Redovni servis TNG uređaja

prethodna tema - sledeća tema

sandero1.4mpi

Ja sam vec nagurao 10.000 km trebam da radim servis,koliko kosta i sta se menja,jer svi govore nesto razlicito,znam da se menjaju filteri...

Loganovac

To moraš da pitaš u svom servisu, valjda si dobio servisnu knjižicu za uređaj - garancija ti ne važi bez pečata u njoj.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

Ugradio sam Zavoli pre 30 000.Garancija je bezuslovna dve godine bez obzira na kilometrazu.Razmisljam se da ovih dana promenim filtere za plin da me ne zakaci to po mrazu.Na 1000 km sam isao kod majstora na kontrolu,i rece da dodjem samo u slucaju problema, naravno besplatno, a posle dve godine ce da mi uzima meru.
Kad se mora,sve  je tesko.

Loganovac

Jel imaš ti to negde napismeno, ne mogu da verujem da neko daje garanciju bez redovnog održavanja. Pa ti za dve godine možeš da pređeš 200.000km, to mi zvuči neozbiljno...
I kod BRC-a dobijaš 2 godine garancije bez obzira na pređenu kilometražu, ali imaš obavezu redovnog servisiranja prema pređenoj kilometraži, sasvim razumljivo. Pa ko ne pređe puno, nema servisa za to vreme  :ne:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mladen895

Majstor je radio na taksiju,tako da ima razumevanja za problematiku.Nudio mi je nekoliko uredjaja,a ovaj je bio najskuplji uz garanciju 2 godine bez obzira na kilometrazu.Filtere ce da mi naplati,ali mogu i sam da ih menjam.Ako nekoga interesuje poslacu mu broj telefona i atresu. :to:
Kad se mora,sve  je tesko.

sandero1.4mpi

Sada sam dobio informaciju u EkoLuka kej servisu za LandiRenzo
Servis na 10.000km kosta 3.300 din.

Menja se:
-Ulazni filter
-Filter gasne faze
i Kompijutersko stelovanje.

mladen895

Ma daaa...Ja kad bi se tako druzio sa serviserima za ovo i ono ne bi zaradio za leba.Svako treba da naplati svoj rad,ali ne da dere koga stigne. Ne razumem zasto mora da se ponovo steluje posle zamene filtera? Kao kad bi dopumpao gume i otisao na stelovanje trapa. :conf:Po toj logici bi posle svakog sipanja plina morali na stelovanje.Na pezou 405 sa oko 200 000 km nisam nijednom promenio filter,ali sam ga desetak puta otresao da spadnu opiljci.Jedino sam imao problem da nadjem gumicu za dihtovanje izmedju srafa i kucista filtera posto se vremenom ostetila.
Kad se mora,sve  je tesko.

slavko_bgd

@Mladen895

Uređaj koji si imao na predhodnom autu i na ovom koji sada imaš nemaju veze jedan sa drugim, al ajde, nek bude da je isto.
Ne treba štelovanje, ne treba ni zamena filtera, to su stavili bezveze da otimaju pare narodu.
Samo treba da se vozi auto i ništa više.Ne treba ni benzin da se sipa, šta će nam benzin kad imamo plin.
Ne treba ni uljni filter da se menja, i ja ga samo otresem i to je to.
To sa redovnim servisom su izmislili mangupi da otimaju ljudima lebac iz usta...

Pogotovo nemojte da overavate garantne knjižice, to najbolje obožavamo, hi,hi,hi!!!


Keka

Filtere treba menjati, ali mangupi uzimaju 1000-2000 din za ruke, posao od 15 minuta, a to je dnevnica jednog intelektualca.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mladen895

Najcesce ugradjujem MANN filtere na kola a u Logana sipam 5-40,tako da mi nije zao para za nesto sto smatram da je ok.I na pezoa sam ugradio malo bolji uredjaj tako da nisam ni membrane menjao za 4 godine na taksiju.Samo sam tresao filter. :Smiley:
Kad se mora,sve  je tesko.

Loganovac

#25
A Keki ko je kriv što je intelektualac, frizeri recimo zarade 300din/15minuta i to u muškom salonu u provinciji, zamisli tek kako šišaju žene u Knez Mihajlovoj...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

@ Slavko
Pa nemoj odmah drvlje i kamenje, ima istine u onome sto je Mladen rekao, ali ima istine i u tome sto si ti rekao.
Kod mene je s..nje od BRC-a, dobio sam god dana garancije ili 100 k. Danas ima uredjaja koji su duplo jeftiniji a daju duzu garanciju.
PS. Riknula je dizna na 65k, posle nepune dve godine. Cena 85e, sad ti meni reci koliko su dizne za landi ili neki jos jeftiniji uredjaj. Pljackaju nas gde stignu.

kovdejan

Ruku na srce, period zamene filtera od 10.000 km je jako mali!
@Slavko
Bez ljutnje, ja sam uslugama u vašem servisu zadovoljan, ali promena filtera za 3300 dinara je jako visoka. Oba filtera sa štelovanjem motora (odnosno pregledom parametara) u drugim servisima košta oko 2000 dinara, a toliko košta čak i za Landirenzo u pojedinim zvaničnim servisima navedenim u garantnoj knjižici.

slavko_bgd

@Mladen 895 & kiconix:

Nije drvlje i kamenje, samo smo dali malo živosti ovoj raspravi.
U pravu smo i Mladen i ja: kod starih venturi uređaja postoji samo filter u gasnom ventilu (FILTER TEČNE FAZE ili FILTER VISOKOG PRITISKA) koji se menja ili "istresa" kad se zapuši od opiljaka.Krupni opiljci koji su posledica erozije sudova i cevovoda se lako istresaju dok prašina od korozije ostaje u papirnom ulošku i vremenom taj uložak treba zameniti. Stari BRC uređaji si imali samo sito koje se čisti i ne menja se a video sam i neke turske ventile koji u sebi imaju samo namagnetisanu kuglicu (bullshit) sa idejom da se na kuglici skupljaju nečistoće.
Sekvencijalni uređaji po pravilu imaju FILTER GASNE FAZE ili FILTER NISKOG PRITISKA. Njegova uloga je da zadrži nečistoće koje su prošle kroz prvi filter, da zadrži suve karbonske čestice koje nastaju u isparivaču i da zadrži tzv gasni destilat-masnoću koja se normalno javlja u eksploataciji. Od kvaliteta filtera zavisi vek trajanja brizgaljki i cena samog filtera. Cena je od 3 do 25 eur/kom i u Srbiji je izbor ogroman. Mi npr.ne nudimo LANDIRENZO filter jer je preskup, cena je van pameti i ne bih je komentarisao ali nam je LR odobrio da koristimo druga dva brenda koji su jeftiniji a ne zaostaju kvalitetom. Taj filter je poslednja linija odbrane gasnih brizgača. Iz tog razloga potenciramo njihovu redovnu zamenu,znajući i kakav nam je kvalitet gasa.

O cenama servisa i rezervnih delova ne bih da diskutujem, postoje telefoni i svako treba da ide tamo gde je jeftinije i/ili gde je zadovoljan uslugom.To je pravo izbora i ja to apsolutno poštujem.

@kovdejan:

Za Renault-Dacia vozila smo od 01.03.2009 produžili servisni interval na 15K km, sa željom da se na jednom servisu sve odradi ali je RNS nametnuo obavezu upotrebe aditiva za oba goriva, gde set košta cca 60E!!! :ranting: Znajući da je to nepotrebno i da osim redovnog servisa nema potrebe za dodatnim nametima,mi za sada tolerišemo nekorišćenje aditiva i trudimo se da Vam u toku trogodišnje garancije maksimalno izađemo u susret.

Ko ima znanje i uslove da samostalno servisira neka to i radi, niko mu to ne može osporiti. Po kojoj ceni koji servis radi nas ne zanima, čak i da Vam servisiraju vozilo besplatno. Ali, ako Vam nešto "crkne" u toku garantnog roka, budite sigurni da ćete biti isključeni iz garancije ukoliko se niste pridržavali garancijiskih uslova ili Vam je servis neadekvatno servisirao vozilo. Pa to posle raspravite međusobno...U suprotnom slučaju,imate sva prava koja pokrivaju važeći zakoni i garantni uslovi u skladu sa tim istim zakonima. Svako štiti svoje interese a biznis je dobar samo onda kad su svi većim delom zadovoljni.

Reče jedan moj kolega:"Nema zadovoljne žene u braku. Žena može biti samo manje ili više nezadovoljna.Merilo uspeha muža je ako mu je žena što manje nezadovoljna."

p.s
Uvek sam maštao da postanem frizer, on nema šta da upropasti sem izgleda,ušiju i perifernih krvnih sudova!

Pozdrav svima!

kovdejan

@slavko_bgd
Slavko, ukoliko kupujem npr. iste filtere koje vi ugrađujete i menjam ih redovno sam ili u drugom servisu, pretpostavljam da ukoliko u garantnom roku otkažu dizne da neće podlegati garanciji iz dva razloga. Prvi je taj da ga je servisiralo "neovlašćeno" lice, a drugi je što ne mogu bez vašeg pečata ili pečata ovlašćenog servisa da dokažem da je servis obavljan u redovnim intervalima? Zbog toga sam ja do sada servisirao u zvaničnom servisu, a i nastaviću zbog još nekih razloga bar dok ne istekne garancija.

Drugo pitanje je da li je potrebno da se menja garantna knjižica kako bi se u nju upisao novi servisni interval? Pošto mi se redovan servis približio na nekih 1000 km, šta će se desiti ako sačekam još 6000 km pa onda dođem na redovan servis? Odnosno, jel postoji zvaničan dokument koji bi meni ili bilo kome drugom kao korisniku služio kao potvrda da se vozilo redovno servisira po novim pravilima koja su se u međuvremenu promenila?

I treće pitanje, da li su ovlašćeni servisi za plinski uređaj samo oni navedeni u garantoj knjižici ili garancija važi i ukoliko se servis obavlja u okviru zvaničnih servisa RNS?

Pozdrav