Senzor radilice 1.5dci LOGAN

prethodna tema - sledeća tema

dankole

Pozdrav,
tražio po forumu, ali ne mogu naći da je neko možda tačno opisao gde se nalazi senzor radilice na LOGANu 1.5dci (2005.). Nesto sam procitao da se nalazi s desne strane bloka motora i da ulazi u menjac. Gledao sam i usnimio posto je jako nepristupacno, ali ne mogu ni nalik ovom na slici naci... Može pomoć?  :ne:


hobbista

Pogledaj sa zadnje strane. Prepoznaces na slici menjac i turbinu.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

dankole

Malo mi je nejasna slika, ali ovo je znaci sa zadnje strane bloka? i jel ovo slika bas 1.5dci? ne izgleda mi ovaj senzor bas tako?

Keka

Zato sto onaj senzor sa slike koju si okacio jeste za benzinca.

Senzor za dizela izgleda ovako:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dankole

#4
Hvala. Znaci sigurno je taj? jel se ovaj lako vadi? samo sraf da se odvrne? U sustini pretpostavljam da je on problem kako sam citao posto su mi simptomi da kada se zagreje, ugasim ga, posle 5 -10min kad hocu da ga upalim, vergla kao bez goriva, kada zaustavim sa verglanjem pali ko mina. Nema nikakvih problema u radu, palio i na minusu ko od sale.

Nije reklama ali ovde pise da je ovaj za dci? http://www.dacia-delovi.com/?649,davac-impulsa-radilice-(senzor-radilice)1.5-dci-1.9-dti-1.9-dci

hobbista

Hm postavio sam sliku za Dustera, ali je isti motor (K9K).
Vidim da se na netu pojavljuje i jedna i druga varijanta davača  :ces:

U svakom slučaju, davač čita prolazak pinova koji se nalaze na zamajcu, tako da mora biti negde kod spoja motor/menjač.
Ako je u pitanju davač kao ovaj sa tvoje slike onda bi trebao biti sa gornje strane - otvoriš haubu i pogledaš ka spoju motor/menjač.

Ipak je pametnije konsultovati neku dijagnostiku. Može, a ne mora, biti problem u ovom senzoru.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Veterinar

Desna strana bloka? Po meni je on levo, aako se gleda koja je desna, a koja leva stana vozila.  :ne:

dankole

Sve posmatram gledajuci Daciju u oci :)

bmiillan

nemoj na silu uzmi veci cekic

dankole

Nasao sam ga, gurnuo telefon i snimio ga, jako je nepristupacan zbog kablova tu nekih, moracu da vidim kako da ga skinem.. A inace sam isto tako mobilnim i zumirao i procitao kataloski broj koji pocinje sa 820068... dalje ne vidim a i lici mnogo vise na onaj kao leptir. Tako da je definitivno taj.. samo da ga nekako izvucem.. Hvala u svakom slucaju.

bmiillan

u pravu si liči na ovaj što ide na benzinca
nemoj na silu uzmi veci cekic

Keka

Nisam bio koncentrisan....dizel izgleda ima 2 senzora;

1. senzor polozaja radilice, koji je slican kao na benzincu.
2. senzor polozaja bregaste koji ne postoji na benzincu.

www.rexbo.eu nesto zeza pa ne mogu da vidim ilustrovanu ponudu senzora za dizlo, i da time razresimo dilemu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

Senzor na bregastoj je na desnoj (pravo desno) strani vozila, a radilice na levoj. Meni je auto teško startovao zbog onog na bregastoj, što je ustanovljeno nakon bezuspešne zamene onog na radilici.

dankole

Meni samo vergla po nekad u prazno kada je vruc motor (radna temp), kada zaustavim sa verglanjem upali odmah (za sad je tako) imao sam taj problem na drugoj daciji (benzinac) i resen je zamenom senzora radilice, e sad ovde moze biti i senzor bregaste... Ne znam da li se na dijagnostici uopste moze primetiti kvar senzora radilice ili bregaste..?

Veterinar

Da, da, imao sam baš takve simptome sa 1.5 dci. Topao motor bi se teško ponovo upalio, najčešće iz trećeg-četvrtog puta. Stavljen je drugi senzor radilice (polovni, srećom), ali su simptomi bili isti. Majstor je rekao da je to zbog dizni, ali je rešen problem zamenom senzora na bregastoj, jer sam gnjavio da se pokuša sa tim...

Citat: Veterinar poslato 10.02.2013. - 00:50
Slicne simptome imao sam sa senzorom na bregastoj, ali kad je motor bio topao. Kada se problem sa duzim verglanjem pojavio pri prvom paljenju, u pitanju su bile dizne i to je najskuplja, ali nazalost i najcesca sekiracija koja zadesi vlasnike dci motora na tim i vecim kilometrazama.