Redovni servis TNG uređaja

prethodna tema - sledeća tema

Keka

@ svi: Keki niko nije kriv sto je intelektualac i sto ne moze da se poziva na garantni period.

:offtopic: Lepo mi je mama govorila da idem za automehanicara, ali ne,  ja hocu da budem seoski vrac i travar  :psiho:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Prema mojoj računici, kod Dore si još u garanciji, ili se varam?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Uh sad si me bacio u enigmu, ne secam se, a mrzi me da silazim dole po kisi. Mislim da nisam, ali za 1500 din necu da se zezam   :cool:

Da dere kao ovi majstori po Bg, to bi bila druga prica.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mladen895

Danas sam zavrsio atest bez problema, a juce skoknem do majstora da vidi situaciju posle 30 000.Kaze covek da nema tu sta da gleda i posavetuje me da kopiram papir od boce i uredjaja da se ne setam tamo amo.Nije hteo ni haubu da otvori. :-)1
Kad se mora,sve  je tesko.

Keka

Posle 30.000 km nema sta da se gleda, nego treba da se zasucu rukavi i da se radi na promeni filtera tecne i gasne faze.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mladen895

#35
Kad on nije hteo da ih menja sto ja da se guram.Valjda ce da izdrze do proleca,ako se zapuse teram na benzin. :place:
Kad se mora,sve  je tesko.

slavko_bgd

@KOVDEJAN

Pozdrav Dejane, evo kratkih odgovora na tvoja pitanja:

1.Kao i za svaki drugi proizvod servisiranje u garantnom roku vrši ovlašćeno pravno lice u skladu sa garantnim uslovima. Overena garantna knjižica služi kao dokaz da su ispoštovani garantni uslovi;
2.ranije garantne knjižice koje smo davali našim korisnicima bile su opšteg karaktera i "pokrivale"  su sve uređaje koje smo tada prodavali i ugrađivali. U osnovi, ta knjižica je bila prevod originala. Vremenom, kako smo sklapali ugovore sa uvoznicima, prodavcima, dilerima i dr menjali su se zahtevi prema nama a mi smo prilagođavali garantne knjižice traženim uslovima. Ukoliko u knjižici nema više mesta za evidentiranje,knjižica se menja ili joj se pridodaje nova.Radni nalog servisa u kojem piše datum, kilometraža,podaci o vozilu i vrsta usluge uz fiskalni račun je za nas dovoljan dokaz da je vozilo redovno servisirano.Zamena delova ili bilo kakva besplatna intervencija nije moguća bez garantne knjižice. Konkretno, za RNS važi sledeće:
-vozila na gas ugrađen do 28.02.2009 godine servisiraju se na 10K km i tolerišemo 1000 km odstupanje (ranije ili kasnije)
-vozila na gas ugrađen od 01.03.2009 godine servisiraju se na 15K km sa istom tolerancijom ali uz obaveznu upotrebu aditiva TUNAP( o tome sam već pisao);
3. Ne znam koju gar.knjižicu imaš tako da je moguće odstupanje.Takođe, servisna mreža se menjala i menja se.Nisu svi Reno-Dacia servisi ovlašćeni za servisiranje vozila na gas i gasnog uređaja i tačan spisak možete dobiti na 034/310-129(Kragujevac) ili 011/3860-163 (ja i moje kolege u BG).
Kad budeš došao na sledeći servis ispričaćemo se detaljno na ovu temu.
Pozdrav!

markonikolic83

Odradjen drugi redovan servis na 20000 km,zamenjeni filteri tecne i gasne faze,uradjena dijagnostika,ispitana instalacija.Cena 3500 din,servis Eko Luka Kragujevac. :dobro:

mladen895

38 ooo i nista nije radjeno ni gledano. :dobro:
Kad se mora,sve  je tesko.

Loganovac

#39
Moram da kažem da mi se to ne sviđa, suviše me podseća na ono "teraj magare dok ne crkne", odnosno na ponosne vlasnike golova dvojki i raznih modela Opelovih vozila (kadeti...). Moj pristup je - preventivno održavanje, kao što je i propisano. Pre ili kasnije se ispostavi da je to ipak najoptimalniji odnos troškova, performansi i životnog veka vozila. Obim i interval ovih aktivnosti izrađen je u skladu sa višegodišnjim iskustvom, na osnovu decenijskog praćenja intenziteta i vrste otkaza na ogromnom broju vozila uz pomoć statistike. Prisetimo se slučaja vodene pumpe na našim vozilima - većina tvrdi da je procurela ubrzo posle 60.000km ukoliko nije zamenjena na velikom servisu. Naravno da ima slučajeva da je "gurala" znatno duže, ali ono što je važno je da joj verovatnoća otkaza eksponencijalno raste posle velikog servisa i zato se preporučuje njena preventivna zamena. Da ne pominjem koliko može da "košta" otkaz u odsudnom trenutku ili koliku štetu na vozilu može da prouzrokuje neblagovremeno odrađena preventiva. Pričam o održavanju generalno, princip je isti bilo da je u pitanju motor ili TNG uređaj. Zašto menjamo filtar vazduha a nećemo filtre gasa? Zašto radimo male i velike servise na motoru a nećemo da servisiramo isparivač? Ne smatram odgovorom činjenicu da motor može da radi i bez TNG uređaja, jer po meni auto nije ispravan ako mu svi sklopovi nisu ispravni i pouzdani, znači adekvatno održavani.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

Po toj logici sam trebao do sada da izdvojim 4 puta po 3500 , a to mi je pola para za komp 3GHz,500 Gb hard,grafika 1 Gb HD...Nema na uredjaju sta da crkne,ako pocne slabije da vuce promenim filtere i teraj. Na Pezou nisam pipao rasprsivac pa necu ni ovde ako se nesto ne desi.Ako zupcasti ide preko vodene pumpe i ja sam za to da se i ona menja na velikom servisu bez obzira na stanje.Ali ono sto ne mora,ne mora... :ne:
Kad se mora,sve  je tesko.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

E bas to, vama je to motorno vozilo a nama magare.

Loganovac

Nekima je kućni (ili predkućni) ljubimac... A taksistima svaka čast, to je pravi test vozila, većeg akanja od njihovog nema nigde. Nije slučajno da sam se baš kod taksista najviše raspitivao kad sam birao auto...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd

Ja tek juce saznao da se na mom motoru menja ulje...i neki filteri.

@mladen895
Servisi žive od vangarantnog održavanja i popravki.
Redovno servisiranje bilo čega je pored preventive i zakonski osnov za ostvarenje garancije.
U ekonomskom smislu, redovno održavanje je osiguranje od štete u slučaju kvara.
Banalno: pukne ti T-račva od gasnog uređaja, motor prokuva i napravi ti štetu od soma evra. Samo te vadi tih 3500 dinara na 10k ili 15k km.
I to je to.Sve drugo je kockanje.