskaia, necemo se vise gledati. moje pare od sada idu nekom drugom.

Keka

Stelovanje ventila ne spada u servis TNG uredjaja, a kosta, sa dihtungom, malo vise od razlike koju su ti uzeli u odnosu na dogovoreno.

Kod Dore je redovan servis poskupeo. Sad je 1750 dinara.  :doh:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bocca

koliko je bitno da se na svakom redovnom servisu gasa sistem prikaci na kompjuter? sad mi ide drugi servis na 30.000 i rado bih se odrekao garancije. u vrbasu, u servisu europetrola, mogu mi zameniti filtere ali nemaju kompjuter! da li mi je to pametno? pozdrav

Keka

Sitne su to pare da bi gubio garanciju. Kacenje na kompjuter je samo kontrola rada uredjaja i ocitavanje eventualnih gresaka. Filteri se mogu zameniti i bez kacenja na kompjuter.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Andrix

u BG u Vojvodjanskoj redovan servis na 40.000 kostao 4.000 d.lepe okrugle cifre.Menjani filteri i kontrolna dijagnostika.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

Juče sam odradio "redovni" servis u EcoForte servisu u Leštanima. Navodnike sam stavio jer kasnim skoro 8000km, trebalo je na 40.000  :c:
Dakle, lepo sam se napričao sa serviserom o tekućoj problematici. Čovek je prva liga.  :to:
Opisao sam mu slučaj http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=2525.msg77266;topicseen#msg77266 . Takođe, rekao sam mu da se par puta, i to u poslednjih desetak dana, deslio da se ugasi pri prebacivanju na gas. Pretpostavio sam da su u pitanju zapušeni filtri, to me je i nateralo da konačno nađem vremena da odem na servis. Kad je skinuo filtre čovek se zabezeknuo koliko su štrokavi! Dakle, ovo je treća zamena filtra gasne faze, a po prvi put se menja filter tečne faze. Ispade da sipam jako loš gas, što se podudara sa mojim iskustvom o nešto povećanoj potrošnji. Čovek potraži po broju šasije i pronađe moj stari registarski broj i nađe tadašnju upload parametara. Baš u tom trenutku pojavi se njihov tehnički direktor, ako se ne varam gospodin Miodrag Petković, čovek koga sam u više navrata ovde ishvalio, prvo me upita kako sam zadovoljan fukcionisanjem uređaja (ja rekoh "prezadovoljan"), pogleda servisnu knjižicu i reče: "Odavno se nismo videli...". Ajde što kasnim 8000km, ali je od poslednjeg servisa prošlo dve i po godine! Objasnio mi je da smo za to vreme propustili tri update-a softvera, jer oni svaki upload šalju u Italiju gde se analizira i njima vraća optimizovana verzija, praktično kastomizovana baš prema vašem automobilu, za sledeći servis. Uz to, dva puta godišnje se besplatno izvršava remapiranje (zimsko/letnje) da bi se uređaj koliko-toliko prilagodio promenjenom odnosu propana i butana u smeši, "slobodno svratite bilo kad nenajavljeni, najbolje na prelascima između zimskog i letnjeg perioda, to je pet minuta posla". Moj komentar je bio da se kod nas ne zna kakva je zimska a kakva letnja smeša. Letos smo imali više propana u smeši nego sad, što je vrhunska budalaština. Čak se od cisterne do cisterne istog isporučioca ovaj odnos često drastično razlikuje. Posle kačenja OBDII dijagnostike pitao me je da li sam imao problema sa paljenjem hladnog motora. Začudio se poprilično kad sam izjavio da uvek kreše iz prve, bez štucanja ili bilo kakvih drugih problema, jer je imao višak gasa pa je ECU kratio impulse benzinskim diznama. Ovo dalje znači da je pri prebacivanju na benzin imao siromašnu smešu, što je krajnje nepovoljno baš u režimu pokretanja hladnog motora. Moj zaključak je da su hidropodizači i 4 nasadne bobine direktno na svećicama odradile posao, jer nije bilo nikakvih problema ni sa zazorom ventila niti sa varnicom, pa čak i hladan motor pali čim namiriše benzin!  :Smiley:

Sve u svemu - začin C. Veoma sam zadovoljan, kao i do sada, izuzetno korektnim odnosom, ljubaznošću i spremnošću da se detalji jasno i efektno razjasne.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Ista prica kao i kod moje zamene membrana.
Isti covek-ista prica.
Fali jos samo jedan podatak, cena?

Loganovac

5000 dinara. Fiksno. Za svaki servis.
E, da. Još mi je na pitanje kada se radi servis isparivača odgovorio da se radi po potrebi i da jedino kod BRC-a ne postoji mogućnost da usled slabljenja membrane dođe do mešanja gasa sa rashladnom tečnošću jer su fizički izdvojeni, tako da u slučaju defekta membrane jedino može da ne radi dobro, druga šteta ne može da se desi - setio sam se nekadašnjeg Kićinog iskustva upravo sa membranom i vožnjom uzbrdo... Takođe, rekao mi je da ima slučajeva službenih vozila na kome nisu rađeni servisi plinskog uređaja i preko 200.000km (imam takve slučajeve u firmi) pa nije dolazilo do proboja membrane. Generalno, kaže, na vozilima koja se dosta voze (ne kao moj slučaj) membrana traje između 180 i 260 kkm. Od reči do reči.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

zac

#55
Da li je neko od vas nekada racunao realnu ustedu voznje na TNG, sobzirom da placate posebno redovne servise motora + redovne servise TNG-a.   Da li tu ima ustede, ustvari?   :ces:

PS. Na koliko Km. se uopste radi servis TNG-a

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

  :to: Pogledao, ok ko prelazi vecu kilometrazu. Meni sa 6-8000 km + godisnje + ugradnja istog, sigurno se ne isplati.

Loganovac

:suicide:

Ne branim da misliš šta god hoćeš, ali za 7000km godišnje imaš ukupan trošak za benzin (7L/100km) 490*138=67,620 dinara. Za istu kilometražu na plinu (8L/100km) 560*69=38640 dinara. Dodaj tu još i potrošnju benzina za potpalu, paušal oko 50l 50*138=6900 i još trećinu cene servisa koji se radi na svakih 20.000km, dakle još 1700dinara, dolaziš do cifre od 47.240 dinara godišnje. Malo li je 200EUR godišnje uštede, čak i sa tako malom kilometražom? Ako uzmeš u obzir da "kršten" uređaj možeš da ugradiš za 650EUR + 50EUR atest, zaključićeš da ti se ugradnja isplati već na prvom tankovanju kad ga za 2500 dinara napuniš do vrha, a da ti uređaj posle neke 3,5 godine ostaje džabe, kao da ga nisi ni kupovao. Od tog trenutka smatraćeš da se voziš "upola cene", a prijatno ćeš se iznenaditi kad budeš prodavao kola pa i za taj uređaj uzmeš koju stotinu evra. Ovo sam napisao nekoliko puta, ali obećavam da je ovo poslednji put. Svako ima pravo da misli šta god hoće.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Citat: Loganovac poslato 12.01.2012. - 22:06
E, da. Još mi je na pitanje kada se radi servis isparivača odgovorio da se radi po potrebi i da jedino kod BRC-a ne postoji mogućnost da usled slabljenja membrane dođe do mešanja gasa sa rashladnom tečnošću jer su fizički izdvojeni, tako da u slučaju defekta membrane jedino može da ne radi dobro, druga šteta ne može da se desi - setio sam se nekadašnjeg Kićinog iskustva upravo sa membranom i vožnjom uzbrdo... Takođe, rekao mi je da ima slučajeva službenih vozila na kome nisu rađeni servisi plinskog uređaja i preko 200.000km (imam takve slučajeve u firmi) pa nije dolazilo do proboja membrane. Generalno, kaže, na vozilima koja se dosta voze (ne kao moj slučaj) membrana traje između 180 i 260 kkm. Od reči do reči.

Istu konstrukciju i performanse,osim BRC-a, imaju i LR LI02, IG1, LI10... I viđao sam takvu konstrukciju isparivača i kod drugih proizvođača, da sad ne nabrajam. Trajnost i performanse dobrih isparivača su otprilike slične i to se dokazalo u praksi. Kada pišem "performanse" mislim na stabilnost pritiska, brzinu promene pritiska i izmenu toplote (srpski: grejanje gasa).

Pozdrav