Zupcasti kais

prethodna tema - sledeća tema

Preddrag

Evo slika ostecenja na kaisu. Da samo napomenem veliki servis je uradjen 2013.godine kada su prosle 4 godine od kupovine auta, a u tom momentu sam presao 26000km.

Zoran

Ovo izgleda kao stari kaiš na kome su zubi dosta dobri. Da nije vodena pumpa zaglavila? Možda si ti nešto pogriješio, spala noga sa kvačila i sl.?
Sam svoj gazda - vazda.

Preddrag

Nisam, sigurno. Izasao sam na ravno, neposredno pre toga blago uzbrdo, kada sam promenio brzinu, ogranicenje 40km/h. Ja sam relativni neznalica sto se tice mehanike. Za vodenu pumpu ne znam, sigurno nije menjana na velikom servisu, a nije ni sada. Vracam film...iz cista mira je to bilo!? Kada sam radio veliki servis zasto mi nisu dali stari kais i spaner. Imam samo stari PK kais, kutiju filtera za ulje i filter vazduha. Sigurno sam kriv sto tada nisam sve to prekontrolisao. Mozda je na taj servis auto vozila supruga, ne secam se. Vrlo cesto je ona isla sama na servise. Ne mozemo ni sve da znamo. Ako treba da budem bolji zubar od zubara kada podjem na pregled, bolji lekar od lekara, bolji poreznik od poreznika, bolji pravnik od pravnika, bolji automehanicar od automehanicara...onda... :bonk: :bonk: :bonk: :cekicem: A u stvari u ovoj zemlji i jeste tako.

Keka

Meni se onako laicki cini da je ovde nesto zaglavilo i obrijalo zube. Potpuno druga situacija od fizickog pucanja kaisa sto se meni desilo na Kadetu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Keko, uopšte nije laički  :to:
Samo dve mogućnosti:
1. Zakovala pumpa vode pa se desilo što se desilo ili
2. Labav zupčasti pa preskočio, stigao klip ventil i ...

Meni je verovatnija opcija 1. ali pumpa (ležaj pumpe) se prvo čuje neko vreme pa tek onda zakuje.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

#35
Ali kad zakuje neće sam od sebe da se popravi. Čovek je zamenio kaiš, "ispravio ventile" i vozi.  :ne:

P.S. Kad smo već kod toga,

Citat: Preddrag poslato 10.07.2016. - 11:39
... plus mi je to izazvalo havariju na putu i morao sam da platim 120e, izgubljeno vreme...

bilo bi lepo da čujemo konačno šta je sve urađeno za 120EUR. Teško da je samo zamena ventila i zupčastog mogla da se odradi za te pare, pumpa je ohoho mašala preko toga - pa kako to sve sad radi?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

E moj ti, obzirom da auto nije prokuvao verujem da je vraćen stari dihtung (odnosno dihtunzi). Ako je skidana na hladno verovatno da ni glava nije "liznuta". Antifriz je verovatno uhvaćen pa vraćen stari. Da skratim - verujem da je zamenjana pumpa vode, ZK, španer i 1 ili 2 ventila koji su peške malo ušlajfovani.
Možda sumnjam neopravdano, ali je malo para ako je sve urađeno kako treba  :ne:

Nemojte da se čudite mnogo - upravo završih večeras jednu Škodu koja je imala "random troubleshooting" - nema grešaka a radi kao kofa. Između ostalog pod glavom je bio dihtung koji je mazan silikonom - neko je vratio stari pa namazao da bolje drži  :suicide:


Mene zanima sledeće:
- Da li se auto sam ugasio kada je stao negde ili je u sred vožnje u nekoj brzini ostao bez odziva na pedalu gasa?
- Da li se čuo neki zvuk/udarac kada se to desilo?
- Da li je auto verglao ubrzano ili normalno posle gašenja?
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Loganovac

Naravno da je malo para, zato sam i pitao šta je rađeno. U svoje vreme me je taj posao na motoru stojadina koštao 150EUR (ravnanje glave, zamena ventila, gumica i zupčastog) i to bez zamene pumpe.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Preddrag

#38
Citat: Loganovac poslato 12.07.2016. - 21:32
Ali kad zakuje neće sam od sebe da se popravi. Čovek je zamenio kaiš, "ispravio ventile" i vozi.  :ne:

P.S. Kad smo već kod toga,

bilo bi lepo da čujemo konačno šta je sve urađeno za 120EUR. Teško da je samo zamena ventila i zupčastog mogla da se odradi za te pare, pumpa je ohoho mašala preko toga - pa kako to sve sad radi?

Citat: hobbista poslato 12.07.2016. - 22:28
E moj ti, obzirom da auto nije prokuvao verujem da je vraćen stari dihtung (odnosno dihtunzi). Ako je skidana na hladno verovatno da ni glava nije "liznuta". Antifriz je verovatno uhvaćen pa vraćen stari. Da skratim - verujem da je zamenjana pumpa vode, ZK, španer i 1 ili 2 ventila koji su peške malo ušlajfovani.
Možda sumnjam neopravdano, ali je malo para ako je sve urađeno kako treba  :ne:

Nemojte da se čudite mnogo - upravo završih večeras jednu Škodu koja je imala "random troubleshooting" - nema grešaka a radi kao kofa. Između ostalog pod glavom je bio dihtung koji je mazan silikonom - neko je vratio stari pa namazao da bolje drži  :suicide:


Mene zanima sledeće:
- Da li se auto sam ugasio kada je stao negde ili je u sred vožnje u nekoj brzini ostao bez odziva na pedalu gasa?
- Da li se čuo neki zvuk/udarac kada se to desilo?
- Da li je auto verglao ubrzano ili normalno posle gašenja?

Dihtunzi i ventili su stavljeni novi. Ustvari cetiri izduvna ventila (imam stare ventile i dihtung). Auto se ugasio u sred voznje, nisam primetio nikakav zvuk/udarac. Probao sam da zaverglam samo jednom i ukapirao da je nesto ozbiljno, tako da se ne secam da li je verglao normalno.
U medjuvremenu sam presao oko 3000km, bez ikakvih problema. Normalno, na 1000km su stelovani ventili i zatezana glava motora. Isao do Grcke, vratio se, auto ide odlicno.